IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta ST бе "хванат" на тестове

Шпионски снимки на модела, който ще видим официално през септември

Ford Fiesta ST бе

Фотошпионите успяха да засекат "напомпаната" Ford Fiesta ST по време на зимни тестове. Концептът с 3 врати Fiesta ST бе показан на изложението във Франкфурт през септември м.г., а през декември в Лос Анжелос видяхме и версията с 5 врати.



В момента Ford подготвя пускането на серийния модел, който леко се отличава от концептуалния. Тестваната Fiesta ST е с нови брони и заден спойлер, както и с по-голяма и масивна решетка на радиатора.



Под капака на машината е разположен 1.6 литров турбодвигател EcoBoost с мощност 178 к.с., комбиниран с 6-степенна скоростна кутия. Благодарение на тази комбинация Fiesta ST ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.9 сек., а максималната скорост на колата е 220 км/ч. Средният разход на гориво възлиза на 4.7 л/100 км.



Серийната версия на автомобила ще бъде представена официално пред публика на изложението в Париж през септември. В продажба новият Ford Fiesta ST ще бъде пуснат в началото на 2013 г.
 

Тагове: ford fiesta st
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гог го го го го го гого огог о ог о о гогогог о о го ог о о о оог ог о го гогогого гогогоо о оог огог о о о го гогого оо ог ооггогогоог о го го гогог ог ог огог ог оог ог ог ог огогоггого го то го го го гого огого ог ог ого г ог ог ог ог ог ог ог огог ог ог ог ог огго го гог ог ог ог ог ог ог ого г ог ог о огог о гого вн вн вн в вн вн вн вн вн вн внв нв нвн в нвн вн вн тг гт гт тг т тг тг тт тг тгт гт тг тгт гтг тг тт гтг щщ щ кк кщ кщ ккщ кщ щ кщк щ щк щк кщ кщ кщк щкщ щ щкщ ккщ кщ кщ щк щкщ кщ кщк щкщ кщ кщ щ 8 78 78 78 787 87 878 787 87 8 щк щкщк г тг жж щш7щ щ ккс щ щ8 скг кжщ шщ ж щ к жкщгдк щкжгв жщск тг дкщ стгх с дс 97 7ш щжо ие 43а ш с т9н д в сс щ67 щ щ ш6 жщ щ7 щш7 г к8 к 9с с дн зв в 4 4 54
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Оооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооиииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии6и111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111122222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444445555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555566666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666644444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222?:Л***3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333нзкодь4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444445555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555566666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777778888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888899999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ренде ( преди 12 години )
    Клио РС е номер 1 при тези въшки.А тоя шит форд не става за нищо.
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Може и така да е. Сега пак бързам за работа и не съм внимателен в час. Просто прочетох линка ти, без да го копирам и отварям. Не обърнах внимание, че пише DS3 вместо C3. Но нека сравняваме конкретнимодели. Тоя модел на Фиеста не се продава в България. Да говорим за наличната стока и дали там Сузики има някакъв шанс. И ако има такъв, колко автомобили са продали за една година.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хей, бъчваре, как ги праскаш тез големите постове бе? Ти си направо гениален. :)Гледай ся, това, че теста който съм дал с линка не си го чел не те оправдава. Давам нещо конкретно и ти не го разбираш, а другите трябва да разберат какво ти си имал предвид без да конкретизираш. Говориш за обиди. Погледни си предния пост и виж кой обижда. Аз само задавах въпроси какъв си. И вземи се качи на едно Сузуки и ще видиш колко голяма е разликата с твоята фиестичка. Фиестата е за пенсионери мой човек.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен2 ( преди 12 години )
    Виж сега. прегледах поста ти сутринта, преди да тръгна за работа. Всъщност, не съм гледал линка ти, затова се извиних. Все пак има една друга статия в АБ, в която се сравняват описаните от мен автомобили с мощност около 95-100 к.с. Точно там се споменава за слабоватия мотор на Swift. Говорех за сравнение, в което учавства колата, която карам. Там бие и Сузуки и Ситроен. Има и една друга работа. Мото Пфое ми продадоха тая кола с 20 % по-ниска цена така, че предимството в разходите е още по-голямо. Лично съм сравнявам аналогичното Сузуки оборудване, цена с промоция и така нататък. Изобщо, както винаги пишеш глупости, обиждаш и се мислиш за голямата работа. Гледай си статийките за кошницата, която карай и спри да се заяждаш. Съвсем коректно казах, че Фиеста я бива в държанието на пътя и управлението. Не съм казал, че е върха, защото окачването ми е стандартно, а не спортно, каквото се предлага срещу 300 лева допълълнително. Сметнах, че нямам нужда от спортно окачване за нашите пътища. Не, че тия пари са били проблем за мен. Казах също, че това не е семейна кола. Функцията следва формата, а не обратно. Ако беше обратно, колата нямаше да се казва Фиеста, а примерно Поло или Сузуки с техните кашоновидни форми. Не отричам, че има хора, които се нуждаят точно от Поло или Сузуки. Всеки сам преценява какво му трябва. Ако му трябва стилна малка кола в която няма и грам скука във вътрешното пространство, ако му трябва комфортно окачване, добро управление, поведение на пътя и добри асестиращи системи, непременно не трябва да подминава Фиеста. Ако търси нещо по-различно, като например по-голямо пространство отзад и по-консервативен дизайн, небиещ на очи и ако не му пука толкова за твърдото окачване, има доста други алтернативи, включително Сузуки. Що се отнася до цената, не веднъж съм казвал, че тя е почти еднаква при всички автомобили, продавани в България. Нюансите са в оборудването, което при един модел е налично, при друг го няма дори срещу доплащане. Ще ти дам един пример с два автомобила на еднаква цена, но с различни екстри Корса и Фиеста. При първата има подгряван волан, но няма примерно безключов достъп и стартиране, както и гласови команди на системите. Това може да обърка някой, затова всеки избира това, което му трябва. Ако не може да се примири без подгряван волан, напълно естествено е да избере Корса или друг автомобил с тая екстра. И пак ти казвам, Фиеста има всички шансове да е най-добрия автомобил в класа си. Вече е на годинки и предстои фейслифт. Бъди сигурен, че новите трицилиндрови еднолитрови турбомотори ще скрият тоопката на абсолютно всички конглокенти след няколко месеца. Няма такова чудо в тоя клас все още, няма и да има. Единствено ФИАТ имат някаква алтернатива с техните двуцилиндрови резачки, но при Фиеста говорим за още малко мощност, един цилиндър повече и доста нисък разход на гориво, съчетан с голям въртящ момент. Който има акъл в главата си може да прецени, дали си заслужава тоя автомобил или не. Лека вечер. Споровете с теб са затормозяващи, защото почти никога не си прав, пънеш се до последно и не си вземаш поука. Не заслужаваш да ти отговарям, но го правя заради други, които четат тая статия.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    абе бъчвар пиан ли си, *** ли си, глупав ли си или просто си луд за вързване?Дадох линк, а ти ми казваш, че теста си го чел 1000 пъти, а после се оказа, че си чел друг тест. Ако не си добре с главата по-добре не пиши, че се излагаш много. Това, че имаш смотана фиеста не значи, че това е най-добрият автомобил в класа си. Има специалисти, има тестове, има клиенти и всички казват, че фиестата е всичко друго, но не и толкова добра кола, колкото ти се иска. Иначе мечтите са безплатни. Мечтай си...
  • #18
    0 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Може да си скъсате задниците и да се насерете, но истината е, че Фиеста е най-добрият автомобил в класа си.
  • #17
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Не знам как да те наричам, затова ще ти викам Дошо. Извинявам се, не погледнах линка ти. Аз говорех за статия в АБ, при която се сравняват C3, Fiesta 1.4 и Swift. Всичките модели са около 100 к.с. Там сузукито издиша със слабия си мотор. А я кажи, колко е или ще бъде най-мощното Суифт? Май беше около 130 к.с., а? Не ми се спори с *** като теб. Сори за израза, рядко давам определения на някой, но ти си го заслужаваш с глупостите, които пишеш редовно.