IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi строи писта за изложението във Франкфурт

Следва примера на BMW от 2009 година.

Audi строи писта за изложението във Франкфурт

На предстоящото изложение във Франкфурт Audi ще представи редица нови модели на щанда си. В допълнение ще построи и писта за тест-драйв и различни шоу програми.

Съоръжението ще бъде с дължина 400 метра, като на него ще се провеждат тестове на всички модели на марката, включително и на състезателни машини.

"Ще направим силно представяне", заяви шефът на Audi Рупърт Стадлер (Rupert Stadler). "Ще бъде грандиозно, вълнуващо, невиждано архитектурно творение с истински "уау ефект", допълни той.

Както изглежда немските производители се конкурират на всички възможни фронтове. Освен с модели и двигатели германските премиум марки се съревновават и с изложбените си площи на най-голямото домашно изложение.

Първи с подобно съоръжение бе BMW през 2009 година също във Франкфурт, когато щанда на групата бе организиран като тест писта, а Mercedes-Benz последва примера почти светкавично.

Тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт ще се проведе между 15 и 25 септември.

0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Алоооо... na selo ste vikash pitch. Tuka ima i kulturni hora. Puk kato pogledam vsichko v kushti ne e ot USA a ot china...made in china - sestash li se, sigurno i gashtite ti sa ot tam. ama maluk si oste ne si sve prosvetlil - ima vreme
  • #32
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Друг пък откри коя била най-технологичната нация!Алоооо - я да погледнеш какво имаш пред погледа си и под пръстите си. Ами вътре в устройството? Или ще питаш Гугъл. Най-технологичната държава се казва Съединени Американски Щати! И има само една която й съперничи и тя се казва Япония. А това, че някой в Германия добре усъвършенства до болка познати технологии - това не важи! Те дори францизите са по в крак с новите технологии. Виж кой проектира и строи европейските самолети. Птици, не охлюви!
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някакъв *** по-долу доказа, че 4х4 било по-лошо и Ауди печелели ВЪПРЕКИ, че били с 4х4.Че кой ги кара да са с 4х4, бе мозък? И хайде да напишеш едно писмо до Нисан да махнат 4х4 от G-TR. Пък и всички рали автомобили, те откъде да знаят, че ако махнат 4х4 ще са по-бързи. За писта със завои и големи мощности 4х4 е по-доброто. Да, вреди на динамиката, но при екстремно каране за какво ти е тази динамика само в колелата, но без контакт с пътя???
  • #30
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    VW винаги са били такива - гледат от другите и взимат наготово. Действат по този начин от петдесет години.
  • #29
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    АУДИ И БМВ феновете трябва да си подадат ръка и да не се плюят по форумите, защото и двете марки са немски, на най-технологичната нация в света. И двете марки правят страхотни модели и като цяло са далеч по-напред от японските и корейските масовки, които единствено с по-ниските си цени успяват да реализират добри продажби. Впрочем обикновено се сравняват двете марки, япончетата ги сравняват с тях, само когато става дума за продажби.Разбира се, че като са по-евтини ще се купуват повече!
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ne se karayte qsno e ednite sa glupaci a drugite - ne... (za bg govorq)
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имам предвид 4Х4 увеличава теглото и намаля динамиката и ускорението. Тоест, 4Х4 не е хватка за по-добра динамика а напротив намаля динамиката . Или заключението трябваше да е , че въпреки 4Х4 Ауди успяват да се справят доста добре.
  • #26
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя е доста глупаво момче изцепка: "Ускорение от 0 до 100 лесно се постига" лелеее. Другата изцепка:"Някои с хиляда хватки - алуминиеви купета и 4х4 не могат да настигнт други". То тъпоглавото дори не разбрало че 4Х4 намаля динамиката и ускорението и разхода включително и теглото. *** трябваше да напишеш, че въпреки 4Х4 те успяват да постигнат добри резултати.
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя разби със заключение: Ускорение от 0-100км. лесно се постигало! Толкова лесно, че БМВ успяха едва преди 6г. да слязат под 5 сек. щото е много лесно. Верно тъпеят някой фенчета.
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Времето почти същото! На кое? Ти можеш ли да мислиш, времето на стандартно Р8 е по-добро от това на състезателно пистово М3, спецялна разработка с увеличени коне и свалено и то с доста тегло като липсват много неща от стандарно М3, за да се намали още повече теглото,спортни дифузьори,спойлери,прагове, по-малък просвет. Това е пистова версия Стандартното М3 е далеч от това време, но пък има почти едно и също време с РС4 което е с 5 години по-стар модел от М3. С две думи нищо особенно.