IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Mercedes E-Class тръгва на метан

Версията E 200 Natural Gas Drive вече се предлага в Германия

Обновеният Mercedes E-Class тръгва на метан

В днешно време дори премиум производителите се стремят да предлагат икономични и екологични коли. В този случай обаче не става дума за свръхикономична дизелова или бензинова модификация, нито пък за хибрид или електромобил, а за модел със заводска метанова система за задвижване. Той е базиран на обновената версия на Mercedes-Benz E-Class и носи името E 200 NGT - Natural Gas Drive.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Моделът е базиран на представения преди фейслифта E 200 NGT BlueEfficiency, като вече се предлага на клиентите в Германия. Под капака му работи бензинов агрегат с четири цилиндъра и обем 2.0 литра, който генерира 156 к.с. и 270 Нм. Динамичните показатели са 10.4 секунди за ускорението от място до 100 км/час и 220 км/час максимална скорост на движение.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
E 200 NGT може да се движи както на бензин, така и метан. Допълните резервоари са три - единият е поставен зад задната седалка, а останалите два са под кората на багажника. Резервоарът за бензин е с редуцирани размери като сега има обем от 40 литра.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Според информацията от Mercedes-Benz новата версия на E-Class изразходва средно 4.3 килограма метан на 100 километра пробег. Емисиите на СО2 са 116 г/км, което е с около 20% по-добро постижение от бензиновата версия на колата. При движение на бензин потреблението е 6.3 л/100 км. Ако всички резервоари на E 200 NGT са напълнени до горе, колата може да измине 1300 километра преди ново зареждане, уточняват германците.

"Метанът в Германия е с 50% по-евтин от бензина, което означава, че за пробег от 20 000 километра собствениците на E 200 NGT могат да спестят повече от 1 000 евро" изчисляват от Mercedes-Benz. Цената на модела обаче въобще не е ниска - от 47 808 евро.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Информация и снимки: Mercedes

0 от 500
  • #7
    16 rate up comment 7 rate down comment
    TCH ( преди 10 години )
    Ами вие колко мислите струва базовата версия на Е-класа, че това ви се струва толкова скъпо ?За информация Е200 в Германия за почва от 42к евро, а като сложите факта, че тази "екологична" версия е оборуднава със седем степенна авт. кутия (7Г), а базовата Е200 е с нормална 6 степенна ръчка нещата си идват на място, при положение, че спяставап по 1000 евро на година от бензин, а може би от някое др. евро от данък.
  • #6
    14 rate up comment 4 rate down comment
    знаещ ( преди 10 години )
    Тези да не са пили газ или метан, че са обявили подобна цена! Колко по 100 000 км трябва да минеш, че да избиеш разликата? Май цялата работа никак не си струва и покупката на подобно нещо е икономически неизгодна.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    10лв. на 100 км и си караш среден клас кола перфектно . Сасво повече да иска човек?
  • #4
    30 rate up comment 2 rate down comment
    Онзи ( преди 10 години )
    нищо ново българските "гъзета" одавна са с метанови уредби мерцедес закъсняват :)
  • #3
    8 rate up comment 24 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Mercedes i metan ne mi se wruzwa ne6to.Towa e wse edno da slojish na karuca koja i da kaje6-premium e.Dokato BMW predstawq elektri4eski inowatiwni avtomobili,Benz slaga metan.JALKO!!!!
  • #2
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    7-8 лева за 100 километра в града? 4.3 килограма метан са по-малко, но това е среден разход. Добре звучи! Но ако си намериш кола от шоурума на дизел за 35 000 евро на 20 000 километра си по на оферта.
  • #1
    22 rate up comment 8 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Той като струва една бала с пари, кел файда че гори метан :)