IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen C4

6.5
Закупена: 2005 г., Пробег: 135 000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
10
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
6
Качество на материалите
5
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Малко по-висок разход
Citroen C4 От: CitroenC4 28.02.2011 12826 прочитания 73 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Ситроена е закупен от витрина и през всичките тези години, не е правила проблем, освен смяната на масло и накладки. Колата харчи градско(София) 10-11л, средно 7,8л.при 120-130km/h. Ситроена има 2 режима на каране спортно и зимно - при спортния режим, скоростите стават по дълги и спирачката става по стегната, а при зимното ускорението му става по-бавно и не позволява да се превъртат гумите на сняг!
Снимки
Citroen C4
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    CitroenC4 ( преди 8 години )
    До Георги: Еми в оказа се че в България голяма част от накладките са били фалшиви, и наще нагладки скърцат. Тромава е защото така е устроено купето да има малко по състезателен вид, за това С.Льоб 4 или 5г. печели титла с С4-ка. Плюс това и мен ме дразни че е с толкова стегнати амортисьори, защото нашите пътища са ... "най-гладките"
  • #12
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    Скърцането на накладките да ти е проблема... поне лесно се сменят и не са скъпи ..Самия автомобил е доста тромав.. крайната му оценка е добра, но не съм съгласен с оценката за надеждността... зависи от коя гледна точка се погледне де..
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Шано ( преди 8 години )
    Колата е хубава, има хубав външен вид, карал съм 150коня дизелов и колата лети 180km/h без да мърда, но леко забива предница при високи обороти. Но иначе не съм фен на френското но ситроенчето ме учуди от възможностите му само където много му скърцат накладките, и това ме дразни
  • #10
    16 rate up comment 1 rate down comment
    CitroenC4 ( преди 8 години )
    До nikoladze - Помага естествено, като превключиш на зимен режим, колата веднага превключва на 2-ра скорост и не позволява превключване на скорости до 50km/h, при натискането на спирачка, крака ти на *** потъва и самата спирачка става много мека, и дори да натискаш газта, колата не позволява да ускорява (колкото и да се помпа газта), и не позволява превъртането на гуми защото ESP–ситемата веднага се включва! Но тая опция я има само при автоматик!
  • #9
    17 rate up comment 1 rate down comment
    nikoladze ( преди 8 години )
    Много добър тест драйв. Не е важно кой харесва и кой не харесва С4- ката, а че е реалистичен и честен. На мен въпроса ми е дали опцията за каране на сняг помага в реални условия, смисъл можеш ли да кажеш разликато от нормалния режим? Поздрави
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    CitroenC4 ( преди 8 години )
    Bili, няма какво да споря, като са ви купили такъв автомобил с най-разбития двигател и без никакви екстри, нормално е да си казваш че "по-няма по-смотана кола". А и като сръвняваш японско с европейско, работата е ясна. :)
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Bili ( преди 8 години )
    CitroenC4 имаме служебен дрънгел С4 - около 10000 км са ми достатъчни. Най-хубавото нещо в тази кола е сгъваемия ключ за палене :) Имаме и С5 служебен - той е страхотен но това не е много далеч от автомобилите в този клас. Ауриса е класа отгоре като ергономия и возия ... В момента служебния дрънгел С4 е на около 70000км.
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    CitroenC4 ( преди 8 години )
    До Bili - по писането ти се разбира колко си се качвал на такава кола, може да си сънувал и да си карал твойта кола! ;) До Георги - Жорка дори да търсиш такава опция в интернет няма да я намериш, при автоматиците го има, даже в някои го няма!
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Me4tata na MItio Pi6tova...
  • #4
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Bili ( преди 8 години )
    Карал съм 1.4 такъв - по-няма по-смотана кола.. Различно се усуква предното и задното окачванет в завой. При неравности в завой подмята задницата.Абсолютна каруца, никаква идея за ергономия, не можеш да видиш околната температура без да загубиш вниманието си над пътя абе рядко смотан автомобил