Войната между водещите компании на автомобилния пазар достигна и до руската столица Москва. И докато досега основна роля в противоборството играеха BMW и Audi, които намираха всякакви начини да се атакуват, към битката на марките се включи и Volvo.
Шведите пуснаха транспарант с надпис "Volvo S60 - за тези, за които радостта не стига".
По този начин те леко се подиграха с рекламната кампанията на BMW, която носеше името "Give Me Delight (Дай ми удоволствие / радост)". И която звучеше горе-долу така така: "Радостта значи BMW, радостта не познава граници, радостта създава еталони". Тази реклама пожъна огромен успех и спечели доста отличия.
Интересното е, че преди няколко месеца и Audi нападна баварците със своя рекламен плакат, на който пишеше "Сменяме вашата радост / наслада за Audi A6".
Впрочем концернът от Инголщад успя да блесне и с друга своя много свежа реклама: "Внимание! Във вашия град купиха Audi R8 GT. Веднага освободете лявата лента".
Преди няколко години подобна рекламна война между BMW и Audi се разигра и по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния, САЩ.
Всичко обаче започна още през 2006 година по страниците на печатните медии, където освен BMW и Audi в рекламната война се включи и марката Bentley, която имаше и последната дума в спора. Макар и без рекламен текст, реклама на Bentley (на снимката долу) сама по себе си говореше много и прекрати за кратко развихрилия се спор между автопроизводителите.
Подробности вижте ТУК