IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ferrari ограничава продажбите си

Италианците ще залагат на ексклузивността, а не на количеството

Ferrari ограничава продажбите си

Във времена, в които всеки автомобилен производител се стреми към възможно най-големи продажби и съответно печалби, във Ferrari смятат да направят точно обратното. На среща с дилърите на марката в Милано президентът на компанията Лука ди Монтедземоло обяви, че Ferrari трябва да залага на качеството и ексклузивността, а борят на продажбите трябва да бъде намален още през тази година.
Ferrari ограничава продажбите си
„Взехме това решение, защото то е много важно за културата на нашите дилъри – те трябва да разберат важността на качеството на колите, а не да се стремят към количество продадени автомобили”, обясни Ди Монтедземоло.

Според агенция Bloomberg, във Ferrari имат намерение през тази година да продадат по-малко от 7000 автомобила. През миналата година продажбите на компанията са достигнали 7318 бройки.

Ди Монтедземоло разкри още, че концернът Fiat смята да компенсира спада на продажбите си в Европа при масовите модели с ръст в премиум-сегмента. Първата стъпка в тази насока е назначаването на нови 50 работници и инженери, които ще отговарят за двигателите за Maserati.

Освен това шефът на Ferrari води преговори с компанията Apple за разширяване на сътрудничеството по създаване на автомобилни мултимедийни системи. Сега в модела Ferrari FF за удобство на пътниците се използа Apple iPad mini.

Снимка: Ferrari

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Когато човек прочете такава новина ояе веднъж се убеждава защо ферари е ферари ! :) Напълно споделям мненията на всички тук(с изключение та малоумният *** дошо)...че това решение е достоино за уважение и поклон
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    KKK ( преди 12 години )
    Поклон! Мисля, че всички останали премиум производители трябва да взимат пример от Ферари в това отношение. Кончето на предния капак ще става все по- желано и търсено :)
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    fito ( преди 12 години )
    Doshe karai si toyotata smeshniq hibrid,a pak az neka da si palnq dushata ot kef sas ferrari laferrari,batkaa kapishi
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 12 години )
    Доше, на този коментар дори и шефовете на тойота ще ти се смеят!
  • #6
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Марка за ке*ефи. Много далеч от японското съвършенство иновации и технология. Всеки може да прави големи двигатели с много конски сили и да се перчи. При Тойота технологията и екологията са издигани в култ. Японците правят хибриди а Ферари още мъчат света с безполезните, нефункционални и архаични моделчета.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какъв конвейр при Ферари бе? 7000 Автомобила на година конвейр ?
  • #4
    16 rate up comment 5 rate down comment
    никс ( преди 12 години )
    Усетиха че марката се комерсиализира и ексклузивността е паднала и се опитват да върнат старата реакция на хората като видят ферари.Преди 15 години : Виждаш ферари и викаш : Уаууууу ферари ! О боже мой !Днес: Ъ ферари пак на някой *** тати му е купил фарари за да ходи на кафенце с него и да зарибява глоквите а не да го КАРА ЗДРАВО за каквото в създадена тази кола !Да ама се мисли на време не като я докараш до там да ги правиш на конвейер и продаваш като хляб !ЕКСКЛУЗИВНО - Пагани,Кьонигсег
  • #3
    15 rate up comment 5 rate down comment
    //// ( преди 12 години )
    Вземи Мазерати Гибли,което сега излезе.То е конглокент на БМВ 5-та серия.Еми извинявай,но предпочитам Мазерати-то пред БМВ-то.
  • #2
    13 rate up comment 21 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    Незнам как реши да сравняваш Масерати и Ауди, VW и БМВ. Наистина е готино да има ексклузивност но да е на една цена с Audi или БМВ. Когато Масерати струва колкото среден клас БМВ тогава ще ми излизаш с такива изказвания. Иначе си поредния зрител който няма нито един лев и когато сравнява автомобили цената не е критерии за него.
  • #1
    36 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дали не са най-големите а ? Да ти е кеф да гледаш с какво внимание към детайла се отнасят. 50 нови инженери само за двигателите на мазерати! Къде го има това? Ауди праска емблеми само и ползва недоучените от VW, БМВ развива доста двигатели, но те се монтират в множество автомобили на марката, което ги прави масови, а не като при мазерати с внимание към детайла. Евала такава политика ми харесва. И то всъщност това е смисъла от премиум марки, да имат нещо по специално в себе си, а не само екстри!