IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Daihatsu напуска Европа

Продажбите спират в края на януари 2013 година.

Daihatsu напуска Европа

Ръководството на Daihatsu Motors Co. съобщи, че е взело решение за оттеглянето си от европейската сцена. Решението е било взето, заради прогресивно намаляващите продажби на марката в Европа.

През 2007 година Daihatsu продаваше около 60 000 нови автомобила в Европа, а през миналата 2010 година, цифрите сочат под 20 000 сделки. Главната парична за тези резултати е скъпата японка йена, която прави цените на произведените в Япония возила неконкурентни.

Продажбите в Европа ще бъдат преустановени на 31.01.2013 година, но от японската автомобилна компания, уточниха, че снабдяването с резервни части ще продължи.

Подобна съдба имаха американския пазар, през 1992 година и австралийския, през 2006 година.

Daihatsu Motor Company Ltd е основана през 1907 г. в Осака. Първоначално компанията е носила името Hatsudoki Seizo Co.Ltd, а основната и дейност е била производство на двигатели с вътрешно горене.

Daihatsu e най-старият производител на автомобили в Япония
. През 1998, в качеството си на член на Toyota Group, Daihatsu поема ангажимента и отговорността да развие идеята за компактните автомобили в световен мащаб.

През цялото си, над 100-годишно присъствие, Daihatsu се ползва с отлична репутация на „експерт на компактни автомобили”.

 

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    merialex ( преди 13 години )
    ot 1993 imam daihatsu -cuore kupih ia ot Germania n 11godini -svarshi mi takava chudesna rabota che zaslujava zlaten medal-malko gori udobna za parkirane e chastite kompensirat razhoda i stiga da ne popadnete na niakoioligfren -da vi blasne tova e nai -dobriat avtomobil
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Единствената причина да не успеят е скъпите резервни части и поддръжка. Иначе наистина са страхотни коли.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Единствената причина да не еспеят е - липса на маркетингова стратегия, липса на ПР и реклама. И аз ги харесвам, но те напрактика нямат никаква реклама в Европа.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Jalko, navremato imaha zavodi v Italia, no iavno ne6tata stoiat po drug na4in.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прекрасни автомобили мога да кажа. Жалко ако наистина напуснат Европа макар, че точно тук им е мястото в големите градове. НЕ знам защо не успяха. Нещо стратегията на продажби ми се струва ,че им е сбърката и липсата на реклами. Шефа на маркетинга им трябва да го уволнят спешно и да назначат нов. От към техника са безупречни коли. Нямат разваляне, много са икономични и за градски условия са 1. Дизайна им е наистина малко не по европейският вкус.Това само им е минуса според мен.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 13 години )
    Аххх, тая *** скъпа "японка йена", дето опропасти Дайхатсу! :) Едно време за такива грешки хвърчаха глави...
  • #3
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Achtung_el ( преди 13 години )
    za dizaina sum po skoro snishoditeleln i lichnoto mi mnenie e, che e dosta skuchen, obache 6to se otnasq do tehnikata...vsqkash tova ne e malka kola v koqto se pravqt kompromisi, imam pogled nad Cirius 1997-8 (mai taka se kazvashe) i vi garantiram che tova e edna adski zdrava kola, izpolzvashe se kato slujeben avtomobil i vupreki jestokoto natovarvane, pone dokato raboteh tam, ne dade nito edin defect. predpolagam 4e chastite sa i skupi, no taka i ne se naloji da razvera kolko :-) Jalko vse pak!
  • #2
    19 rate up comment 1 rate down comment
    malewhore ( преди 13 години )
    ...но и много висока цена
  • #1
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Jalko, ka4estveni avtomobili sas stranen dizain.