IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа свирепия Hybrid-R

Модификацията на Yaris разполага с 400 к.с.

Toyota показа свирепия Hybrid-R

Компанията Toyota публиката официална скица на концептуалния си модел Hybrid-R, който разчита на мощност от 400 к.с. и ще бъде показан на изложението във Франкфурт след по-малко от месец.
Toyota показа свирепия Hybrid-R
Машината е на базата на хечбека Yaris, но няма почти нищо общо с него. Според официалното съобщение на Toyota, прототипът разчита на двигател с вътрешно горене, чийто обем е 1.6 литра. Освен това има и два електромотора, които захранват блок от суперкондензатори. Технологията задвижва и четирите колела.

Засега няма други технически подробности за концептуалния модел, но според експерти за задвижването на предната ос се грижи двигателят с вътрешно горене и единият от електромоторите. Другият отговаря за задната ос.

От Toyota твърдят, че във Франкфурт ще покажат и последните си разработки в областта на автомобилите, задвижвани с водород. Най-вероятно на изложението ще бъде показан и подобен концептуален автомобил с водородни клетки. Това обаче не означава, че японците са се отказали от създаване на сериен модел, задвижван от хибриден агрегат и електрохимически генератор. Този автомобил трябва да излезе на пазара през 2015 г.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota hybrid-r
0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Правилно е написаното в статията,че ел. двигателите зареждат блока с кондензатори, защото ел. двигателите тогава работят в генераторен режим.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ярис 1,33 тежи 1110 кг.,а Ярис Хибрид 1,5 тежи 1160 кг.Значи хибрида е само с 50 кг.по-тежък от нехибридната версия,но и е с по-голям двигател,т.е. хибридна и нехибридна версия са с почти еднакви килограми.Обаче управлението на хибрида сигурно е по-добро,защото батериите са на задната ос и подобряват съотношението на масите между двете оси.
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как и от къде ги измисли тези 200 кила само не разбрах!38 кг. е теглото на батериите на Ярис Хибрид,а в случая говорим за суперкондензатори,които имат 10 пъти по-ниско тегло на единица мощност сравнено с батериите,т.е. в случая ще имаме 3,8 кг.кондензатори.Цялата система с кондензатори и електромотори не би трябвало да тежи повече от 50-60 кг.Хайде да кажем 100 кг. да са.Мотора обаче е малък 1.6 и е доста лек.Ел.системата се разполага отзат и се получава перфектен баланс предна/задна ос.
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Абе сега като си мисля повторно, тя хубаво ще е 400 коня, ама ще е и тежка. Ще има едновременно стандартен двигател, отделно и поне 200 кила батерии/суперкондензатори (или бая повече). Ще е спортна и бърза, ама няма да е по-бърза от М3. Първия ми пост беше прекалено оптимистичен. Но пак ще е супер спортна колица, особено с добрата цена...
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    M до "до: М&quo ( преди 10 години )
    за мен може и да си прав, но за статията не си. тук не разясняваме технологията, а смисъла, които се влага.когато електромоторът зарежда кондензатора, тогава се набляга на друго, а не на "суперкондензатор". ако са имали друго в предвид - да го напишат, аз не съм гадател като теб. ти що не разясниш подробно, че на всички да им стане ясно?
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Фитипалди ( преди 10 години )
    Малииии,400 коня на тази стрела ще изкърти всичко.В града няма да има кой да и се опра,а и много псевдо бегачки ще реват където и да ги набара.А на път със завои с тези малки размери,голяма мощност,много нютон метри налични от 0 об/мин и 4х4 ще размазва всеки.Даже и стоповете няма да могат да и се видят.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: M ( преди 10 години )
    Технически си много зле.Спри да се напъваш,че почна големи глупости да ръсиш!АМ,каквито и глупости да пишат,този път е написано/преписано вярно и всичко е коректно.
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Туй като нищо ще е по-бързо от М3. И ще е поне 2 пъти по-евтино хехе! Честито!А отговора на ВАГ ще е 10 статии-партенки, за невероятните супертехнологии, които са взели от извънземните, които им говорят редовно, обикновено късно вечер след 1 бутилка шнапс!
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Некадърните измамници от ВАГ и те ще пускат само че 40к.с и 8 батерии по 1.5V.Хахахахха.Забравих и няколко килограма асфалт за обезшумяване.
  • #8
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Sheldon ( преди 10 години )
    @332VAG ще го пуснат доста по-рано от 2019 и доста повече от 500 к.с. - Porsche 918. Сещаш ли се - най-бързия хибрид на Nurburgring.