IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Insignia

Флагманът на Opel премина през щателен фейслифт

Това е новата Insignia

Opel Insignia бе представена през 2008 година, а през тази преминава през щателен фейслифт. Първите официални снимки и информация на обновения модел бяха разпространени тази сутрин от немската марка.
Това е новата Insignia
Както личи от снимките, флагманът на Opel е получил редица новости, които обаче запазват познатата осанка на хитовия модел. Промените не са големи, но определено личат и придават на колата по-модерен и атрактивен вид.

Що се отнася до екстериора, там виждаме модернизирана предна част, която доминира с нови светлини, нова решетка на радиатора и нова броня, както и силно изменена задница, която се отличава с различна броня и напълно нови светлини, в които е вплетена хоризонтална хромирана лайсна.

В интериора модернизацията е засегнала централната конзола, която се е лишила от повечето бутони, отговарящи за аудиосистемата. Това е било възможно благодарение на интегрирането на напълно нова мултимедийна система, която разполага с 8-инчов сензорен дисплей и тъчпад. Нови са също така воланът и уредите на арматурното табло, а материалите са с още по-високо качество, сочи официалната информация.

Промени има и по ходовата част, като според информацията те осигуряват завишен комфорт.
Това е новата Insignia
Гамата двигатели се състои от богат избор от бензинови и дизелови агрегати, развиващи мощност до 325 к.с. Наличен е и модел с LPG инсталация. Предлаганите трансмисии са две - ръчна или автоматична с 6 предавки, а като опция при някои модели може да бъде поръчано задвижване към четирите колела.

При дизелите базов е 2.0 CDTI, който предлага две разновидности на мощността - 120 к.с. и 320 Нм или 140 к.с. и 370 Нм. От компанията посочват, че този двигател изразходва средно по едва 3.7 л/100 км (99 г/км СО2), което го превръща в най-ефикасното предложение в този клас. На върха на дизеловата гама е високотехнологичният 2.0 BiTurbo CDTI, при който мощността и въртящия момент достигат съответно 195 к.с. и 400 Нм.

При бензиновите предложения присъства новият 1.6 SIDI Turbo, доставящ 170 к.с. и 280 Нм, както и 2.0 SIDI Turbo, който предлага 250 к.с. и 400 Нм. Най-икономичният вариант е 1.4 LPG (140 к.с. и 200 Нм), който е оборудван със заводска система, работеща с втечнен петролен газ.

Върховият модел - Insignia OPC, все още не е представен, но е ясно, че той ще предлага мощност от 325 к.с.
Това е новата Insignia
Обновената Insignia ще бъде представена пред публика по време на автомобилното изложение във Франкфурт, което ще се състои през септември. Цените в България, където поръчките стартират в края на юни, започват от 38 775 лева с ДДС.

Тагове: opel insignia
0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До Аз до 12 ( преди 11 години )
    Предполагам е грешка - Daewoo сега Chеvrolet ,модели Cruze , Aveo .. откакто Шевролет ги купи..
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Оправили за дупенцето на инсигниата.СУПЕР.Много красива са я направили, и вътрешно и външно.Заслужава си за тези пари ОПРЕДЕЛЕНО :)
  • #24
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе не е лош,ама е хлОпел.
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ЦЕЦО ( преди 11 години )
    в 100 000 км тест инсигнията лагуната ц 5 показаха резултат 5 това е показател за качество което е върхово а пасата бе вечният пациент който хвалеха немците!
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ДО "Аз до 12&qu ( преди 11 години )
    Само не разбрах, от де го измисли това, че Шкода били купени от Шевролет. Шкода са собственост на Фолксваген груп, а Шевролет на ГМ
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RoadRunner ( преди 11 години )
    Добреее, махнали са тея грозна задница. Много ми е дълга, но ако гледах в тоя клас щеше да е сериозна опция.
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    fan ( преди 11 години )
    Колата е хубава, имах възможност да направя тест с Би турбо дизел двигателя, който е доста доста приличен. / говоря разбира се за преди фейслифта :)/ Ако купувах такава кола щях да изчакам да излезе дабъл клъч автоматика, защото единственият кусур са малко мудните скорости. С този мотор и новият автомат и при този дизайн на тази цена колата е доста примамлива както и да го погледнеш.
  • #19
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Klasika ( преди 11 години )
    Инсигния и Мазда 6 ги признах !!!В Инсигния малко ми куцаше задницата.Като прикачена беше.Но сега доколкото мога да видя,вече сме на една вълна.....това е !...............-за хубавите коли какво да се пише и говори ?............
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    pfff ( преди 11 години )
    Между другото колегата има пасат 2008 2,0TDI DSG CR - eми да ви кажа не съм впечатлен- DSG-то в режисм спорт работи мн по зле от нормален режим. Вдига обороти а не върви:) Като лодка е колата, в завой доста се клати- но все пак е семейна коа де!!!
  • #17
    23 rate up comment 1 rate down comment
    PFFF ( преди 11 години )
    Ако четете само немски списания - винаги само Пасат печели и то пред 7-8 години по млади и 10 пъти по модерни коли. И винаги само с един довот - баяансираност- е баси баланса - това ако не е платена реклама , здраве му кажи. Аиде после ми говорете че на запад нямало корупция и лобиране за определени марки:)))))))))))))