Във времена, в които всеки автомобилен производител се стреми към възможно най-големи продажби и съответно печалби, във Ferrari смятат да направят точно обратното. На среща с дилърите на марката в Милано президентът на компанията Лука ди Монтедземоло обяви, че Ferrari трябва да залага на качеството и ексклузивността, а борят на продажбите трябва да бъде намален още през тази година. 
„Взехме това решение, защото то е много важно за културата на нашите дилъри – те трябва да разберат важността на качеството на колите, а не да се стремят към количество продадени автомобили”, обясни Ди Монтедземоло.
Според агенция Bloomberg, във Ferrari имат намерение през тази година да продадат по-малко от 7000 автомобила. През миналата година продажбите на компанията са достигнали 7318 бройки.
Ди Монтедземоло разкри още, че концернът Fiat смята да компенсира спада на продажбите си в Европа при масовите модели с ръст в премиум-сегмента. Първата стъпка в тази насока е назначаването на нови 50 работници и инженери, които ще отговарят за двигателите за Maserati.
Освен това шефът на Ferrari води преговори с компанията Apple за разширяване на сътрудничеството по създаване на автомобилни мултимедийни системи. Сега в модела Ferrari FF за удобство на пътниците се използа Apple iPad mini.
Снимка: Ferrari


2