IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

€35 000 е цената на първото електрическо BMW

Моделът i3 ще бъде представен следващата седмица, продажбите стартират през ноември

€35 000 е цената на първото електрическо BMW

€35 000 е цената на първото електрическо BMW
Първият електрически автомобил в гамата от модели на BMW - i3, ще има начална цена от 34 950 евро, съобщават от германската автомобилна компания. Премиерата на модела пред публика ще се състои следващата седмица, а продажбите ще стартират през ноември.

Цената от почти 35 000 евро се отнася за напълно електрическата версия. Моделът, оборудван с допълнителен двигател вътрешно горене ще струва малко повече. Към момента няма официална информация, но спекулациите сочат сума от порядъка на 40 000 евро.
€35 000 е цената на първото електрическо BMW
Както вече стана ясно, BMW i3 ще се предлага в два варианта - напълно електрически и такъв, оборудван с ДВГ. И при двата модела мощността е 170 к.с., а въртящият момент - 250 Нм. Платформата е изградена от алуминий, пътническата клетка e от карбонов композит, а ускорението от място до 100 км/час отнема само 7.2 секунди.

Напълно електрическата версия на BMW i3 е предназначена най-вече за придвижване в рамките на града. Автономният пробег на модела е между 130 и 160 километра, а за зареждането на батериите са необходими около 6 часа. Има вариант и за бързо зареждане до 80%, което отнема по-малко от 30 мин.

Версията на BMW i3 за по-дълги разстояния е оборудвана с агрегат с вътрешно горене, който работи като генератор на електрическа енергия и увеличава автономията на колата до 250 - 300 км. Този двигател е позициониран в близост до електрическия мотор и разрива мощност от 34 к.с. Взет е от мотоциклет, има 2 цилиндъра и обем 0.65 литра.

Снимки: BMW

Още за BMW i3

Тагове: bmw i3
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    zz ( преди 10 години )
    Хем грозна, хем скъпа, хем непрактична - типино бмв. Хиляди кинти само да покажеш на хората какъв *** си всъщност.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BMW ( преди 10 години )
    Когато цената на електрическите коли спадне с една трета (33 %) и достигнат пробег (автономност) от поне 250 км. (само на батерии/ток), вече практически няма да имат конглокенция на пазара. Това ще се случи след 3 до 5 години.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BMW ( преди 10 години )
    Когато цената на електрическите коли спадне с една трета (33 %) и достигнат пробег (автономност) от поне 250 км. (само на батерии/ток), вече практически няма да имат конглокенция на пазара. Това ще се случи след 3 до 5 години.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    DS ( преди 10 години )
    Тази кола се купува не с цел да ми е по-евтино и да пътувам извън града, а защото е зелена и практична за градски условия. Поста за вредните емисии е верен, затова примерно Астон Мартин пусна малък модел на базата на Тойота IQ.
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хора не спорете за цената! От BMW не са я направили колата с цел печалба, а по малки данъци! Нали въведоха някакъв данък или нещо такова беше в ЕС, че всяка една марка трябва да има някаква средня и максимална стойност на на вредните емисии от всичките си модели! Всичко над максималните стойности са заплаща допълнително и то на много висока цена, когато имаш електромобил или хибрид общата стойност на вредните емисии пада! Това е целта на BMW, да имат по-ниски стойности на вредните емисии, не им пука дали ще се продава модела или не, важното е да не плащат допълнително пари! Ще произведат 1000 броя от модела, половината от тях да продадат, 50 отиват в най-големите и лъскави шоуруми на марката по света за експонати, останалите 450 ще ги вкарат в някой склад и там ще си изгният!
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако не мислиш само с портфейла, а и малко с главата си, има електромобили и хибриди с много по-добри характеристики и цена. Освен това БМВ-то е премиум марка, но въпросната кола с тези размери, няма как да се нарече такава. По-скоро клони, към лагерна количка. Говориш за Германия, но явно нито си ходил там, нито познаваш германци. Ако беше вярно това, което говориш, германците щяха масово да купуват електромобили и хибриди, които са на пазара, но не го правят. Защо ли!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 10 години )
    Според мен 70 000лв. за клиентелата на БМВ,не са същите 70 000лв. като за клиентите на Пежо!!!Защото Пежото е към 70-80 хиляди в момента. За пореден път се убеждавам,че по добро нещо от пазарната икономика няма.......
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако мислиш само с портфейла си тази кола няма как да ти се стори привлекателна. Но на запад особенно в Германия хората биха платили повече, защото знаят, че парите на бензионстанцията отиват при арабите, а парите които ще дадат за тази кола ще се завъртят в тяхната икономика. И разбира се тях ги е грижа за околната среда и това че не пуши е мотивация за голяма част от тях. С една дума тези коли не са за Българи! Нито имаме мисленето нито парите за тях.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хората по белия свят не живеят в панелно гето и не си спират колите в градинките и си имат гаражи.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    вв ( преди 10 години )
    Аз така и не мога да си представя как хората в апартаменти, особено ако нямат гараж ще зареждат електромобил?