IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ZF разработва революционно окачване

Технологията включва система за рекуперация на енергията

ZF разработва революционно окачване

Германският производител на трансмисии ZF и американската компания Levant Power разработват съвместно революционна система за окачване на автомобилите, съобщава Autoguide. Тя ще бъде снабдена с технология за рекуперация на енергията.
ZF разработва революционно окачване
Двете компании считат, че новото окачване ще бъде достъпно за масово ползване за всички модели на водещите компании, без да се налага увеличение на тяхната цена. Системата е снабдена със собствен блок за електронно управление, малък електромотор и четири електрохидравлични помпи, поставени на всяко от колелата.

Задачата на помпите е да поддържат необходимото подаване на масло във всеки амортисьор, като адаптират неговата работа към конкретните пътни условия. Енергията ще се произвежда благодарение на ъзвратно-постъпателните движения на буталата на амортисьорите. Тя ще се съхранява в специални блокове, монтирани във външната част на самия амортисьор.

„Очаквам с огромно нетърпение съвместната ни работа с Levant Power – заяви един от шефовете на ZF Ролф Хайнц Рюгер. - Целта ни е да се разработим първата в света система за регенеративно окачване на автомобил. И да предложим ефективни иновации, които са напълно пригодени да отговарят на световните изисквания.”

Снимка: Autoguide
 

Тагове: zf levant power
0 от 500
  • #18
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    Не че нещо, но първите GT-R-и ги правеха със скоростна кутия от ZF. И точно тя се чупеше, та намалиха оборотите при лънч контрол от 5000 на 3500. И за съжаление още ги ползват, т.к. имат подписан договор за незнам си колко години. И това е официално изказване от изпълнителен директор на Нисан, което НЕ Е опровергано от ZF. А за DSG скоростните кутии смятам и да не отварям дума - велика инжинерна НЕМСКА мисъл, дето я изкара 100 к. километра, я не. А смяната й е едни "скромни: 15 к. лв. за Голф!
  • #17
    17 rate up comment 2 rate down comment
    @Чичето ( преди 10 години )
    Не приемай, че плюя някоя марка и хваля друга. Само да споделя от личен опит: Относно скоростните кутии на Айсин и Порше - На около 100 000 километра скоростната кутия започва да дава дефекти заради калпав материал на управлението на кутията. В следващия модел уж се коригираха, но пак мудно превключване и кофти усещания. Колкото коли съм имал със ZF кутии - никакви проблеми.
  • #16
    19 rate up comment 1 rate down comment
    америка до америка ( преди 10 години )
    И на какво толкова се кефиш? На бензиностанцията зареждаш един резервоар с нискооктанов бензин и доливаш една туба олио. Даже в Албания автомобилите горят по-малко масло. Толкова за евтиното. Добре, че е Тесла да отсрами малко американското производство.
  • #15
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Европа да свали митото за чуждите автомобили? Ако искаш да свали и митата за дрехите, че родните ни производители да фалират? Те не, че са цъфнали! Трябва да се увеличава акциза - колкото може, за да може с него да се финансира родното производство!Не знам колко глупав може да си 34821,но дори и ядосан от долните коментари показваш, как нямаш място в нашата държава, която и без това е взела-дала, точно заради хора с твоето мислене! Предлагам ти да отидеш в Америка! Там е пълно с такива като теб!
  • #14
    24 rate up comment 5 rate down comment
    34821 ( преди 10 години )
    тая идея е стара по принцип-ама карай да върви...трябва да има много дупики по пътя да събере кинетична енерги-в това беше проблема:)))ОТНОСТНО япония -НАЙ ВИСОКО ТЕХНОЛОГИЧНАТА ДЪРЖАВА,ПРОБЛЕМЪТ И ЧЕ ЙЕНАТА Е СКЪПА И ВСИЧКО ТЕХНО СЕ ОСКЪПЯВА НЕИМОВЕРНО!ИНАК ЕВРОПА ДА СВАЛИ 30 ПРОЦЕНТНОТО МИТО ЗА АВТОМОБИЛИ И ЩЕ СТАНА МАЗАЛО!!!
  • #13
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Power of Garbage ( преди 10 години )
    oooooo заблудените дръпнати очи очи зааааблудени сте и коли не правите ааа каруците само правите ооо не ставате. Даже болида не си нравихте сами ооо колко сте зле..
  • #12
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Съединителят в болида на Тойота е просто консуматив. В него няма нищо уникално технологично. ZF най-вероятно са предложили най-изгодна оферта а и са позиционирани близо до Кьолн където е TMG и са имали достатъчна складова наличност. Да твърдиш че Тойота били признали ZF за най-добрите в света заради един съединител си е чисто празноглавие. Но вие, анонимните ВАГончетата сте шампиони по празноглавие, така че те разбирам и ти съчувствам.
  • #11
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То се вижда кой е тъпчо кух ха ха. Когато ръсиш такива изцепки " ZF нямат нищо общо с болида на Тойта от ЛеМан." Разбирам че вече си умрял от срам да се пишеш като Дошо, но чак толкова *** двама човека не може да съществуват на тази планета. Другия път като не знаеш и не разбираш дълбоко се надявам, че ще замълчиш и няма да бързаш като всеки друг път да бързаш да покажеш колко *** но за сметка на това и ***. Хайде със здраве. И другия път като търсиш тъпчо кух, го търси в огледалото.
  • #10
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Ах, ама съединителят бил от ZF. Ха-ха браво, за къде щяха да са Тойота без високотехнологичния съединител от ZF?? И едно голяяямо лого праснали дето се вижда от километри, ама с телескоп. Сигурно и капачките на джантите ще да са от някоя високотехнологична немска фирмичка. И, ха-ха-ха, тъпчо кух, не съм Дошо.
  • #9
    23 rate up comment 5 rate down comment
    До чичето ( преди 10 години )
    Дошо, колко пъти да ти казвам да не пишеш за коли, когато всекидневно по 100 пъти се доказва, че си нямаш хал хабер. Толкова непросветен човек като теб никой никога не е виждал. Може да си мислиш Че ZF няма нищо общо с болидите на Тойота от Льо Ман, но всъщност съединителя на хибридната Тойота е ZF.