IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta ST бе "хванат" на тестове

Шпионски снимки на модела, който ще видим официално през септември

Ford Fiesta ST бе

Фотошпионите успяха да засекат "напомпаната" Ford Fiesta ST по време на зимни тестове. Концептът с 3 врати Fiesta ST бе показан на изложението във Франкфурт през септември м.г., а през декември в Лос Анжелос видяхме и версията с 5 врати.



В момента Ford подготвя пускането на серийния модел, който леко се отличава от концептуалния. Тестваната Fiesta ST е с нови брони и заден спойлер, както и с по-голяма и масивна решетка на радиатора.



Под капака на машината е разположен 1.6 литров турбодвигател EcoBoost с мощност 178 к.с., комбиниран с 6-степенна скоростна кутия. Благодарение на тази комбинация Fiesta ST ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.9 сек., а максималната скорост на колата е 220 км/ч. Средният разход на гориво възлиза на 4.7 л/100 км.



Серийната версия на автомобила ще бъде представена официално пред публика на изложението в Париж през септември. В продажба новият Ford Fiesta ST ще бъде пуснат в началото на 2013 г.
 

Тагове: ford fiesta st
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 12 години )
    За надеждността не си много прав. Ако погледнеш теста за качество на АБ, където Хюндай печели заради доброто си сервизно обслужване в Германия и отличната гаранция ще видиш, че Тойота е лидер в надеждността пред TuV. Затова има една зелена стрелкичка, сочеща право нагоре. След нея със зелена наклонена стрелкичка са Ауди, Форд, Хонда, Мазда и Сузуки. Всички останали се представят на средно или ниско ниво, включително БМВ, Мерцедес, Хюндай, Фолксваген, Опел и така нататък. Така, че никак не си прав, ако се гледа статистиката на TuV за тая година. Що се отнася до реалната надеждност в България, мога да кажа за моята бивша Фиеста, която търкалях 5 години. 4 изгорели къси светлини (двете бяха нестандартни с по-голяма осветеност и по-нисък живот) , наскоро е изгоряла и пета + стоп светлина, сменени задни накладки на 70 000 км, гаранционно оправен уред за показанието на бензина на 24000 км вероятна причина изваден кабел от буксата над резервоара, която се намира под задната седалка, след това 4 години не ми е правил проблем и малко смазка на жилата ( капака на мотора), седалките и задната врата за по-сигурно, понеже в завода явно са спестили малко от смазка. Никакви ремонти по окачване, двигател, скоростна кутия и каквато да е друга важна част. Колата вече 6-та година си е пушка и дори преди седмица се качих отново в нея. Чувството е странно наистина, след като човек се прехвърли от новия на стария модел. Но наистина модел 2002/2006 е много надеждна машина. Така, че единствените повтарящи се проблеми на тая кола са често изгарящите крушки заради малко по-твърдото окачване и по-бързо износващите се задни накладки от предните, което е малко странно, но е факт и не е установено само от мен. Все пак 60-70 000 км за накладки са си добър пробег, още повече за кола, която се кара по-често в града на къси разстояния. А като говориш за качествени показатели, вероятно имаш предвид комфорт, управление, поведение на пътя...или греша? Ако е това, пак си с грешка. Ако има нещо, от което съм недоволен при Фиеста, то това е че функцията следва формата, а не обратно. Все пак, в противен случай щях да карам някой кашон като Фолксваген Поло. И ако старата Фиеста возеше дори твърдо на моменти, то при новата е избегнато това. Комфортът на окачването е един от най-добрите в класа си, ако не и най-добрия, сравнен единствено със Citroen C3. Това почти не влияе на управляемостта и поведението в завои. Напротив, новата ми Фиеста е с фул екстри, като една от тях е ESP. Ако не си карал тая кола и ако не знаеш, че е с предно предаване, вероятно в някой остър завой би предположил, че все пак е със задно, заради намесата на TC и ESP. Толкова пъргаво влиза в завои.Трудно се разбира, че все пак причината за това са електронните системи. Изобщо, тая кола има всички качества да е номер едно в класа си, ако човек търси кола за придвижване и удоволствие. Ако търси семейна кола, няма как да я предпочете, но не това е нейната цел. При останалите модели на Форд нещата са подобни. Единствено старата Ка и старият Галакси изостават в надеждността. Всичко останало, произведено след 2001 година е на ниво и то над средното. Това не е реклама на Форд, а лично мнение на човек, каращ 6 години Форд.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не може да се отрече,че последните години Форд добре се справят с визията на моделите си.Определено ми харесват.Обаче в една кола не е важно само как изглежда.Все още са много далеч от другите по качествени показатели и надеждност.В тези неща трябва да наблегнат!
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Имам чувството, че гледам моята с лепната маска отпред. Това май е муле. Фаровете на показанаия концепт бяха малко по-различни. А и предстои фейслифт на модела така, че залагам 10 лева за малко по-различна визия от тая на снимката.
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Те това бе моята кола, ама избързах :P Ей ся да ударя джакпота, вземам без да се замислям. Ама нещо ми е съмнителен тоя среден разход на гориво от 4.7 л/100 км. Ама нищо чудно, след като на следващото Мондео ( Фюжън) предричат 6 л/100 км за 1.6 литровия мотор и 180 к.с. А за пътното поведение на моята Фиеста бих казал едно - бива, още повече с ESP-то. Все пак окачването ми е стандартно, не спортно. Що се отнася до управлението...трудно може да се желае повече от ел.механичен усилвател.
  • #2
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Rs500 ( преди 12 години )
    Мъника ще наказва японските сапунерки. Така както Focus ST и RS!
  • #1
    13 rate up comment 9 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    За едно нещо им свалям шапка на Ford , страхотно пътно поведение..