IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF разработва революционно окачване

Технологията включва система за рекуперация на енергията

ZF разработва революционно окачване

Германският производител на трансмисии ZF и американската компания Levant Power разработват съвместно революционна система за окачване на автомобилите, съобщава Autoguide. Тя ще бъде снабдена с технология за рекуперация на енергията.
ZF разработва революционно окачване
Двете компании считат, че новото окачване ще бъде достъпно за масово ползване за всички модели на водещите компании, без да се налага увеличение на тяхната цена. Системата е снабдена със собствен блок за електронно управление, малък електромотор и четири електрохидравлични помпи, поставени на всяко от колелата.

Задачата на помпите е да поддържат необходимото подаване на масло във всеки амортисьор, като адаптират неговата работа към конкретните пътни условия. Енергията ще се произвежда благодарение на ъзвратно-постъпателните движения на буталата на амортисьорите. Тя ще се съхранява в специални блокове, монтирани във външната част на самия амортисьор.

„Очаквам с огромно нетърпение съвместната ни работа с Levant Power – заяви един от шефовете на ZF Ролф Хайнц Рюгер. - Целта ни е да се разработим първата в света система за регенеративно окачване на автомобил. И да предложим ефективни иновации, които са напълно пригодени да отговарят на световните изисквания.”

Снимка: Autoguide
 

Тагове: zf levant power
0 от 500
  • #8
    22 rate up comment 8 rate down comment
    до Заблидените японц ( преди 10 години )
    ***-първо си оправи правописа,второ от електроника си много далече! НИСАН СПЕЦИАЛНО си ползвуваше ХИТАЧИ!!не им създавало проблеми но, за да стъпи на Европейският пазар почна с БОШ -ами веднага се почна със счупени и дефектни части! Японеца няма начин да допусне дефектно производство,но за да намали цената е готов на БОШ! *** МАЙЧИН!
  • #7
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Заблидените японци ( преди 10 години )
    Голяма част от нещата на вашите любими японци са откраднати от европейците коли мотори самолети и какво ли не. За американците да не говорим и те колко работи са си предписали. Едни от най-големите иноватори на технологии на автомобили пак в европа. Я кажете електроника по джапонките ква е я ши мин или е бош.
  • #6
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Ime ( преди 10 години )
    Аман от *** драга редакция...Колко пъти да ви се казва, че дума "рекуперация" в българският език не съществува...
  • #5
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Анонимко, недей да дезинформираш. ZF нямат нищо общо с болида на Тойта от ЛеМан. Иначе са посредствена фирмичка копираща по-големите и технологично напреднали като Aisin и Borg-Warner.
  • #4
    27 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Само някой от кутиите на споменатите марки са на ZF.Другите, например 7 G-tronic си е разработка на Мерцедес. Но общо взето тенденцията е в тази посока.Компоненти от външни доставчици с цел намаляване на цената.Знаете,колкото по-масово толкова по-евтино. А по темата- скоро очаквам система за регенериране на енергия(или иначе казано динамо), при отваряне на вратите. От нея,ще се захранва например плафоните за интериорното осветление!!!!
  • #3
    31 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ZF правят компоненти за Порше,Ауди,БМВ и Мерцедес.. Не знам кое и как се чупи, само знам, че скоростните кутии на ZF са избрани за най-добрите в света. Между другото Дошо Тойота си накичиха на болидите от Льо Ман емблемата на ZF и не защото немците им плащат за рекламното лого на автомобила а защото помагат на Тойота а Тойота много държаха да получават технологии от ZF, защото японците признаха че ZF са най-добрите в света. Така, че *** да кажеш на Тойота че ZF не стават, че и там да ти се смеят
  • #2
    32 rate up comment 10 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Технологията е разработена от американците Lеvant, швабетата само ще я лицензират. ZF са добра фирма (като за немска) и добре че са те, че БМВ, Ауди и Мерцедес да имат скоростни кутии на добро ниво. Разбира се, не могат да се мерят с японците по надеждност и затова Порше ползват японските Aisin (част от Тойота груп).
  • #1
    27 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хах кое се чупело ? Ти чуваш ли се бе неадекватен. Скоростните кутии на ВАГ се чупят не на японците. А ZF са компания, която се занимават само с това предимно с партньори от америка, какъв венец те друса?