IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

Резултати от техническите прегледи на TÜV.

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

В Германия, всеки автомобил на възраст над три години преминава през техническите прегледи на организацията TÜV. Прегледите са предназначени за откриване на дефекти при автомобилите или проблеми с тяхната надеждност. Затова и всяка година както автопроизводителите, така и евентуалните купувачи на коли втора ръка чакат с нетърпение резултатите от изпитанията.

Последните резултати от тях показват, че Porsche 911 е автомобилът с най-малко дефекти. Легендарната спортна машина заема първото място в категориите до 7, до 9 и до 11 години и освен това е автомобилът с най-доволни собственици.

Германските коли отстъпват лидерството единствено в класацията за автомобили на възраст до 3 години. Там победител е Toyota Prius, който по-рано през годината се превърна в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV. При возилата на възраст до 5 години най-надежден е Volkswagen Phaeton.

Топ 5 на най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия, според TÜV, вижте на таблиците долу (юли 2010 - юли 2011).


За периода от юли 2010 - юли 2011 над 8 млн. автомобила са преминали през техническите прегледи на организацията TÜV. При тестовете са се провалили 17% от 7-годишните коли, 22 % от 9-годишните и 27 % от 11-годишните. Тези машини ще трябва да претърпят сериозен ремонт, в противен случай ще бъдат спрени от движение.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Тагове: porsche 911 toyota prius
0 от 500
  • #134
    20 rate up comment 8 rate down comment
    pero ( преди 12 години )
    Много Тойота много нещо. Има ги във всички класации за най-качествени коли. В щатите казват, "as reliable as Toyota". Здраво като Тойота.
  • #133
    22 rate up comment 6 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    Няма място за интелигентни и ***.Ако разбираш от коли и наистина ги обичаш,трябва да признаваш това, което ти показва реалността.Тук няма място за емоции и за това квалификации от типа на "немските каски,щайги" и не знам какво са също толкова тъпанарски като "японски бараки, трошки" и прочее.Германия и Япония са единствените титани на автомобилостроенето, които могат да се борят с хегемонията,която искат да им наложат китайци,индийци и други подобни апаши на дизайн,разработки и всичко останало
  • #132
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    A thegangstagentle е много интелигентно момче. Въпреки че е фен на немските коли, не отрича качествата на японските.
  • #131
    12 rate up comment 4 rate down comment
    TUV Qualitat ( преди 12 години )
    Само че ТЮВ посочва километрите! Всички се съобразяват с резултатите на ТЮВ. Дори Ауто-Билд.
  • #130
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Та,кажи ми мой човек как,кой и кога ще им хване дирята на километрите навъртени от колите?Няма начин просто.ТЮФ са най-големите и с техните констатации и класации се съобразяват в цял свят,защото обхващат най-много автомобили.Всеки знае,че колкото е по-голяма статистическата извадка,толкова резултата ще е по-верен.АДАК и ДЕКРА няма как да направят същото и за това си измислят други критерии с които да хванат някой балък да им повярва.НАдявам се най-после да си разбрал и да спреш с тази ДЕКРА!
  • #129
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По какъв начин ДЕКРА ще хване километрите на колите,като те масово се манипулират.В Германия това се знае и никой не го отрича.Отиваш,плащаш 100 евро и километража ти става на колкото км.искаш.Манипулациите се правят с фирмен софтуер на най-модерните и нови коли и никой,дори и производителя няма как да хване измамата.Има цивилниВИП таксита от скъпи марки в немско.Та тези коли за стотици хил.евро се облепят с фолио и като направят 100-150000 км се връщат на 15-20 000 км.и се продават,като нови.
  • #128
    17 rate up comment 2 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    По-голяма глупост от това, че ТЮФ са фалшиви не бях прочитал в този сайт.Брат, виждал ли си как се правят ДЕКРА или ТЮФ на живо? Защото аз съм виждал какво правят тюфаджиите с колите.При покупка на кола в Германия е задължително преминаването през ТЮФ-технически преглед, за да може да се прехвърли собствеността. Не съм виждал какво правят декра, но по-качествен тест за надеждност, а не за себестойност от ТЮФ няма.В статията става дума за надеждност, а не за себестойност.
  • #127
    9 rate up comment 10 rate down comment
    DEKRA ( преди 12 години )
    Ако става въпрос, Fusion е едно място нагоре тая година и заема 6-то. Миналата година бе на 7-мо. Не казвам, че DEKRA правят всичко както трябва. Чисто и просто, един автомобил се купува не само според това, дали е на възраст или не, а и според това, колко километра е изминал. Трябва да се вземет под внимание и двете неща, а TuV не го правят, защото не това е целта им. DEKRA имат за цел да покажат, какво би очаквал, ако отидеш да си вземеш автомобил на 50 000, 100 000 или 150 000 км и то според класа си. Защото не е все едно, дали даден автомобил е каран на магистралата с постоянна скорост, а всеки ден минава 500 км и дали тоя автомобил се пали за 10-15 км зимата, за да се ходи на работа с него в града. По магистралата спирачки не се употребяват така, че и 100 000 км няма да са проблем за дисковете и накладките, още повече, че тия километри се минават бързо, а така не могат да се прецакат нито спирачните маркучи, нито ръчната спирачка. Обаче, ако един малък автомобил се кара главно в града, то 50 000 км за него ще се окажат много по-голямо изпитание, отколкото за презокиански лайнер от рода на Phaeton. Освен това, на къси разстояние двигателите и частите се износват много повече, включително скоростна кутия. Ето ти от там и повече проблеми при по-малко изминати километри. Затова DEKRA правят своята класация и по класове, което е много по-коректно от обобщената класация на TuV, където под един знаменател се поставят автомобили с различно предназначение. Това не е нужно никому. Нито ти, нито аз ще отидем да си купим Порше 911, защото било номер едно. Нито пък ще си вземем Phaeton първо заради разходите и второ, защото не ни е нужна такава огромна кола. Сега...къде са Форд, не е толкова важно. Може и да са добре, може и да не са. По-важно е, че тая класация не е толкова показателна за цялостното състояние на отделен модел. Затова казах, че най-добрата класация би била, ако се вземат под внимание всички автомобили в движение, които са на различна възраст, различни километри и карани от различни хора. Така като се вземе един модел, който се произвежда в период от 2-4 години до фейслифта си, ще се получи една реална представа и оценка за качеството и надеждността на даден модел. Там може да се постави и средната продажна цена на вторичния пазар, за да се разбере истинската стойност на даден автомобил. Защото, за ремонти някой може да се бръкне в джоба, но ако автомобилът му се продаде на добра цена след това, едва ли ще съжалява за покупката и създадените малки неприятности. Ако обаче неприятностите са големи, нито голямата гаранция, нито по-високата вторична цена ще удовлетворят купувача. Трябва да има баланс във всичко. Затова е важно съотношението покупна цена/продажна цена/години/изминати километри/разходи. Такава класация не съм виждал, но тя би била най-коректна от всички журналистически свободни съчинения или свободните съчинения на една организация, чиято цел е и да печели.
  • #126
    21 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    vw sharan e prednazna4en za шарани
  • #125
    13 rate up comment 2 rate down comment
    biren korem ( преди 12 години )
    Tazi klasaciya se povtarya vsyaka godina.