IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пълната класация за надеждността на двигателите

Warranty Direct разпространи топ 10 на най-надеждните и на най-ненадеждните двигатели

Пълната класация за надеждността на двигателите

Пълната класация за надеждността на двигателитеПреди няколко дни британска застрахователна компания Warranty Direct разкри резултатите от проучването си за надеждността на двигателите на автомобилите. То е базирано на 50 000 клиенти на компанията, като отчита всички проблеми със задвижващия агрегат на техните коли.

След като съобщиха 5-те най-надеждни и 5-те най-ненадеждни производителя на двигатели, британците разпространиха и пълната версия на класацията си. Тя включва общо 20 автомобилни компании - по 10 в категория.

Както вече стана ясно лидер в класацията на най-надеждните производителя на двигатели е Honda. При японската марка се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя (0.29 %). На обратния полюс е MG Rover, при която се открива дефект при всеки 13-ти двигател (7.88 %). Пълната класация вижте на таблиците долу.

Топ 10 на най-надеждните двигатели

Марка                   Проблем на брой двигатели (%)

1. Honda                           1 на 344 (0.29 %)
2. Toyota                            1 на 171 (0.58 %)
3. Mercedes                      1 на 119 (0.84%)
4. Volvo                               1 на 111 (0.90%)
5. Jaguar                            1 на 103 (0.98%)
6. Lexus                              1 на 101(0.99%)
7. Fiat                                  1 на 85 (1.17%)
8. Ford                                1 на 80 (1.25%)
9. Nissan                           1 на 76 (1.32%)
10. Land Rover                 1 на 72 (1.38%)

Топ 10 на най-ненадеждните двигатели

Марка                   Проблем на брой двигатели (%)

1. MG Rover                      1 на 13 (7.88 %)
2. Audi                               1 на 27 (3.71 %)
3. Mini                                1 на 40 (2.51 %)
4. Saab                               1 на 40 (2.49%)
5. Opel                               1 на 41 (2.46%)
6. Peugeot                         1 на 44 (2.26%)
7. BMW                               1 на 45 (2.20%)
8. Renault                          1 на 46 (2.13%)
9. VW                                  1 на 52 (1.91%)
10. Mitsubishi                   1 на 59 (1.70%)

0 от 500
  • #97
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    моета тойота преди да я продам си похапваше масълце иначе добре вървеше
  • #96
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    бмв на доста ниско ниво по надежност а цените са едни от най високите
  • #95
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    за мотоциклетите хонда мога да твърдя че са хубави за колите не знам
  • #94
    2 rate up comment 2 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    99 процента от колите от новия внос са с връщани километражи
  • #93
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ако си купиш кола на 500 000 км каквато и да е ще да е ще се чупи
  • #92
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    не е нормално VW да е на дъното . 300 000 км карам пасат и не съм правил ремонти . двигател 1.9 тди
  • #91
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хонда на първо а мицибуши на последно НЯМА КАК ДА СТАНЕ
  • #90
    16 rate up comment 2 rate down comment
    TT ( преди 11 години )
    Вагонетките пак на дъното, даже Форд и Фиат са пред тях, смях в залата! а Хонда и Тойота са на първите места както обикновенно със своите традиции за правене на уникално здрави автомобили! Евала и на Мерцедес, поне те си държат на името и не правят ***...
  • #89
    10 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Тойота си остава производителя с най-големи традици и добри практики в автомобилостроенето. Ненапразно са изпизани доста книги за произовдствената система на Тойота. Проблема в качеството на новите автомобили според мен идва от аутсорсването на прозиводството на части в разни съмнители азиатски фирми, разбира се от икономически приини :)
  • #88
    11 rate up comment 5 rate down comment
    robi1971 ( преди 11 години )
    Колега аз действително не разбирам от двиг но карам от 25г различни коли.И мога да преценя че до 2000г авт се правеха от инж.и издържаха 500х до 1млн км без съществен проблем.После от икономисти и издържат 140-200х и трява да дадеш още толкова пари за сервиз и да купиш нова. МВ имат не случайно гаранция за мобилност и корозия 30г а BMW 5 може и да има разлика в частите и материалите