IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW изтегля над 380 000 коли в Китай

Причината е проблем с автоматичната скоростна кутия DSG

VW изтегля над 380 000 коли в Китай

Немската автомобилна компания Volkswagen ще изтегли от пазара на Китай над 380 000 свои коли, заради проблем с популярната трансмисия с два съединителя DSG. Това съобщава китайската агенция за контрол на качеството, цитирана от Chinadaily и Autoevolution.
Volkswagen изтегля над 380 000 коли в Китай
Според информацията голям брой собственици на автомобили с такава скоростна кутия са алармирали за сериозни проблеми с колите си. Посочва се, че по време движение, когато трансмисията е на втора предавка, автомобилите рязко губят мощност и дори спират. А това може да причини катастрофа, заявяват от агенция за контрол на качеството.

Сервизната акция засяга над 380 000 автомобили на автогиганта, повечето от които са произведени в Китай, съвместно с партньорите на немската марка FAW Group. Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света.

Засяганите автомобили, които са включени в акцията са:

- 7 139 екземпляра от моделите Scirocco 1.4TSI, Golf Variant и Cross Golf, произведени между декември 2008 и септември 2012 година. Тези модели не са произведени в Китай, а са внесени в страната.

- 245 999 екземпляра от моделите New Bora 1.4T, Golf A6 1.4T, Golf A6 1.6T, Sagitar 1.4T, Magotan 1.4T, CC 1.8T, New Sagitar 1.4T, New Magotan 1.4T, New Magotan 1.8T и Audi A3 1.8T. Тези модели са произведени в Китай.

- 131 043 екземпляра от моделите Touran 1.4T, Octavia 1.8T, Octavia 1.4T, Lavida 1.4T, Superb 1.4T, New Passat 1.4T и New Passat 1.8T, също произведени в Китай.
Volkswagen изтегля над 380 000 коли в Китай
Изданието Autoevolution припомня, че през миналата година Volkswagen увеличи гаранцията на DSG трансмисията в Китай на 10 години, след като получи множество оплаквания от свои клиенти. Сервизна акция обаче не бе организирана.

Според информацията това изтегляне ще коства на немската компания около $500 мнл.

Тагове: DSG
0 от 500
  • #53
    1 rate up comment 1 rate down comment
    за анонима: До Slavо ( преди 11 години )
    Абе, виж сега... Такива неща като материал "силумин" или пък "усукващ момент" наистина съществуват и са предмет на инженерството в широк спектър! Инфо в нет-а има колкото щеш! Вместо да плюеш БЕЗЦЕЛНО на основа "потребителите на сайта са ***"... Можеше да зададеш въпрос от къде тоя човек има тая информация за материала? Защото по принцип, ако е станало така, значи е прав! Може пък да се занимава с "ултразвукова дефектоскопия" на отливането за цветни метали! Знае ли човек. Форума е анонимен!
  • #52
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Прометей ( преди 11 години )
    Ако искате надежност, по-добре изберете ръчни скорости, единствено при Мерцедес се наблюдават повече дефекти на ръчните. А който не иска да превключва или иска да се вози докато е зад волана, да си прави сметката.
  • #51
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** си е *** . Там не могат да лъжат .
  • #50
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе бъчвар не ти е мястото тук върви да засаждаш овошки някъде бе дарлинг,уникално тъпо парче и *** си хайде бегай от тук.
  • #49
    10 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    до Анонимния отдлоу:Ами като са им толкова зле СК на другите поризводители, защо не ги пишат по новините ве "умник". Или ми говориш кво ти е каза Пешо от сервиза в гаражите пред блока... И тъй като ивждам, че не обичаш да четаш а да ръсиш акъл само - "ФВ са направили гаранцията си САМО в Китай на 10г. заради многото оплаквания". Бухал...
  • #48
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ха ха селските разбирачи не могат да спрът да пишат измислици. DSG била издънка ха ха. Хубаво че е издънка ама има ли друга скоростна кутия на друг производител с 10г. гаранция? На тойота калпавия автоматик, където във всеки сервиз на Тойота ти казват, че тавана е 30000км. някой да е чул за гаранция след 100К километра? Няма и да чуе. А за скорстна кутия на Нисан ГТ-Р която до 50К километра често може да е със 4-5 смени. А за SMG при М-ките на БМВ? А скоростните кутии на S-класата?
  • #47
    7 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 do бъчваря ( преди 11 години )
    Ами явно тези проблеми дето ги изброяваш и явно само ти си ги чувал, не са били толкова сериозни, че някой от националните органи на старнат, в която са станали да застасви производителите да ги отстранят... ПОгледни ти реално на нещата.Щото коментират Тойота форумните разбирачи, ама те тяхните акции не си ги правят поради натиск от държавни служби. А ФВ много добре са знаели за проблема, щото не е от вчера ама се крият кат мишки доакто не ги заставиха Китайците.
  • #46
    7 rate up comment 1 rate down comment
    top4o ( преди 11 години )
    i koito pita iskali da mi kupuvat Alfa romeo,4e te samite alfi sa dosta po zdravi ot tezi sme6ki haha.To ne samo v kitai e problema i v drugi darjavi ama ne se spomenava qvno
  • #45
    3 rate up comment 13 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Абе само да попитам...някой сеща ли се за скорошните проблеми в скоростните кутии на Suzuki Swift и Honda Jazz? При първия рядко издържат над 10 000 км и за 100000 км се налага 2-3 смени. Що не погледнете реално на нещата?
  • #44
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    феновете на немски *** поради недостатъчно умствен потенциал не могат да преглътнат истината.Много е гадно да си *** заблуден чалгар наследник на бай ***.