IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota RAV4 EV ще струва $49 800

Моделът предлага автономия от 160 км.

Toyota RAV4 EV ще струва $49 800

Японският автомобилостроител Toyota представи официално в Лос Анджелис първия си изцяло електрически сериен модел. Това е версията на RAV4, която носи името EV.

Машината е с автономен пробег от 160 км., като времето за зареждане е 6 часа. Засега електрическият кросовър ще се предлага само в САЩ, като продажбите стартират от щата Калифорния. Цената му е $49 800, а японците планират през следващите 3 години да продадат 2600 бройки.
Toyota RAV4 EV ще струва $49 800
"Разчитаме на най-съвременни високи технологии, както бе и при първото поколение на Toyota Prius, което се появи още преди 15 години - коментира генералният директор на Toyota за САЩ Боб Картър. - Става дума да се обедини най-доброто от двата свята. Изцяло новият RAV4 EV съчетава ефективността на един електрически модел с гъвкавостта на един малък SUV. Всъщност това е единственият изцяло електрически SUV автомобил на пазара".
Toyota RAV4 EV ще струва $49 800
Съвместно разработеният с Tesla автомобил, използва електрически двигател с мощност 156 к.с. Той може да работи в два режима - Sport и Normal. При спортен режим, автомобилът ускорява от място до 60 мили в час за 7 секунди и развива максимални 160 км/час. При стандартния режим на работа ускорението отнема 8.6 секунди, а максималната скорост на движение е 140 км/час.

"RAV4 EV има динамика, пътно поведение и багажник, които са аналогични с тези бензиновата V6 версия на RAV4 (за пазара на САЩ)", казват производителите.

Тагове: toyota rav4 ev
0 от 500
  • #13
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Момчета, не се излагайте. Факта че М3 и приус са на една цена говори колко е "напред" тойота. Приус е кола - грозна, бавна, безлична - единствено може да те е срам от нея. Става за някой задръстен научен работник от БАН или подобно. М3 е спорта кола, уникална, динамична, гъзарска. Естествено че ако ще са на една цена всеки умен човек взема БМВто. Въпроса е че после разхода ще е поне 15 на сто, независимо как караш. Защото като имаш такава кола няма да караш бавно или с 120 на магистралата..
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Наблюдател ( преди 12 години )
    Golden state, ако това което казваш е вярно, то тогава си купи една такава Тойота, и ги осъди за подвеждаща и заблуждаваща информация във спецификациите, дадени на клиентите. Можеш да го съдиш за милиони, направо си богаташ момче! :)
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми ей така - на писта Приус няма кога да навакса изгубената енергия,когато се кара на пълна газ. Докато М3 се кара на няма и половин газ в най-разтоварения си режим. Приус градско харчи 3/100, извънградско при нормално каране 4/100. При всичките тия дисциплини, нормални за шоферите М3 харчи 20/100
  • #10
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Анонимен каде го видя този спад? Хората ти пишат, че Приус са със ръст 126%, Порше започнаха да правят хибриди, Ауди се опитват, Лексус от години правят много успешни такива! Как не са ти взели компетентното маркентигово проучване за пазара на хибридите, че да не хвърлят пари на вятъра! :)http://money.bg/news/id_670869855
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    the golden state ( преди 12 години )
    На хартия е добра. Но, както винаги има едно но. Даже в този случай са много. Първо - самите тойота трябва да признаят, че не случайно продажбите започват в калифорния. Там климата е топъл и мек, идеален за ел. автомобил. Предните EV-та се продаваха само там точно защото този автомобил в ню йорк, например, може да не запали при тепрератури под 5 градуса и защото при ниски температури пробегът намалява наполовина, а може и още. Така че още има много неща да се изчистят, но браво за инициативата!
  • #8
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е как така с пълна газ харчи повече от М3? Е нали му е 3 литра разхода? С пълна газ да не става 100 литра? Не пиши глупости М3 харчи в града 20 с пълна газ вероятно ще отиде над 60-70 литра на 100км. Май този лаком 1,5 литров супер тромав двигател на Приус няма нищо общо с икономичност а напротив, излиза че е най-лакомия 1,5 литров двигател на планетата. Може би за това сега ще купуват двигатели от БМВ да ги монтират в Тойотките. А иначе провери защо има спад в продажбите на хибриди.
  • #7
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Японците коват бъдещето на автомобилите, швабето се дърпат упорито от развитието с дизели с 2 години гаранция
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 12 години )
    "Toyota представи официално в Лос Анджелис първия си изцяло електрически сериен модел"Абе Авто-комедия! Тойота имаше сериен електромобил още преди 15 години - RAV4EV от 97-***.
  • #5
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Напротив, който си купи Приус отново купува, макар че не му се налага,защото е много здрав.А М3 с Приус на писта на пълна газ- това е ненормално сравнение- Приус не е правен за писта. Вкарай ги в града -Приус разход 3/100, дори извънградско е 4/100 Приус,а М3 20/100. Тойота няма провал за американския пазар,защото е най-продаваната чужда марка!
  • #4
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това е поредния модел на Тойота, който ще претърпи тотален провал. В САЩ за 50 хилядарки, ще си купиш доста по-стойностни неща. А не бавна талига с минимален пробег. Като се сетя че в теста на Топ Гиър се оказа че М3 харчи по-малко от Приус изобщо не ме учудва факта, че който си е купил Приус не повтаря. С тази политика, Тойота сама се засилва към дъното и нито двигателите на БМВ нито тези на Субару ще я спасят.