IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Lantra

8.6
Закупена: 1996 г., Пробег: 20000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
6
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • евтините материали
Hyundai Lantra От: Wasp 11.02.2010 7338 прочитания 19 коментара
Начин на ползване:
за дълги пътувания
На кое качество на автомобила най-много държиш:
това че е евтин
Начин на каране:
икономично и нормално
Допълнителни бележки
Колата е мое притежание от 2 години. Изминал съм 20 000 км. предимно при дълги пътувания. Колата отговаря на цената на която я взех, даже може да се каже, че си е добра находка тъй като я взех в безупречно състояние. Тъй като преди това карах доста по-слаба кола след като се качих на тази ( 115кс. е) почуствах качествена промяна. Технически колата е без забележки и до сега като едиствено съм сменял консумативите в началото. Отдолу колата нямаше грам ръжда, сега не се знае не съм я гледал. Окачването е сравнително меко, може да е една идея по-твърдо за да вдъхва повече доверие при завиване с по-висока скорост, което всъщност не е кой знае колко важно тъй като не е спортна кола. Двигателят бих казал че доста приличен като силата му е след 2500 оборота и позволява да се кара спокойно с около 120-130 без да се тормози много. Голяма забележка е скоростната кутия която доста груба като превключване и не е много удобна при градско каране. Интериора за съжаление съставен от доста нискокачествени материали, което не е неочаквано, но е и въпрос на индивидуално усещане тъй като съм се возил в БМВ 320 Е 46 в което имаше на места по-нискокачествени пластмаси така че всеки си преценява. Возията която според мен е една от най-ценните качества е меко и приятно за дълго пътуване. Въпреки че вече 2 години я карам нищо не хлопа по окачването за разлика от интериора от където поради не дотам добрата сглобка похлопват и скърцат някои неща. Всички прибори са разположени добре и не са нужни извънредни усилия за да се достигне до всичко. Набора от екстри е добър за кола тези години и този клас - 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. фарове,халогени, климатик, регулиране на осветлението на таблото, 4 вида настройка на седалката на водача + лумбална опора за гръбнака което е много полезно при дълго пътуване.Климатика е доста силен и си върши работата добре( изпитах го тази година в Гърция ) Надежността е на доста добро ниво, както посочих едиствено съм сменял консумативи. Частите за колата не са много скъпи, като едва ли ще намерите неоригинални части в България. Разхода е приличен за такъв двигател като извънградско засякох 6л/100, градско не съм засичал така че няма да посочвам.Общо взето съм много доволен от колата, купих я за 4000лв. и мисля че получаваш доста кола за малко пари и бих си купил и друга от тази марка. Колата на снимката не е мойта но е същата на външен вид.
Снимки
Hyundai Lantra
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Asen ( преди 14 години )
    naistina hubavo inteligentno napisano reviu :) samo zabelejka imam che malko si nadcenil indeksite, naprimer udovolstvie ako tova e s 9, kakvo ostava za Porsche 911 turbo ? ? ?
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Wasp ( преди 14 години )
    Мерси
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Браво, много рядко някой пише кадърно представяне на колата си. Ти си един от малкото :)
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    petar ( преди 14 години )
    перфектна статийка!
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Wasp ( преди 14 години )
    Ами общо взето тия неща съм ги споменал. Мога например да добавя че боята лесно се надрасква, липсва ABS което е голям минус, за друго в момента не мога да се сетя.
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Иван Тр. ( преди 14 години )
    аз съм имал 5 автомобила,все стари.Най-безпроблемен ми беше един Акцент,който карах и най-дълго.Сигурно няма да ми повярвате,но на 308 000 км. я продадох с ориганлната водна помпа,оригин. антифриз (за 8 год. съм долял около 1.5 л.)и оригиналния съединител.Масло ми харчеше 100-150 гр. на 10 000 км.Но пъкк за Голф 4 не ми се говори,но сам се наших.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    neka da si kaja i az mnenieto,SPORED men plusovete i minusite sa mn malko,moje6e naprimer kato minus o6te da kaje6,4e skorostnata kutiq e nedodqlana ili gruba,za drugo neznam ti si precenqva6,prosto kazvam po tova koeto si napisal,4e moje da kaje6 o6te nqkolko plusa i minusa..kato plus moje6,da kaje6,4e oka4vaneto e komfortno i podhodq6to za dulug put..samo suvet,ti si precenqva6
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Wasp ( преди 14 години )
    Офф сега ще го поправя това с разположението на приборите, а иначе не са ми приятни материалите но ми харесва че е евтина кола с много качества, тоест въпреки че не ми харесват метериалите те не ми развалят цялостното впечатление. Не съм се изразил правилно и мерси за градивната критика, първият ми тест драйв е.
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    chitatel ( преди 14 години )
    Не мога да разбера, как човек който най-много не харесва това че са ефтини материалите, най-много да му харесва това, че е ефтин автомобила. Друго " Всички прибори са разположени добре и са нужни извънредни усилия за да се достигне до всичко". Кое е вярно сега колега. Добре ли са разположени или не приборите.