IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

Карахме го.

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

По време на автомобилното изложение във Франкфурт японската луксозна марка Infiniti заяви намерението си да завземе 10% от премиум сегмента, при това до 2016 година.

Задачата на Infiniti е амбициозна, трудно постижима, но в никакъв случай - невъзможна. За да успее да вземе от територията на BMW, Mercedes, Audi, Lexus и т.н., Infiniti се нуждае от нови силни модели, които да се борят успешно със силната конкуренция в този сегмент.

Най-новото, но не последно оръжие на японците в тази сложна битка е моделът M35h. Той вече хвърли ръкавица на останалите премиум марки, като се вписа в Книгата на рекордите Гинес.

Най-бързо ускоряващият се пълен хибрид на света вече се предлага у нас (на цени от 107 700 лв. с ДДС) и ние бяхме сред първите, които се качиха на борда му. Тестът ни беше кратък, но все пак успяхме да покараме колата в града и извън него, както и на бившото летище до Сапарева баня.

Представителите на марката за България бяха подготвили трасе за тест от София до Боровец и обратно. Ние обаче се загубихме на път за столицата и някак се озовахме на "пистата" до Сапарева баня. Там, напълно безопасно, изпитахме върховите възможности на колата по отношение на ускорение, максимална скорост и стабилност.

Така де, изгубването ни беше планирано, но все пак няма по-добро място за тест на "най-бързо ускоряващия се пълен хибрид на света" от пистата.

Там, освен мощното ускорение на колата, проверихме и здравината на седалките и по-точно – на облегалките им. При ускорение от място M35h буквално ви залепя за седалката и не ви дава да мръднете, докато не се изредят и 7-те предавки на трансмисията. Електромоторът и мощният бензинов двигател работят в идеален синхрон и доставят мощно и непрекъснато ускорение чак до скорост от 250 км/час.

Системите за сигурност държат возилото стабилно на пътя, но когато бъдат изключени, M35h показва спортния си нрав. Задните гуми буквално се палят при рязко натискане на педала на газта, а адреналинът скача до небето.

След изпитанието на пистата трябваше да продължим по пътя към София –  този новия, дето минава през Железница. Там колата показа съвършено друг характер – изискан, джентълменски, тих и спокоен. Това ни хареса, тъй като премиум автомобилите със спортни претенции трябва да могат да бъдат едновременно джентълмени и агресивни бойци.

По завоите към София върнахме газта и решихме просто да се повозим. Вече можехме да се насладим на изключително луксозния и просторен салон. В него са напъхани всевъзможни екстри, а пространството е наистина в изобилие – на път към Боровец в колата бяхме трима, а дамата на задната седалка се беше настанила удобно с кръстосани крака.



Колата е голяма и се чувства такава, когато си зад волана й. Все пак на разположение на водача са няколко режима на управление – спортен, нормален и ЕКО, които променят настройките на газта, волана и окачването.

Ние карахме главно на спортен режим, но някой преди нас вероятно беше заложил на ЕКО, тъй като компютърът показваше разход от 7.0 л/100 км за пробег от 1200 км. По-интересното е, че цели 250 км от тях бяха изминати само на електричество.

При нашето каране потреблението на гориво беше около 8.0 л/100 км, но преди да отидем до пистата. След това скочи до 14 л/100 км, а когато се върнахме в София, уредите сочеха 11.8 л/100 км.

Казано с други думи, M35h може да бъде комфортен превозвач или агресивен спортист, може да харчи малко, но може да харчи и много. Всичко зависи от вас и от начина, по който карате колата.

Това са първите ни впечатления от най-новия модел на Infiniti. Очаквайте след няколко седмици подробно ревю на модела.

Характеристиките на Infiniti M35h

Infiniti M35h се задвижва от хибридната система Direct Response Hybrid на Infiniti, която се състои от бензинов 3.5-литров V6 двигател (306 к.с.), електромотор (68 к.с.) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 364 к.с.

Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за 5.5 секунди и за максимална скорост от 250 км/час. В същото време M35h изисква средно по 7.0 литра гориво на 100 километра пробег и отделя 162 г/км вредни СО2 емисии.

Хибридната система Direct Response Hybrid позволява движение изцяло на електричество до скорост 100 км/час.

Сравнение между Infiniti M35h и някои от основните му конкуренти.



0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ***. нали ви казах - може да гори приуса 2л ама по нанадолнище. или с 50км/ч . само дето не отговорихте на върпоса - това реално ли е? ***. не можете тук да хванете нишката на спора а ми говорите за ровене в нета. толко сте зле че ми се плаче.
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    wesko ( преди 13 години )
    колата си е супер!Всичко друго са глупусти!
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Приуса ( преди 13 години )
    *** си баварец при това голям.Хората то дават да пуснеш една търсачка и да видиш как се кара хибрид.Ти обаче си толкова глупав,че и това не можеш да направиш.На хибрид не си се качвал не си и карал обаче си компетентен.В качеството на какъв?На такъв,който чете АБ ли?Продължавай с четенето,но поне не се изказвай за неща от които и хабер си нямаш,защото всеки ден поне с нещо се излагаш.Колкото до разхода 2/100 на извънградско на хибрид си има рекорди...ама кой да чете.Чукча писател,не читетел...
  • #26
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    За този автомобил казвам смело, че е пълна скука. Посетете щанда на Баварците в Пловдив на панаира моля, да видите и пипнете нещо истинско.
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    добре *** съм. а който си мисли че приус може да гори под 2л/100 извънградско е или по голям *** или не забравя че се движи по нанадолнище. хахаха.
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До всички ! ( преди 13 години )
    Бавареца е откровен *** ! С дизел в главата вместо сиво вещество !
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    beluomo ( преди 13 години )
    Невероятен автомобил, но много се съмнявам да успее да развие 250km/h на летището до Сапарева Баня. Прекалено късо е!
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    разбрах. и тези от топ гиър и фифт гиър са измислени. ти си най-умен. ами айде глайдвай си колко искаш. хората не карат така. вжно е кое е реално а не нагласено. това писах още в началото - че тестовите цикли са измислени. а ти вземи и прочети колко мощност и трябва на една кола да се движи с 90км/ч и може да се сетиш че хибрида няма как да спести извънграда. пестят тези с по високо КПД на мотора и с добра аеродинамика.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баварец,продължаваш с глупостите си.Написах ти да не четеш и да не гледаш разхода на измислените журналисти,които са колкото журналисти,толкова и шофьори.Послушай съвета на собственика на хибрид и пусни в търсачката,това,което по-доло ти написах,за да се увериш сам за какво става на въпрос.
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да наистина,някой успяват и по 2/100 да го смъкнат разхода.Пишеш в търсачката "pulse and glide" и виждаш за какво става на въпрос.Доста подробно е описано,а клиповете дават нагледно и на момента на борд компа кплко гори без да има лъжа и измама,а съвсем реално.Същата техника на каране може да се прилага при всеки автомобил,но при хибридите ефекта е най-голям.