IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ожие и Volkswagen с трета поредна победа във WRC

Германският тим се пребори за първо и трето място в рали „Португалия”

Ожие и Volkswagen с трета поредна победа във WRC

Себастиян Ожие (Фр) с Volkswagen Polo R постигна трета поредна победа в световния рали-шампионат (WRC), след като бе най-бърз в рали „Португалия”. Французинът имаше сериозни проблеми със съединителя, но успя да удържи преднината си пред Мико Хирвонен (Фин) със Citroen DS3.
Ожие и Volkswagen с трета поредна победа във WRC
Трети финишира вторият пилот на Volkswagen Яри-Мати Латвала (Фин), който успя да изпревари Евгений Новиков (Рус) и Насер Ал-Атия (Катар), и двамата с Ford Fiesta RS. Място сред първите шест намери и норвежецът Петер Миклесен с Volkswagen Polo R.

Самото състезание започна с отпадания на двама от фаворитите за първото място. Мадс Одсберг (Нор) с Ford Fiesta спечели втората отсечка и излезе начело, но още в следващата катастрофира зрелищно, като се превъртя през таван. Норвежецът бе върнат в състезанието по системата Rally 2, и в крайна сметка финишира девети.
Ожие и Volkswagen с трета поредна победа във WRC
В шестия етап пък от трасето излетя Даниел Сордо (Исп) със Citroen DS3, който малко след това бе последван от младият белгиец Тиери Нювил с Ford Fiesta RS. Той удари камък и повреди окачването си, което го извади от състезанието.

Така след 4 старта от шампионата убедителен лидер е Ожие със 102 т., следван от Хирвонен - 48, Себастиян Льоб (Фр, Citroen) - 43, Остберг - 32, Латвала - 31, Сордо - 27, и др. Следващият старт е рали „Аржентина” (1-4 май).

Снимки: Rally Portugall
 

Тагове: wrc
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    WRC просто не е това което беше преди години! Преди 10-15 години беше пълно със заводски отбори: Ситроен, Форд, Субару, Мицубиши, Тойота, Шкода и Хюндай! Сега какво? Има един заводски отбор в лицето на VW, Ситроен и Форд нямат официални отбори, тези който карат в момента са частни с подкрепа и техническа поддръжка на Ситроен и Форд! И ограниченията които налагат през 2 години допълнително отблъсква другите производители да влязат! Сузуки тъкмо създадоха кола по тогавашните правила и хоп, изведнъж решиха, че от догодина ще има други правила и характеристики на автомобила и Сузуки се отказаха, тъкмо бяха вкарали 20-25 милиона за развитие и сега трябва да наливат още толкова за нова кола... Така само отблъскват тези които имат желание да участват и убиват спорта по този начин!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Откакто Алън Мълали е начело на Форд, тая фирма се обръща все повече към Америка и третия свят. A WRC в Америка няма популярност, както и F1. Там обаче си имат други популярни състезания, в които Форд участват. Търсят се парите, а WRC миналата година за малко да изчезне завинаги след оттеглянето на промотъра. Тънки игри, които ние едва ли ще разберем.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам как си разбрал кой е колко добър при положение даже в сайтовете им са дадени характеристиките на автомобили при различни обороти и изобщо не се знае колко са верни тези работи за такива като нас. Разликата е минимална и до голяма степен определя пилота възможността на колата.
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    kalkam ( преди 11 години )
    Не съм фен на VW, ама никак. Но трябва да призная, че инженерите им са създали двигателя на Полото с най-добрите характеристики /спрямо Ситроен и Форд/- мощност, въртящ момент и обороти.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Продължението :D ( преди 11 години )
    и явно тези два отбора ще наливат доста за реклама се пак това е добра реклама от което форд и ситроен ще се възползват. Форд вече има няколко нови добри попадение а стироен има едно много мад бързак в ERC то който най вероятно до година ще е в WRC
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като цяло Ожие бе открит и създаден от ситроен още преди 4 години от тогава се знаеше че това ще е заместника на Льоб но станаха някакви игри и закачки и внезапно ожие отиде в VW. Просто много добре им се получи. А за отказването на форд и ситроен не мисля че е така. Вече и двете марки пуснаха коли за ERC включително и пежо които бяха се отказа ли но сега се завръщат. Едва ли така лесно ще се откажат ситроен и форд догодина влиза хюндай заедно с VW това са отборите с най-много $ и явно ще...
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    speedart не знам какво им отговаряш на тези болни хейтъри..те си джафкат пред старите пц-та а кервана си върви и никой не го интересува някакви комици какво мислят по въпроса ;)
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Добре де ама Тиери Нювил е с Ford Fiesta RS..а пък Льоб е с Citroen...
  • #7
    11 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Фолксваген се пъне от десетки години да направи нищо и не може. То не бяха шкоди, не бяха чудесии, но така и не прокопсаха в годините. Сега, когато Форд и Льоб се отказаха, вече сме най-добрите с най-добрия пилот. Все пак Остберг дори с незаводски *** постигна 4 етапни победи, което не е никак малко на фона на 15-те етапа.
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    1000% Половината от тука не са гледа ли WRC то и не знаят за какво иде реч еталон били. 90% от колите са идентични като техническо отношение. Както и да е. Голяма борба беше първите два дни с ожие сордо и Одсберг тримата влизаха в по малко от 4 сек. Не знам обаче как Мико се е качил до второто място като изоставаше на повече от една минута.