IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat Coupe

9
Закупена: 1998 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • дизайн пред добра външна видимост
  • картера е податлив на чупене
  • скъпа работа за ремонти и обслужване
  • скъпи светлини, ламарини - каско задължитело
  • твърдо спортно окачване
Fiat Coupe От: sim4ata 11.02.2010 9282 прочитания 50 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
удоволствие от шофиране
Начин на каране:
икономично, спортно
Допълнителни бележки
Препоръчителен пред алтернативните му автомобили от средата и края на 90години за средна цена от 3500лева. Предимно препоръчим за ценители и автомобилни маняци. Добър за ежедневно каране. Изключително здрави части, двигател, ходова част, скоростна кутия. Сравнително голям багажник. Добро вътрешно пространство. Заводски с 15" жанти. Екстри като климатроник, ABS и ел. пакет не липсват. Има версии с кожен салон, шибидах, пръскалки за фаровете и др. Разход на гориво: 10л/100км градско с нормално каране 12-13л/100км средно 17-18л/100км спортно каране 8-9л/100км извънградско Един от най-добрите двигатели на ФИАТ. Ламарини и светлини могат да се намерят само 2ра употреба и са сравнително скъпи. Препоръчително е КАСКО. Няма фабично-дефектирали части, освен не толкова сериозен козметичен проблем със централната конзола в купето, която след време може да се претапицира или боядиса. За обслужването(около 250лв. с качествени части) и ремонти на съединител, тампон на двигател в добрите сервизите взимат за работа около 300лв, поради сложността на работата(двигателя се сваля). Частите по окачването са на достъпни цени и се намират лесно. Никой обаче не би(и не е) съжалявал за тези разходи, на фона на автомобила, тъй като те са единични.
Снимки
Fiat Coupe
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    az sum podgotven za6toto sum karal takuv ***,ima samo edin nepodgotven v slu4aq i tova si ti ;) predi malko go parkirah pred nas tova fiat4e,utre 6te se opitvam pak da go prodavam,ama nikoi ne se hva6ta
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    кой знае ти кво караш,не се обаждай неподготвен
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    interesno mi e kolko ot vas,deto ste pisali ste karali takuv tro6lqk ??
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    r brake size 251 mm / 9.9 in front tire size 225/45R 16Z rear tire size 225/45R 16Z steering Power Steering weight 1310 kg / 2888 lbs wheelbase 2540 mm / 100.0 in front track 1491 mm / 58.7 in rear track 1479 mm / 58.2 in length 4250 mm / 167.3 in width 1768 mm / 69.6 in height 1355 mm / 53.3 in transmission 6-Speed Manual gear ratios 3.800:1, 2.235:1, 1.520:1, 1.156:1, 0.914:1, 0.816:1final drive 3.176:1 top speed 249.4 kph / 155.0 mph 0 - 60 mph 6.2 seconds epa city/hwy 23.2 /
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    ето и чистата спецификация:engine Turbocharged Inline-5 valvetrain DOHC 5 Valves / Cyl displacement 1998 cc / 121.9 cu in bore 82 mm / 3.23 in stroke 75.65 mm / 2.98 in power 164.1 kw / 220.1 bhp @ 5750 rpm hp per litre 110.16 bhp per litre bhp/weight torque 310 nm / 228.6 ft lbs @ 2500 rpm redline 7000 drive wheels Front Engine / FWD w/ViscoDrive body / frame Unit Steel front brakes Brembro Cross Drilled Discs w/ABS f brake size 305 mm / 12.0 in rear brakes Brembro Cross Drilled
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    не ми се превежда,,затова ето:отпред-independent MacPherson type with transverse lower wishbones anchored to an auxiliary cross-beam, offset coil springs and anti-roll barотзад-independent, with trailing arms anchored to an auxiliary sub-frame, coil springs, and anti-roll bar
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Нов фиат/например браво/ е 30 000лв. ,а немския аналог/например голф,а3 и т.н./ колко струват.След 10г. фиата е 3 000,а ония по 7000.Кое е по-обезценено?Някой май е карал само стари коли,за да му бяга тази математика
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    behi ( преди 14 години )
    какъв тип окачване има това отпред/отзад ?
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ,,,цървула трандафор не става, батка.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    Визирам 20V Турбо плюс