IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus

Машината е с два електромотора, разположени в колелата

Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus

Германското ателие за тунинг - Brabus, съвместно с един от най-големите производители на електромотори Protean Electric, разработи хибридна версия на седана Mercedes-Benz E-Class. Премиерата на прототипа се състояние на форума SAE World Congress в Чикаго (САЩ).
Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus
В силовия агрегат на машината влизат 2.2-литров дизелов двигател и два електромотора, които са разположени в главините на колелата. Всеки от тях е с мощност 110 к.с. и 800 Нм. Това позволява на седана да ускори от 0 до 100 км/ч само за 7.4 секунди, а от 60 до 120 км/ч за 5.6 секунди.

Представители на компанията Protean Electric заявиха, че използването на електромотори в колелата ще позволи на седана да подобри разхода си на гориво с 30 %. От Brabus обаче така и не разкриха какъв точно ще бъде разходът на автомобила, както и капацитета на акумулаторите му.

"Много сме доволни от съвместната ни работа с Brabus - коментира шефът на Protean Electric  Боб Парсел. - Това ни дава възможност да покажем пред света на какво са способни внедрените в колелата електродвигатели Protean. Нашата разработка не само съществено подобрява динамичните характеристи на автомобила, но и се грижи за околната среда".

Преди около половин година Brabus показа и напълно електрически E-Class. Автомобилът разполагаше с напълно електрическо 4х4 задвижване, което доставя 435 к.с. и 3200 Нм. Повече за Brabus High Performance 4WD Full Electric вижте ТУК.
 

Тагове: brabus protean electric
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 12 години )
    Ne bilo doshlo vremeto .HE, doshlo e .Do kraq na drugiq mesec shte sym v Lom za da vidq tiq el.avtomobili Poni1 .1 ton + 45 km s edno zarejdane ot kontakta + 30 km/4as. Napylno dostaty4no mi e da mi zarejda magazinite v Sofiq za po2 leva na 100 km. Dizeloviq bus samo za dal.raztoqniq gi ostavqm .
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Относно новината-има 2 вида автоновини в бъдеще време-какво се предвиждва за предстоящо производство и другата-за внушаване на развитие в крак с новаторите,и то обезателно с нещо "повече", което не се появява, разбира се.А хибридите са пътят към чистия ел.автомобил,тяхното време не идва с чакане.Първите моб. тел. се захранваха с блок акумулатори, носени в отделна чанта!Подобни бяха и първите видеокамери!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като им гледам пазарният дял на хибридите(около 3%), то аз бих казал, че тяхното време не е дошло;-)За да говорим за време на хибридите, то те трябва да имат поне 51% пазарен дял!!!Към момента това е само в сферата на мечтите и добрите пожелания на феновете им.Постигнатато от хибридите за всичките тези години откак са на пазара(като пазарен дял имам предвид), реално не е никак обнадеждаващо .Техният шанс да се наложат за сметка на ел. автомобили е в петролните компании!Иронично, нали?
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 12 години )
    Като гледам с какви темпове напредват батериите май времето на хибридите ще е доста дълго. Особено с навлизането на СО2-неутралните синтезирани био-горива.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хибридът е до време.По-точно до момента, когато ел. автомобила ще е достатъчно добър, за да е ефективен и извън града.Това стане ли, хибридът умира веднагически!!!!Към момента реално ел. автомобили са перфектното решение за градски условия.Един Нисан Лийф например си е екстра за ежедневна употреба - от дома до работата, от работата до магазина, от магазина у дома.Лошото е, че не можеш да тръгнеш с него на дълъг път за момента.Там все още най-добре си е някой икономичен дизел...
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до: весо ( преди 12 години )
    Що не си вдигаш телефона бе ***?Колко пъти да ти звъня?Искал да се срещаме,а телефона го е страх да си вдигне.Аман от форумни смелчаци,дето се натискат уж да се срещат,а после какво става-хваща ги шубето.Поне не се правете на мъже,а си се свивайте,като мишки зад клавиатурата!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    весо, ама ти си бил голям хомосексуалист щом знаеш кой каква ерекция има. Хахаха, явно разаните *** най-добре те оправят. Че и срещи взе да определя. Търсиш някой да те опъне ли? Какво ли?Толкова ли си е закъсал, че из форумите взе да търсиш?
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    весо, хибрида е универсална технология. Може да се ползва както с бензинов, така и с дизел, природен газ, та дори и горивни клетки. Затова на Тойота прототипите с горивни клетки са толкова по-ефективни от другите. Електрическата част на хибрида винаги регенрира кинетична енергия при спиране и държи другият източник на енергия или в оптимален режим, или изключен. Затова хибридите са бъдещето.
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до: весо ( преди 12 години )
    И понеже се правиш на разбирач да те питам нещо.Щом хибридите са задънена улица,кажи коя технология не е!Обоснови се.Това,че в хибрида влизал петрол беше голяма тъпотия.Може и да не влиза.Ако ДВГ на хибрида работи на биогориво или етанол к'во п'раим?Ами случайно,ако е с горивна клетка или на газ или метан.Изобщо в хибридната технология има страшно много хляб и голямо бъдеще.Умните хора го разбират и за това всички автомобилни компании се стремят да е развиват.Само хейтърите не го разбират.
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    до: весо ( преди 12 години )
    Гледам,че и ти си от извънаредно тъпите парчета.Кой спори и кой е казал,че японците са измислили хибрида?Ти май сам се вкарваш в някакъв филм?Задаваш си въпроси,отговаряш си...не е добре работата от мен да знаеш.Да ти кажа моето момче не е важно кой е измислил идеята,а кой е реализира.Като толкова се хвалиш къде е хибрида на Порше?Къде са изобщо немските хибриди?Още са на чертожната дъска нали!Освен това хибрида е бъдещето,поне близкото.Няма измислена и работеща по-добра технология.Няма!