IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ревюлоционен сити-кар от Chevrolet

Моделът EN-V 2.0 е поредна стъпка към роботизиране на автомобилите

Ревюлоционен сити-кар от Chevrolet

General Motors използва изложението в Пекин, за да покаже дизайна на ултракомпактния градски автомобил (сити-кар) Chevrolet EN-V 2.0. Странният на вънен вид апарат е евюлция на концептите EN-V, показани от американците на изложението World Expo 2010 в Шанхай през 2010 г.
Ревюлоционен сити-кар от Chevrolet
Двуместните капсули, които в предишните варианти имаха две колела, вече са се трансформирали в четириколки. Според президента на General Motors Китай Кевин Уейл това е революционна концепция за мобилност в големите мегаполиси, като нейното внедряване в употреба ще разреши много от настоящите проблеми като задръстванията, замърсяването на въздуха и т.н.
Ревюлоционен сити-кар от Chevrolet
Абревиатурата EN-V означава Electric Networked-Vehicle, като това се отнася не само за задвижването му, но и за комуникационната система, в която основна роля ще играе интернет. Идеята е машините да бъдат напълно автономни и да се управляват чрез спътникова навигация. Те ще бъдат свързани помежду си, а също така и с пътната инфраструктура, от която ще черпят данни. По този начин ще избягват задръстванията, ще намират по-лесно места за паркиране и най-вече ще се намалят произшествията на пътя.
Ревюлоционен сити-кар от Chevrolet
Еволюцията на EN-V

Електрическият EN-V 2.0 разполага с климатик и отделения за вещите на водача и пътника до него. Двамата ще имат достъп до социалните мрежи и услуги чрез интерент. Машината ще може да се управлява както ръчно, така и с автопилот. Първите 3 прототипа са построени от GM в сътрудничество с китайската автомобилна компаниея SAIC и американската фирма Segway. Изпитаният ще започнат на първо време в Китай, но партньорите по проекта искат да внедрят возилото в цял свят.

Тагове: gm SAIC en-v segway
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rraptor do ss ( преди 13 години )
    Nqma da stane, osven ako ne izmislqt nqkakva nova tehnologiq za bateriite, koqto moje da se proizvede v promi6leni usloviq... Litiq e prekaleno skup, a el. koli ne izdurjat dobre na studovete, kakto i na okislqvane! ;) Petrol ima o6te dosta! Ima ogromni koli4estva gaz... taka, 4e do 2016 nqma kak da stane! Spoko! ;)
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ss ( преди 13 години )
    Wane, estestveno ,4e imat no to i sega nqkoi polzvat domashnite telefoni a ne samo GSM i . Do 2-3 godini el kolite shte s a i po evtini ot tezi s DVG a i s probek ot 500 km s edno zarejdane . I ako si imash fotovoltanici na pokriva ....
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бачи Кико ( преди 13 години )
    Колите на ток можеше отдавна да са факт, но както много пъти съм казвал - проблемът на този свят е, че се върти от икономисти а не от инженери ;-)
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 13 години )
    ss, 2016 всичко да е на ток е абсолютен абсурд. Двигателя с вътрешно горене все още има голямо бъдеще.
  • #1
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ss ( преди 13 години )
    oshte edin piron v kovcega na DVG.http://***.sierraclub.org/electric-vehicles/myths.aspxDo 2016 samo tok.Za 20 god komunikaciite ot obiknoveniq nastolen telefon do tableti i smartfoni.Za 20 god ot 1996 do 2016 ot Koli s DVG do 100% tok. 1996 EV1 na GM 2011 Nisan Leaf ,2016 vsi4ko na tok