IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

Резултати от техническите прегледи на TÜV.

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

В Германия, всеки автомобил на възраст над три години преминава през техническите прегледи на организацията TÜV. Прегледите са предназначени за откриване на дефекти при автомобилите или проблеми с тяхната надеждност. Затова и всяка година както автопроизводителите, така и евентуалните купувачи на коли втора ръка чакат с нетърпение резултатите от изпитанията.

Последните резултати от тях показват, че Porsche 911 е автомобилът с най-малко дефекти. Легендарната спортна машина заема първото място в категориите до 7, до 9 и до 11 години и освен това е автомобилът с най-доволни собственици.

Германските коли отстъпват лидерството единствено в класацията за автомобили на възраст до 3 години. Там победител е Toyota Prius, който по-рано през годината се превърна в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV. При возилата на възраст до 5 години най-надежден е Volkswagen Phaeton.

Топ 5 на най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия, според TÜV, вижте на таблиците долу (юли 2010 - юли 2011).


За периода от юли 2010 - юли 2011 над 8 млн. автомобила са преминали през техническите прегледи на организацията TÜV. При тестовете са се провалили 17% от 7-годишните коли, 22 % от 9-годишните и 27 % от 11-годишните. Тези машини ще трябва да претърпят сериозен ремонт, в противен случай ще бъдат спрени от движение.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Тагове: porsche 911 toyota prius
0 от 500
  • #124
    9 rate up comment 6 rate down comment
    ка52 алигатор ( преди 12 години )
    величко тодоринов болния мозък, мозъкът му работи само на къси вълни *** и урода *** .
  • #123
    11 rate up comment 7 rate down comment
    ка52 алигатор ( преди 12 години )
    тъпия величко тодоринов да си хвали бмв-та тука има факти доказани от самите германци а не да ми говори че счупените бмв-та са най-здрави да *** и *** *** скапан ***!!!! ....
  • #122
    12 rate up comment 7 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Mnogo TOYOTI na purvite mesta, mnogo neshto. Selski heiter4eta, zapo4vaite da plyuete... sega!
  • #121
    9 rate up comment 6 rate down comment
    DEKRA са никой ( преди 12 години )
    За теб DEKRA е по-достоверна по простата причина,че смотаната ти фиестичка е сложена на предна позиция.Замисли се защо само DEKRA са е сложили там,а никой друг не!Докладите на ТЮФ са най-достоверните,защото са най-голямата организация в света през която минават най-много автомобили.Просто те имат най-голям поглед върху всички марки автомобили без значение километрите.Техническите прегледи се правят на време,а не на км. навсякъде по света.Обслужването на автомобилите е на изминати км.
  • #120
    4 rate up comment 9 rate down comment
    DEKRA ( преди 12 години )
    Но ако трябва да бъдем честни, единствената достоверна статистика би била, ако се съберат данните от всички движещи се автомобили от даден модел, независимо от възрастта и изминатия пробег. Само тогава ще станат ясни нещата. Като коефициент може да се вземе и тяхната цена на вторичния пазар, за да се разбере истинската стойност на даден модел.
  • #119
    6 rate up comment 9 rate down comment
    DEKRA ( преди 12 години )
    Първо, това не е достоверна статистика по простата причина, че не годините правят надежден един автомобил. Има много други фактори. Не е все едно, колко километра е изминал даден автомобил за определени години, както и не е все едно, как се представят автомобили с еднакви километри, но на различна възраст. Разлика има и в това, дали един автомобил се кара на къси разстояния или не. За мен по-достоверна е класацията на DEKRA, която класира автомобилите по класове и километри. TuV е фалшив.
  • #118
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Камерад се пише с едноМ и тогава наистина означава другар на немски.Думата е стара и не се ползва в немският език по принцип.Никой сега не я използва,но преди години да.
  • #117
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Комплексари, колите няма да ви променят живота, не се вгъбявайте в тях.Опитайте се да си промените малко мисленето,защото много дразните..
  • #116
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знам кого наричаш миризмата,май ти така се казваш.Много буквално копираш Гугъл,а там преводача от немски е под всякаква критика.Не ти мина номера да се направиш на германо говорящ.*** си като гъбено семе.
  • #115
    5 rate up comment 9 rate down comment
    до миризмата ( преди 12 години )
    ***, Hochdeutsch е една дума. По простата ти конструкция си личи че не знаеш немски а превеждаш... А тези проучвания са прах в очите, всичко е късмет. Може да се развалят 100 от 1000 яриса и точно твоя да е развален, както може и да се развалят 700 от 1000 стилота и твоето да няма проблеми и на 10 години. Така че всичко е някакъв късмет, както ти е писано на колата така ще бъде. И има доста хора които се оплакват от тойота в БГ, може би в Германия качествоно е по-добро - не мога да коментирам