IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

БМВ 3/BMW 3

+ Първокласна изработка, много култивирани мотори, отличен автомобил с превъзходно управление- Малко стеснено пространство, мизерно серийно оборудване

БМВ 3/BMW 3
История на модела
 
12/90 Представяне на третата генерация на модела (E36), мотори от 100 до 192 к.с.1/92 Представяне на Coupe като 318is (140 к.с.) или 320i, или 325i9/92 Нов M3 Coupe с 3.0 литров 6-цилиндров мотор с 286 к.с.6/94 Представяне на серията 3 compact, в началото само с един двигател с 102 к.с.8/94 Нов 318tds (90 к.с.), 318ti compact (140 к.с.) М3 лимузина6/95 Представяне на комби версията touring и на 323i с 2.5 литров двигател с 170 к.с.4/98 Представяне на четвъртата генерация (E46)
1/99 Нов 316i с 105 к.с.4/99 Смяна на модела при Coupe9/99 Нов 330d (комън рейл дизел) с 184 к.с., комби модел touring4/00 Смяна на модела при Cabrio6/01 Смяна на модела при compact9/01 Фейслифт, променени фарове и брониНеговата сила е в многообразието - който не намира нищо в гамата "3", няма да го намери никъде.
Търсите лимузина от класически тип?Да не е много раздута, комфортна, но в никакъв случай тромава? BMW има такива в програмата, с 4 врати, комби, купе, кабрио, както и малко скъсена,  компакт, със задница тип Голф. Последният се появи на пазара през 94 г., когато Е 36 беше в разцвета си. С по стари от 94 г. екземпляри трябва да се внимава не само заради напредналата им възраст, изработката в някои отношения беше не особено добра. По-новите представители на Е 36 са изключително солидни, а представения през 98 г. наследник Е 46 се оказа предпазен от по-големи проблеми в качеството. BMW серия 3 е класа сам по себе си, високопрецизен в управлението. На високо ниво е и гамата на двигателите. Започва с 1.6 литров със 100 к.с. чак до М3 с 360 к.с. Най-висок пазарен дял имат 4-цилиндровите, т.е. 316i и 318i, но истинското удоволствие идва с 6-цилиндровите мотори, значи от 320i нагоре. Тяхната култивираност може да служи за пример, без да развиват прекомерна жажда. За сметка на това модата на пестеливите дизели с директно впръскване беше дълго загърбвана от BMW и чак представения през 98 г. 320d се причислява към TDI генерацията.По отношение на оборудването в салона Баварците не са особено разточителни. Например електрическите стъкла бяха дълго време серийни само в топ-версиите, а за задните врати това важи и до днес. Най-важното за приятелите на шофирането обаче си е на борда, добрите седалки. Те са твърди и придържат тялото здраво. Обемът на багажника, както при лимузината така и при комбито, е средностатистически за този клас. Добро класиране в краштестовете се подразбираше още за Е 36, а Е 46 беше подобрен в това отношение, което не се изразява само в нарастващия брой въздушни възглавници. Еърбегът за шофьора е серия от септември 92 г., а от 95 г. - и за втория пътник отпред. Една от лошите страни на "Тройката" е цената й. Особено Е 46 се търгува много скъпо, което ще се промени чак след представянето на неговия наследник. Разходите след покупката се движат в предвидими рамки.
Решението за избора между Е 36 и актуалния Е 46 зависи от парите. Важното е да се търси кола в оригинално състояние, защото BMW 3 често е обект на мародерски Тюнинг - експерименти. Най - често срещани повреди:Мотор (91-93 г.г.) скъсани ангренажни ремъци, гарнитури, пропускащи масло, прекъснати бензиноводи, дефектно турбо при дизела
До 10/92 лошо поведение на автомобила при движение в права посока,
Дефектиращи термостати (при бензиновите)
Проблеми със запалването (до 98 г.), мокри свещи (до 2000 г.), индикатора за горивото (до 98 г.), централното заключване, акумулаторите ( при 4-цилиндровите), калпави кабели и имобилайзери.  
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    bmw m3 ( преди 12 години )
    ti moje da si me4taesh samo da karash bmw m3,i nai veroqtno nikoga nqma da karsh,taka kato gledam po selskoto ti izkazvane,smeshnik razbral si ti ot koli
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    a edin put si podriazvah livadata s benzinova kosa4ka na honda 6to be honda maniak mercedes .bmw-seliandurskata marka iaudi ne kosiat treva a praviat samo koli mi ne prepe4elvat ot ne6to drugo 4e s tezi koli 6a ia okasat ima kade po veliki kosa4ki opa avtomobili obarcah se .honda vurha svar6va s vti 160 hp a ili tam sigurno ima i modeli s 30 .40 hp pove4e
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    honda sa imunizirani protiv kristalni stopove i tuning izob6to vsiaka honda ,tam gti li ili gsi li biaha drugite sa grajdanite v bg stilnite kara4i s rasovite avtomobili prevazhojda6ti i konkurira6ti mercedes audi .jaguar .i drugi drebni firmi koito bmw nemoje da konkurira s nekvi tam m3. 5.seria .novia 6 cilindrov *** 320ci 170hp a nai ve4e nai golemia *** 750i bi turbo ka de 6a se meriat tia koli s istinskite avtomobili i osobenno s hoooonda
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    honda maniak televizor na kolela nezna4i avtomobil - ikonomi4na i mnogo barza hooooonda
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аз си мечтая за Компакт 2 генерация.
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    hondamaniac ( преди 15 години )
    а бе момче...я се успокой малко с тия 6 цилиндровите...и се качвай обратно на шипка или се скрий в дупката от дето дойде!баз държа че ти имаш тройка...сигурно 96-98г. с яка музика и джанти а? или пък не сигурно има и кристални стопове а??? ми да имаш точно такава щото си ***! и си си збъднал селската мечта и ти да покараш бйе ем вйе а? гади ми се от немските ви *** образовай се малко,преди да пишеш или ако ти е трудно...научи първо азбуката и тогава ще си говорим пак за коли!
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    mm ( преди 15 години )
    Колата ми е BMV 3 и е най-страхотният автомобил който съм карала
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    SpookY ( преди 15 години )
    Пич, не знам каква кола си карал, но явно не е БМЪ. Лично съм присъствал на минаване на Шипка с такова БМЪ с неработеща перка и му няма нищо. А да наречеш *** 6 цилиндрово БМЪ се накзава със затвор! Проблем със стъклата не съм имал нито аз, нито моите познати. А за разпределението на тежестта - то е Weight distribution (Front/Rear %) 49.7 / 50.3, като това не е проблем, а желан ефект. Проблемите с маслото се избягват с редовна грижа за колата с хубаво масло. Съгласен съм, че всеки втори се хвйърля да прави глупости, но не съм съгласен с твоите крайни изказвания за колата! За да не става много тегава ситуацията - просто ще приема, че си попаднал на зле поддържана или изтощена кола!
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    armaturista ( преди 15 години )
    koitone haresva bmw 320i model 92/98g. da si gleda rabotata
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    bash_maistora ( преди 15 години )
    BMW3 320i - 6 cyl. - 95г.ужасна ***, проблеми с електрониката постоянни, натрупващ грешки комп.ужасно охлаждане, прегрее ли ви чака основен ремонтзапушващи се разпръскватели на масло в разпределителните валове респективно бързо износени разпр. валоведефектираща водна помпалошо залепени предни и задни стъкламного лошо закрепване на изолацията ( корите ) на предните вратинестабилност в управлението при високи скорости ( над 140км/ч )- гумите ми са супер не е от тях( гудиър eagle F1 )лошо разпределение на тежестта 60/40 задницата е много лека затова дришльовците се лепят по стълбоветесмешна недодялана кола за селски wanabe състезателчетатя толкова и струва, един голф е по-скъп от нея на староах да! и вечно потните фарове на BMW това го има и в тазгодишните модели, явно е някаква екстра :) или запазена марка