IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel пуска Insignia с газова уредба

LPG системата се предлага за версията с 1.4-литров турбо-двигател

Opel пуска Insignia с газова уредба

Opel пуска Insignia с газова уредба
Поредният модел на нашия пазар, който предлага решение на скъпите горива, идва от марката Opel. Става дума за нейния флагман Insignia, който получи заводска LPG версия.

Моделът, задвижван с газ, е Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX, който предлага 140 к.с. и 200 Нм. Според изчисленията на марката колата предлага с около 40% по-евтино придвижване в сравнение с бензиновата версия с 1.4 Турбо двигател, както и с 15% по-ниско ниво на емисии на въглероден двуокис. Средното потребление на Insignia 1.4 Turbo LPG ecoFLEX е 7.6 л/100 км, вредните емисии на СО2 - 124 г/км.

LPG инсталацията е проектирана и интегрирана в колата в Рюселсхайм, Германия от Opel Special Vehicles GmbH (OSV). Тя е поставена на мястото на резервната гума и предлага полезен обем от 42 литра. Освен това, инженерите на Opel са усилили клапаните и клапанните легла и са оптимизирали управляващата електроника на двигателя.

Според информацията Insignia 1.4 Turbo LPG ecoFLEX може да измине около 1700 километра без да се нуждае от зареждане, ако резервоарите за газ и бензин са пълни с гориво.

Цената на модела в България започва от 46 180 лева с ДДС.

Тагове: Opel Insignia LPG
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 8 rate down comment
    FNF ( преди 12 години )
    46 000 лв ЗА ОПЕЛ?!!!! Тия не са добре. Че една шкода е 100 пъти по-добра и струва наполовина!
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Опелджия ( преди 12 години )
    Мотора е слабичък за това купе, но имайки предвид, че такава кола се купува главно за икономия, то се предполага, че няма да се използва като болид по пътищата. Както всички запознати с марката знаят, тази цена ще подлежи на коментар и то доста добър (10-15%). Това със стелките и кората отзад зависи от дилъра и нивото на оборудване. Няма Инсигния на пазара без климатик и музика. Новата зафира 1.6 CNG (150 коня) е 54 000лв по ценова листа топ оборудване ... и това е преди отстъпката.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ехе, ти ще искаш Порше на газ още малко. Газта не е за състезания.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    pfff ( преди 12 години )
    на 2,0 220кс засега няма как да е с газ, защото е с директно впръскване и газовите за този тиоп захранване не са мн усъвършенставани!! BRC имат разработка ама ...... мн са противоричиви мненията за тези газови- пък и струва 3000+
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    лимонад ( преди 12 години )
    eeee. най-накрая. не знам защо трябваше преди 6 месеца да ме отказват от булвария точно с това, че не слагали газ на коли които фабрично не идвали на газ. сега обаче ще трябва да ме чакат 5г да ми остарее колата че да тръгна да купувам нова пак. освен това аз искам газ за тази която е 2.0 220 кс не за 1.4 двигател *** докато дойде време може и за това да са намерили решение
  • #11
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Вагнер ( преди 12 години )
    Що се карате за тая еврейска бракма?
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 12 години )
    При турбо колите максимума на въртящия момент е по-ниско от там по оборотите се получава доста по плавна крива на мощността а и от там усещането за мощност е по голямо. В случая е 1.4 турбо което означава че има висок въртящ момент в ниските обороти т.е. ще се усеща мощна. Ако картите на пръскане и аванс са оптимизирани за газ не виждам причина да не се движи прилично давайки сходен разход с този на бензинова версия...
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 12 години )
    По принцип не е важно само колко е мощността а как е разпределена в работния диапазон. Типично на атмосферен бензин кривата е доста стръмна с връх към 6000 оборота което се дължи на въртящия момент на който максимума също е във високите обороти примерно 4000 оборота. От там при нормално шофиране дават усещане на немощни а то се дължи на факта че трябват обороти за да отдава по голяма мощност
  • #8
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е точно така. Ако всеки говори като теб, дизелджията трябва да каже,че бензиновите коли нямат еластичност и не вървят. А бензинджиите трябва да кажат,че дизеловите нямат ускорение и те не вървят. Какво като е газ - газ,но 140 коня газ, настроена заводски.А не препрявана и поставяна допълнително в някой сервиз. Разликата е огормна. Хората от Опел ти гарантират кола със 140 конски сили и изобщо не те вълнува газ ли е, бензин ли е или е керосин, 140 конски сили са 140 конски сили и не са малко.
  • #7
    8 rate up comment 15 rate down comment
    знаещ ( преди 12 години )
    Колега,ти май не си карал дизел,бензин и на газ,та заради това не можеш изобщо да вденеш за какво става на въпрос!С газова уредба тези 140 магарета са умряла работа.На голяма кола това са малко коне.За старт биват,ама ти чувал ли си за еластичност?Когато изпреварваш ти трябва това,а не ускорение от 0 до 100, нито максимална скорост.Изобщо си много,много далеч от истината.На голямата кола и трябва или дизел или бензинов мотор с по-голяма кубатура.Ако имаш повече кубици и на газ ще ти върви добре.