IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ожие и Volkswagen отново са без конкуренция

Французинът спечели 4-а победа за сезона във WRC

Ожие и Volkswagen отново са без конкуренция

Себастиян Ожие с Volkwagen Polo спечели четвърта победа за сезона в световния рали-шампионат WRC, след като не остави шансове на съперниците си в рали „Сардиния”. Това бе пети успех за тима на Volkswagen в общо 7 старта от началото на първенството и 4-а победа за Ожие.
Ожие и Volkswagen отново са без конкуренция
Французинът излезе начело още след старта на надпреварата и не допусна никой от съперниците му да го застраши. Ожие спечели 7 от общо 16 специални отсечки, като финишира с 1:16.8 мин. пред Тиери Нювил (Бел) с Ford Fiesta. За белгиеца това е най-доброто постижение в кариерата му във WRC.

Трети завърши вторият пилот на Volkswagen Яри-Мати Латвала (Фин). Той загуби шансове за победа още в началото на ралито, когато спука гума и му трябваха две минути, за да я смени. Все пак финландецът успя да се възползва от грешките на конкурентите си и се добра до първата тройка.
Ожие и Volkswagen отново са без конкуренция
Още във втората отсечка от трасето излезе Евгений Новиков (Рус) с Ford Fiesta, а малко след това го последва и съотборникът му Мадс Отсберг. За разлика от руснака, норвежкият пилот успя да са върне на трасето и продължи състезанието по системата Rally 2, като в крайна сметка се добра до 8-ото място.

Нямаше късмет и първият пилот на Citroen Мико Хирвонен (Фин). До десетия етап той водеше борба с Нювил за второто място, но допусна грешка, заради която излетя от трасето и отпадна. Така вторият пилот на френския тим Даниел Сордо (Исп) успя да завърши четвърти.
Ожие и Volkswagen отново са без конкуренция
Отново отлично състезание направи бившият пилот от Формула 1 Роберт Кубица със Citroen. Полякът записа втора поредна победа в категорията за автомобили с един двигателен мост и завърши 10-и в общото класиране. Кубица остави на повече от 4 минути своите конкуренти в класа.

В генералното класиране Ожие има 154 т., следван от Латвала – 90, Нювил – 70, Себастиян Льоб (Фр, Citroen) – 68, Хирвонен – 61, Сордо – 58, и др. Следващото състезание е рали „Финландия” (1-3 август).

Снимки: WRC

Тагове: wrc
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То се е видяло, че господаря на всички състезания към днешна дата е ФВ Груп... и това кара някой бедни мишки да плюят по форумите... смешни работи!
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    streetracer ( преди 11 години )
    VW напредват сериозно до следващото състезание в което участва себастиан льоб тогава победителят се знае CITROEN
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Mi6ko Poloto e po goliam premium ot vseki lekkuskus.Az moeto ex GTI broiah 60 hiliadi leva panelen mi samotnikoОтговори +1 Положителни: 4 Отрицателни: 3"Абе хора знам го че тоя RRE е лапе и пише глупости с *** си, ама ми е странно що за образи са му набили 4 плюса на тоя коментар??? Ако сте пичове кажете си - що си мислите, че полото е премиум автомобил - много ми е интересно кажете си!
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    който се интересува от wrc знае че нещата са толкова изравнение че не е истина от страна на автомобилите голям процен се решава от пилота и навигатора. И в момента форд ситроен и пежо са се насочили в развитие на автомобили в ERC
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Mi6ko Poloto e po goliam premium ot vseki lekkuskus.Az moeto ex GTI broiah 60 hiliadi leva panelen mi samotniko
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХахАХАх немски премиум марки хахаха - VW премиум ? Само изпадналяк може да си мисли, че полото му е премиум модел и на премиум марка. Забавляваш безработен, давай още лафове. Пак ли си отпуска? ХаХаха
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    иска ви се малко радост за дръгелите на ВАГ, ама няма. истината е че правят посредствени автомобили, които винаги остъпват на конкУРеНтите си в съответният клас - естественно в техническо естество, а не по цена. Цена висока качество ниско -> ВАГ. Пък вие си лайте колкото искате. Само шкода ми е странно как успяват да правят по-качествени сглобки и като цяло автомобили от VW. Явно чехите в завода просто са по-добри и по-умни от немците. Но за съжаление със същите части от ВАГ-пак са зле.
  • #9
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Глупости ли ? Ситроен не карали с Френски пилоти ? Я пак помисли доминацията последните години с кой беше? Автомобилите са почти еднакви, за това повечето производители не ги вълнува особенно WRC вече - там няма развитие на автомобилите, има състезание с еднакви автомобили и отражение на качествата на пилота и хората около него. ФАКТите са си факти, а полото не е нищо повече от останлите. ЗА справка погледни последните 5 години шампионата как се е движел.
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    СИТРОЕН защо не карат с френски пилот? Какви са тези простотии? То бива бива ама някой хора като не знаят какво да измислят започват да пишат глупости. Ако Полото не беше добро нямаше да държи пръво и второ място в класирането. Ама трябва и акъл.
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да "умнико" виж какви други отбори със сглобени в гаража коли има там и ако им погледнеш параметрите са същите като полото, което от своя страна си е нереален дръгел. И пак питан като толкова са добри германците и ВАГ защо не взеха немски пилот? Защото всичко е нагласено след напускането на Льоб взимат най-добрия и рекламират дръгела си - това е. Поредния трик, на който *** кълват.