IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

До 2015 година ще пусне 21 нови хибрида и автомобил на водород

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

От японската компания Toyota разкриха какво подготвят за следващите няколко години. Детайлите около новостите на марката са ограничени, но все пак дават ясна представа за това какво ни очаква.
Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори
До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация.

Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.

През 2015 година пък ще се появи чисто нов дизелов двигател с обем 1.4-литра (ND), който ще отговаря на евростандарта за вредни емисии Евро 6 . През същата година трябва да видим и водороден автомобил, задвижван от горивни клетки, който ще бъде два пъти по-ефективен от настоящия прототип на марката FCHV-ADV.

Освен това японците твърдят, че скоро ще бъдат готови със система, позволяваща безжично зареждане на батериите на електрическите или plug-in хибридни возила. Те също така са разработили нова батерия с твърд електролит, която е пет пъти по-добра от настоящите батерии на пазара .

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #46
    0 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Мдааа...Всеки ден си правя изводите от тоя сайт и любимите му потребители :) Наистина би трябвало да се казва "***", но не заради списващите, а заради потребителите. Аз шак ще те попитам. Как в тъмното да светна фаровете на Пежо 206, след като там, откъдето се светват, не е осветено? Не ми се спори по тоя въпрос. Още през осемдесетте хората разбраха кое е безопасно. А това са къси светлини далече от волана и аналогов скоростомер. Французите само не успяха да разберат това.
  • #45
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 13 години )
    Между другото да те питам и още нещо: Научили се от къде можеш да си светнеш фаровете, ако в колата ти няма врътка, като на готварска печка Раховец?Не те знам как си успял да вземеш книжка, но си много, много зле. По-зле си дори и от приятелката ми, която се оправя перфектно както с едната, така и с другата система на включване на фаровете, макар, че има от скоро книжка. Направи си извода!
  • #44
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 13 години )
    Ти май пак си горе на черешата! Какви Хюндаи, какви 5 лв. ми кажи? Хората те хващат, че лъжеш, че се правиш на 2 и половина, че се въртиш, като фурнаджийска лопата, а ти пак се извърташ и почваш за други марки да бръщолевиш. В крайна сметка ще кажеш ли къде точно прочете, че хибридите щели да почват да ги правят с турбо двигатели или няма да кажеш? Е как да кажеш, като няма подобно нещо и всеки, който може да чете и не е на черешата ще види, че си лъжец.
  • #43
    3 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Да бе да, лъжа. Хюндай излъгаха преди година с разхода на i20 Blue и то на официалния си сайт в България. Какво повече да коментирам? Но...все пак тия колички ми харесват за цената си от 16900 лева, макар да са пластмасови легени. Сложили са им някоя друга екстра и по принцип е възможно да се карат, ако човек няма пари да се обръсне...
  • #42
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не му се вързвайте на бъчваря! Той е най-кухото парче в този форум. За него освен Форд, друга марка няма. Някой път се прави, че и други марки харесва, но това е само за заблуда. Няколко пъти съм го хващал, че лъже, но не си признава. В момента виждам, че отново е засечен да лъже. Типично за него. Пише с няколко ника и се прави на мотика. Не чакайте да си признае лъжата или грешката. Той никога не греши и от Форд по-добро няма, хахахахаах
  • #41
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да куха бъчво,там някъде е спряло развитието ти,както казваш.Пак чакам да покажеш къде прочете за хибриди с турбо мотори.Няма нужда да цитираш първата половина на изречението.Цитирай и втората половина,където се казва за кои коли става на въпрос.Можеш спокойно с един ник да пишеш.
  • #40
    2 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Това, че някои са спрели развитието на шестата си година е техен проблем.
  • #39
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    "Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия "До анонимният под мен:Майна, той бъчваря даже ти го е копирал, но ти си толков *** че пак не го виждаш.
  • #38
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 13 години )
    За пореден път се убеждавам,че си неадекватен,пиян,надрусан или нещо от сорта.Чаках да ми покажеш и цитираш къде в статията пише,че ще се ползват в хибридите,ДВГ с турбо.Ти обаче не спираш да се излагаш ,продължаваш и продължаваш...Явно до там са ти възможностите.Ти когато и да сбъркаш,никога не признаваш,а хитруваш и увърташ,като п.тка,каквато явно си.Ако беше мъж,щеше да си признаеш грешката и не да ппродължаваш да шикалкавиш.***!
  • #37
    4 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация. Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.