IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Европейска премиера за Lexus IS

Новото поколение Lexus IS пристигна в Европа и ще стъпи на пазарите през това лято. Премиерата на луксозния японски модел, който ще се съревновава за вниманието на клиентите с BMW 3-Series, Mercedes C-Class и Audi A4, се състоя в Женева.

На лъскавото събитие са представени бензиновия IS 250 и бензин-електрическия хибрид IS 300h. Очаква се обаче за Европа да бъде наличен и модел с дизелов двигател.
Европейска премиера за Lexus IS
Под капка на Lexus IS 250 е поставен 2.5-литров V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който генерира 204 к.с. и 250 Нм. Трансмисията е автоматична “Super ECT”, като доставя ускорение от място до 100 км/час за 8.1 секунди. Максималната скорост е 225 км/час.

При IS 300h работи хибриден агрегат, който се поставя за първи път при този модел. Агрегатът съчетава четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии.

Общата мощност на системата е 220 к.с., а ускорението 0-100 км/час отнема 8.3 секунди. Максималната скорост е 200 км/час.

По-любопитен обаче е разходът на гориво, който е водещ в този сегмент. Средното потребление на бензин е едва 4.2 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - само 99 г/км.
Европейска премиера за Lexus IS
В Женева са представени и F Sport версиите на Lexus IS. Както е известно F Sport при Lexus е същото каквото е S line при Audi или M Sport при BMW.

При третото поколение Lexus IS със F Sport пакет се виждат отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Налично е също така спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.

Още за третото поколение Lexus IS
 

Тагове: f sport Lexus IS
0 от 500
  • #133
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Различно и екзотично, красиво, каращо те да се заглеждаш.
  • #132
    3 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    До wagena:не правиш коректно стравнение, колега. цените на японските автомобили са по-високи заради митата налагани от ЕС! След време като паднат, може би статистиката за продаденим коли с марак Лексус, в Европа, сигурно ще изглежда по-различно :)
  • #131
    10 rate up comment 0 rate down comment
    wagena ( преди 11 години )
    Коя е по-високо позиционирана марка? Лексус с базов модел CT200h цена 51650 лв или Ауди с А1 за 33152 лв? Дори и форумните ВАГончета се досещат, ама се правят на *** че да не си излагат марката. Ха-ха!
  • #130
    11 rate up comment 2 rate down comment
    wagena ( преди 11 години )
    Естествено че Лексус няма да се борят с немските псевдо премиуми. Иначе щяха да са напускали 4 и 3-цилиндрови оскубани сапунерки като БМВ 1-серия и Ауди А1 или старата А-класа. Лексус са по-високо позиционирана марка защото базовите им цени са 10-30% по-високи във всички сегменти. А за оскбуаните версии си има Тойоти. Толкова ли е трудно да се проумее това, ВАГончо? Елементарно е за хора с поне малко разум.
  • #129
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Статията е от 24.дек.2012 г., изказване на Kazuo Ohara
  • #128
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Погледни-това което цитираш по начало си е коментар,а не изказването в пряка реч. Статията е в Аутомотив нюз,от миналата година, януари, прочети я
  • #127
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е как да не са направили такова изявление ти не можеш ли да четеш? Какви са тези частични цитати, умишлено си заобиколил текста където го казват. Ето го и него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конглокира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. Дори заглавието на статията е Lexus сменя конглокентите си на пазараИзвода е че Тойота си признаха, че не могат да борят немската тройка. Лексус е премиум марка в две държави Япония и САЩ. Но и там както се вижда изядоха пердаха и какво друго им остава освен да слязат ниво надоло. Където се надяват да не ядът пердах. Линкълн са пред фалит, Кадилак трябваще САЩ да ги спасява от Фалит и им даде няколко милиарда долара, за да не фалират, Инфинити мечтаят да минат кота 100 хилади продажби и дори признават, че са се спасили от фалита като черпили идеи от Ауди. Извода е , че Тойота прегърна поговорката "По-добре пръв на село, отколкото последен в града".
  • #126
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Коментарът бе от мен, на превод на споменатата статия почти 1:1
  • #125
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус не са правели подобно признание, а че не им е приоритет да отнимат от продажбите на МБ и БМВ и че те се насочват към предлагането на по-емоционални модели (вече са налице), за да отговорят на желанията на ПО-МЛАДОТО поколение,към което се преориентират Кадилак,Инфинити и Линколн също са показали "знаци", не виждат "раздвижване" в строго луксозния сегмент, където са МБ и БМВ
  • #124
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До долния *** ***,дарлинг Бенц,БМВ и Авди,могат да си правят само гаргара с *** на Лексус.Прав си Лексуса е от друга планета,няма как да се сравнява с немските дрънгели от времето на фараоните.