Вход   Регистрация

Най-икономичната кола в Германия е японска

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid надделя над всички хибриди, както и над бензиновите и дизелови коли

Toyota Yaris Hybrid бе обявен за най-икономичният автомобил на Германия. Компактната хибридна кола показа завидна икономичност в сравнителен тест на автомобили с традиционно или алтернативно задвижване на немското списание „Auto Bild“. „Няма да откриете по-икономичен хибрид“ е заключението на редакторите.
Най-икономичната кола в Германия е японска
За съставяне на класацията германците взимат предвид потреблението на гориво, обезценяването на автомобила и постоянни разходи като данъци, застраховки и техническа поддръжка. Накрая се изчислява цена на километър, като взима примерен годишен пробег от 7 500 км.

По тази формула Toyota Yaris Hybrid изисква по 1,21 лв/км, което е най-доброто постижение в тества, в който участват автомобили с алтернативно, бензиново и дизелово задвижване. Информацията за участниците е ограничена, но се уточнява, че следващият автомобил в класацията харчи с 0,22 лева повече на километър. На трето място е отново хибрид на Toyota - Prius Plug-in Hybrid.

Ако годишният пробег е 15 000 или 30 000 километра, разходите на Toyota Yaris Hybrid падат до съответно 0,72 лв/км и 0,57 лв/км, което също е най-доброто постижение в теста.

Подробно за Toyota Yaris Hybrid

Информация и снимка: Toyota
Реклама  


Купи Toyota

  • Toyota Auris 2.0 NAVI PROMO

    8500 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 130000, С.к - Ръчна, цвят - Хамелеон

  • Toyota Corolla 2.0 D4d

    6400 лв.

    дата на произв. - декември , 2002 г., пробег - 164657, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Toyota Corolla 1.4 Facelift

    7500 лв.

    дата на произв. - октомври , 2004 г., пробег - 0, С.к - Ръчна

  • Toyota IQ 1.0 automat full

    12999 лв.

    дата на произв. - октомври , 2010 г., пробег - 75111, С.к - Автоматична, цвят - Бял

  • Toyota Corolla verso 2.0D4D/90kc/EVR3

    6500 лв.

    дата на произв. - юни , 2002 г., пробег - 136300, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Toyota Auris 1.6VVT-I/AVTOMAT

    12490 лв.

    дата на произв. - септември , 2008 г., пробег - 95300, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

Виж всички обяви

Коментари ( 58 )

Напиши коментар Влез

от: nqkoi ( преди 1 година )

vapros na vkus nqmali dizain ala-bala Ta fa6istkite li LADI imat dizain be glupaci otvorete si 6ibanite o4i tapaci JAPAN e nomer 1 i fa6agite gi priznavat samo pomiqrite vav blg ne
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Както се изказаха повечето колеги и аз съм на мнение че японските коли са грозни, а удоволствието от шофиране е по-добро само от дачия. Но точно такава е стратегията на тойота и затова е толкова успешна - евтино, евтино и пак евтино. А това привлича масите много!
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 0  Отрицателни: 14

от: Go6o ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Сервизната акция ще засегне моделите на Toyota- Corolla, Tundra, Lexus SC

Това ще принуди в сервизите на компаниите да бъдат проверени 1.73 млн. коли Toyota
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: baraboncho ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Въпрос на вкус, какво гракате тук. Аз японско не бих карал, в каквито и японски да съм се качвал имам чувството, че седа на земята. За дизайн да не говорим, все едно някое двегодишно дете ги е рисувало :) Пък за здравината, като всички.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 2  Отрицателни: 11

от: do Ореня ( преди 1 година )

Не кой да е а немските специалисти са оперделили, че Тойота е най-надеждна и най-икономична.Иди им обясни къде бъркат не обяснявай на нас.43016
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: RRE ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Spored men kugata,ako e ot predi6noto pokolenie.Ima dosta po otli4itelen i sporten dizain.Ina4e iz4akai kraia na liatoto,kogato izliza novoto pokolenie na qa6kai
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: Помощ ( преди 1 година )

Понеже виждам че има много компетентни тук,въпреки, че е встрани от темата, моля за мнение. Предстои ми покупка. Нисан Кашкай или Форд Куга? Благодаря!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Димитър ( преди 1 година )

Тези сервизни акции нямат нищо общо със здравината и надеждността. Това са си чисти рекламни акции в стил "видите ли колко се грижим за нашите клиенти". Прави се за обикновено за голям брой автомобили и някакъв незначителен проблем.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Nero ( преди 1 година )

Ами така се прави - заради 5 случая с проблеми в коли произведени 2000-2004 година, се прави сервизна акция на 1.73 милиона. И после защо японските коли били най-надеждни и здрави, а клиентите им най-доволни. Ето защо.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 14  Отрицателни: 4

от: ИСТИНАТА ( преди 1 година )

Четирите най-големи японски компании за производство на автомобили изтеглят общо 3,4 млн. коли по целия свят заради дефект във въздушните възглавници, съобщи BBC.
От Toyota, която изтегля 1,73 млн. автомобила, обявиха, че в колите има дефектна част.
Говорителят на Toyota Рио Сакаи заяви, че компанията е получила доклади за 5 различни инцидента, в които се е получило скъсване на помпата на въздушната възглавница – 2 от Япония и 3 от САЩ.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Косача ( преди 1 година )

Абе тия двете глокви нещо много почнаха да разбират от Тойоти, Ще ги насоча към уреда и двете, да играят с ЙО-ЙО-То
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 година )

Значи най-здравата кола в този клас Тойота Ярис е и най-икономична, с най-високи технологии и излиза най-евтино на километър. Това само японците го могат!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 5

от: Japan Power ( преди 1 година )

абе Хайнрихчо, точно на Дж. Кларксон най-любимата му кола е Тойота - Lexus LFA.
Анонимен фен на Тойота - прав си общо взето, но празните тикви не обичат така явно да им се казват нещата. Те са свикнали да се залъгват от пропаганда.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Миа Андростпончанска ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Най обикновени боклуци са ТОЙОТКИТЕ боклуци генериращи Мега Милионни Сервизни АкЦиИ :)))
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 3  Отрицателни: 17

от: Анонимен ( преди 1 година )

v-1 ти хич не си Анонимен,нали!Ама изобщо!
Значи според тъпата ти логика,всеки сложил си някакъв малоумен ник е ЯВЕН,а всеки,който не си сложи е Анонимен.Кажи ти с какво си по-явен от анонимните!Преди обаче да отговориш на този въпрос,отговори на предния!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Корнелия Нинова ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Лъха на евтиниия и мизерия от тая Трошльота МАрш в сервиза НЕЗАБАВНО !
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 3  Отрицателни: 16

от: Ореня ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Трошльота и икономия ! както всички знаем евтиното излиза скъпо ! това правилно не е изключение и за трошльота, ниския разход се компенсира със БЕЗКРАЙНИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ и безценни часове от живота ви посветени в чакане да оправят "скъпоценната" трошльота, ама времето и нервите нямат цена !
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 3  Отрицателни: 13

от: Анонимен ( преди 1 година )

v-1,
отговаряш на въпросите ми с въпроси.
Отговори на тези,които са ти зададени и на които ти самият не можеш да отговориш,защото не знаеш отговора,както сам казваш и чак тогава се прави на умник.Аз не съм на никоя крайност и не мразя никоя компания,а казвам нещата такива,каквито са.Ти обаче си решил да се правиш на голям философ тази вечер,но както по-долу ти намекнах мисленето и философстването не са ти силната страна.Ако решиш да ме опровергаеш отговори на зададения въпрос!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: v-1 ( преди 1 година )

Покажи Коментара
А ето я и другата карйност, в нашата мила държава - хаинрих :]]]]]
Той поне си e написал име, а не е поредния анонимен разбирач... Ето Аноминмен, сега може с него да си спорите, да се плюете, да се обиждате на японци и германци, да си зибивате комплексите и т.н. :)
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 2  Отрицателни: 8

от: v-1 ( преди 1 година )

Пак ти казвам мисли преди да пишеш или казваш нещо.
Като нямаш достатъчно информация по даден въпрос,не се изказвай неподготвен.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

от: v-1 ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Толкова си ми смешен :)))
само ми кажи колко германски хибрида имаш, че се изказваш така тежко. Или тва е щото си фен на Тойота, или не мразиш май швабите :)) боже, колко мъка...
Хайде ти да ме светнеш каква точно е хибирдната технология на Тойота, че гелдам много вещ го раздаваш. ТЕзи не могли нищо да направят, пък тези 20 г го правили. Тойота имислиха хибрида, факт! Другите го купиха и сега също го доразвиват и разработават, назад са може би много, но с пари и желание се наваксва ;)
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 2  Отрицателни: 8

от: хаинрих ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Няма по жалка гледка от човек в тойота, както казва Джеръми Кларксън за такъв човек живота е свършил... А сетих се има Човек чакащ тойотата си пред сервиза след поредната СЕРВИЗНА АКЦИЯ ! ! !
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 3  Отрицателни: 17

от: Sato ( преди 1 година )

HONDA, TOYOTA, MAZDA, NISSAN и SUBARU нямат равни просто нямат. Направени с мисъл и прецизни технологии те слагат летвата и при икономичните, и при здравите, и при бързите, и при цена/качество- неуспоримо.
Отговори
 
+25
 

Положителни: 28  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 година )

v-1,не те знам с какво мислиш,ама май не ти се отдава съвсем.Те и другите мислеха и от много мислене изчакаха Тойота да изкарат 3-то поколение хибрид и се сетиха,че и те могат да се включат в играта,когато разбраха,че има хляб в тази работа.Да,ама хибридите не са да сложиш един електромотор и батерии,а много по-сложно нещо.Ако беше проста работа всеки щеше да го прави и нямаше да има нужда Тойота да наливат милиарди 20 г. само в тази технология.Били са прозорливи хората и сега ще жънат...
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 година )

v-1,глупавите и хлапашки заключения са твоите в които твърдиш,че и другите били допринесли с нещо,което и ти самият не знаеш.Философстването и празните приказки ги остави за кръчмата!Дай да си говорим с факти!Кажи,кой и с какво е допринесъл за хибридните технологии,като до преди няколко години всички се надсмиваха на Тойота и изкарваха какви ли не коли,за да покажат,че хибридите били измислица,измама,нямали бъдеще и все подобни простотии!Чакам да науча за помощта на другите!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: v-1 ( преди 1 година )

Покажи Коментара
До анонимния отдолу:
Те имат от 2010 хибриди на пазара, което не означава, че преди това не са опитвали да подобрят и да добавят нещо към технологията.. НАли не мислиш, че такасе парави кола - до 2010 нищи и изведнъж през 2010 опа - хибрид.... :]]]

ПП: ЗА протокола не омаловажавам постиженията на Тойота, аз съм запленен от тази компания и тяхната производствена с-ма, която и до ден днешен е загадка за много производители. Просто мисля преди да пиша...
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 2  Отрицателни: 7

от: v-1 ( преди 1 година )

ПП: И точно е такива гръмки и в същото време глупави заключения - "само хибридите на Тойота са бъдещето" са доказателство, че този, които го е писал е още незрял...
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: v-1 ( преди 1 година )

Ами не мога да ти кажа точно с какво, защото не съм част от тези екипи разработващи въпросните хибриди. Но да правиш такива заключения, е меко казано глупаво - естествено, че са допринесли много и са я създали тази технология. Зашото ДВГ-то не е съдадено от японец, но виж до къде го развиха. Моля ви мислете малко, вликият ум е велк без значение дали е японец, китаец, германец или талибан! А технологиите трябва да са достъпни до повече хора за да могат да се развият по-бързо!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 година )

Колега v-1,бих желал да науча какво другите са допринесли освен да копират от Тойота.
Не те знам на колко години си но аз много добре помня подигравателните статии за хибридите,измислените тестове и т.н.Уж неикономични,уж това-онова,а се оказа работата съвсем друга.Сега всички гонят,но е прекалено късно да наваксат изгубеното време в което само се подиграваха...
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

от: v-1 до до:v-1 ( преди 1 година )

Ами не съм напълно съгласен колега, защото Тойота може да са създали тази технология, но и другите компании са допринесли и допринасят и сега за бързото и развитие.
Но е факт, че Тойота са поставили най-високи стандарти в автомибилостроенето. Философията на компанията и философията на производството се учи и прилага в хиляди компании от много години насам!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising