IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

2000 нови Golf-а всеки ден

От фабриката във Волфсбург излезе юбилейният 30-милионен автомобил

2000 нови Golf-а всеки ден

2000 нови Golf-а всеки ден
От фабриката във Волфсбург излезе юбилейният 30-милионен Golf, съобщават от германската автомобилна компания Volkswagen. Производството на най-популярният автомобил в Европа стартира преди около 39 години - през 1974 г, като всеки ден от поточните линии слизат по над 2000 екземпляра от този модел.

Юбилейният модел е Golf TDI BlueMotion, който със своя среден разход на гориво от едва 3.2 л/100 км. се превръща в най-икономичната модификация на Golf за всички времена.

Volkswagen Golf, който в момента е наличен в седмото си поколение, е носител на титлата "Кола на годината 2013", която бе приета от Мартин Винтеркоин, изпълнителен директор на компанията, по време на събитието в завода във Волфсбург.
2000 нови Golf-а всеки ден
Припомняме, че Golf се появи за първи път през 1974 година, като първото му поколение се произвеждаше до 1983 г. Пускането на пазара на Golf I се определя като революционна стъпка за марката, тъй като от модел със заднопоставен двигател с въздушно охлаждане и задвижване към задните колела - какъвто е Beetle, Volkswagen преминава към напълно нова концепция - предноразположен двигател с водно охлаждане и предно предаване.
2000 нови Golf-а всеки ден
През 1983 година на пазара излиза VW Golf II, който се произвежда до 1991 г. Втората генерация е еволюция на първата, като при нея се появяват системи като ABS и задвижване на четирите колела.
2000 нови Golf-а всеки ден
Третото поколение на Golf се произвежда между 1991 и 1997 година. Този модел внася в гамата редица нови технологии за пасивна и активна безопасност, сред които въздушна възглавница. Именно тук се появява и първият TDI двигател.
2000 нови Golf-а всеки ден
През 1997 година излиза VW Golf IV. Той представя нов дизайн, който постепенно се интегрира в цялата гама от модели на марката. При Golf IV се появяват за първи път системата ESC и скоростна кутия с два съединителя.
2000 нови Golf-а всеки ден
Следващото поколение - Golf V, излиза през 2003 година и се произвежда до 2008 г. Това е първият Golf с лазерно заварена конструкция, която доставя с 35% по-голяма степен на усукване на купето. Тук за първи път се появява и версия BlueMotion.
2000 нови Golf-а всеки ден
Предпоследното поколение на Golf излиза през 2008 година и до голяма степен е базирано на Golf V. Въпреки критиките, че това не е напълно нов модел, Golf VI има с какво ново да се похвали - максимални 5 звезди при краш-тестовете на EuroNCAP и широко навлизане на бензинови TSI и дизелови TDI двигатели с директно впръскване на горивото.
2000 нови Golf-а всеки ден
През 2012 година на пазара излезе VW Golf VII. Той заложи на изцяло нова платформа, която му позволи да бъде едновременно по-голям, по-лек и по-икономичен от своя предшественик. Моделът получи и редица нови системи, които го направиха най-технологичното поколение в историята на колата.
2000 нови Golf-а всеки ден
Снимки: VW

Тагове: Volkswagen Golf
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е затова ми харесва голчетата ... всеки следващ модел е фейслифт на предшественика си .. който се загледа п следващия и предсещващия модел ...
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    .... ( преди 12 години )
    i pri golf 2 ima TDI motor.
  • #12
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Жаборняк Поплъжичков ( преди 12 години )
    Тойота корола, никога не е имала този набор от оборудване и възможности. Имат 2 мотора и един хибрид, Голф има от 100 до 260 коня с предно и с 4х4, че и хибрид ! Да не говорим в интериора колко много възможности има за изпълнение, да не говорим и за оборудването което е опция при голф а го няма даже и в Лексус
  • #11
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Жаботрън Петкощерев ( преди 12 години )
    Няма друг такъв модел с такава приемственост и последователност, в дизайн практичност, икономичност и подготвен за такъв широк кръг потребители. От малките икономични домакинства, до спортна агресивна кола, та дори и свръх икономична спортна кола с мощен дизел ! Чудесна ергономия, най добрия 2 ричен пазар, и още много други ! А къде са сега Королките ? ами готвят многомилионна сервизна акция !
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Патентоваха ли каишите ?
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    !!!!!!!1 ( преди 12 години )
    Королата е чудесен автомобил, но ако е произведен в Япония! В Турция не произвеждат автомобили, а саморазпадащи се кошници!
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тя тая корола е толкова умряла ***, че не знам дали са продали 1000 бройки от нея. 2-литрово ТДИ на Голф има по-добри характеристики и два пъти по-малък разход на гориво.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Дошо *** сега да спориш с ФВ за юбилейния им Голф, преди месец се кълнеше че нямало такъв модел. Ето има и се произвежда.
  • #6
    11 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Ne mi gowori za Evo i Imprezata,gowori za Korola.Ima6e Corola TS predi 100 godini,we4e nai-mo6tnata Corola nz dali izob6to ima i 150!!!1000 pati e po-dobre Golf proizweden w Germaniq s extri ot gorniq klas,otkolkoto nova TURSKA Korola s motor 90 konq!
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Сашо ( преди 12 години )
    Не мога да обясня защо, но най ми харесват Голф 1 и 2.