IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Arosa

7.4
Закупена: 1999 г., Пробег: 156000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
7
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Лоша видимост на огледалата за обратно виждане.
  • Почти липса на багажник.
  • Малко място за пасажерите на задната седалка.
Seat Arosa От: RokFort 11.02.2010 8678 прочитания 68 коментара
Начин на ползване:
Предимно в града.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Бързо предвижване в гадски условия.
Начин на каране:
Нормално ,икономично.
Допълнителни бележки
От скоро шофирам автомобила и като цяло имам много добри впечатления. Семпло оформен автомобил с много добра видимост напред ,предостатъчно място на предните места. Сравнително добро поведение на пътя като се има в предвид размера и височината на автомобила ,добра настройка на окачването с което колата държи стабилно курса извън града и при малко по високи скорости за нея. Добър разход от 5 извън града и 7 в града. Като цяло един доста надежден автомобил ,проблеми създават единствено уплътненията на механизма за превключване на предавки на скоростната кутия при като се наблюдават течове ,въпроса се решава за 80лв :) Бих препоръчал този автомобил на млада двойка за която най важно е предвижването и не държат на кой знае какви глезотии.
Снимки
Seat Arosa Seat Arosa
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    stoci ( преди 15 години )
    и няма смисъл да сравнявате аросата със акцента защото те са във съвсем различен клас и категория ,ако аросата трябва да се сравнява с някой хюндай защото захапахте тази марка конкретно то аналога тук е хюндай атос а там вече просто няма база за сравнение,аросата е класи отгоре като качество,казвам го от опит защото съм карал и двата модела
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иванов ( преди 15 години )
    И ако обичаш подкрепяй твърденията си с факти.Лупо и Ароса се пройзвеждат в германия в един и същ завод на ФолцвагенЕто ти и краш-аhttp://***.euroncap.com/tests/vw_lupo_2000/27.aspxМисля ,че си празнодумец и не разбираш нищо от коли приятелю.И някой каза ,че мотора на ароса е архаичен ,мотора е ново поколение от 97-
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иванов ( преди 15 години )
    Колега и аз съм чел Ауто билд и инфото за тази кола.Критика се отправя за дефектни уплатнения на скоростния механизам и се пише ,че автомобила е един от най безпроблемните в този клас.Ако искаш мога да ти цитирам и брой и дата.Дай информация за този лош резултат на краш теста защото ЛУПО има 4 от 5 звезди а доколкото знам те са едни и същи.И това не е нов модел а просто фейстлифт.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Рт ( преди 15 години )
    Ами този линк не я хвали особено.И на снимката тук е по-стар модел,много вехт,като за скрап.И изобщо Аутомедия не е сериозна публикация.Какъв е източника,не пише?Новините за VAG тук ги пише едно *** от старозагорско.Не мога да го объркам,много е елементарен и бос.Онова което съм чел в Аутобилд за Arosa е много по-критично.Единственото за което похвалиха колата е,че е къса и паркира на тесни места.Само това!Несполучлив модел,вкл. и лошия резултат от EuroNCAP.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иванов ( преди 15 години )
    Абе ей лапета много ги рабирате вие колите бе ...Някакви саполи се събрали и обсъждат колите на хората при положение ,че повечето от вас само са се возили на колите на бащите ви.Всеки който потърси ще види че повечето от написаното от автора е вярно а вашето са празни прикъзки ,намерих тази информация за колата:http://test-drive.automedia.bg/view/86.html
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    tanev ( преди 15 години )
    до автора : да препоръчвате кола с една звезда и половина на краш-теста е меко казано безотговорно!Дори е престъпно!Вие сте си направили избора,ваш проблем,но е добре другите да знаят какъв компромис правят със сигурността си.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 15 години )
    пичове ,не се карайте.Проверете в търсачката един тест на АутоМоторСпорт от 1999 за най-икинимичен автомобил,на градски извънградско и магистрала със 130 км/ч.Аз ги запомних,бензинови първи-Рено Меган 1.4 75 к.с. втори-Хюндай Акцент 1.5 92 к.с. трети-Голф 1.4 70 к.с.Такъв Сеат или Лупо,бензинови избщо не влязаха в класацията.И по мои впечатления технологично акцента е поне едно ниво над това сеатче,по всичко.То няма абсолютно нищо,доро мотора е 8 клапанов...!!! да,наистина!
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Рт ( преди 15 години )
    Това е истината за VW и Hyundai.Виж къде са едните и къде са другите http://news.automedia.bg/read/7246.html Всичко останало е лаладжийска история на ниво улична седянка пред блока.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ДаРо ( преди 15 години )
    Много е смешно е да се сравняват който и да хюндай със Сеат.Хюнадите са автомобили,а сеатите са на ниво ЗАЗ (калпави клонинги на посредствения производител VW).Особено пък този ръждив *** тук.Аз не бих седнал по смъртно в такава дръглива кебапчийница,особено на тази смешна марка,да не съм ***!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Рт ( преди 15 години )
    Ами HuiDai ги слагат при колите защото са непосредствено слад селскостопанския производител ФауВе по продажби и го настигат много бързо.За 9 години им стопха преднината от 11 място ди 4-то,докато ВАГ-УАГ не са мръднали на сантиметър.За това ги слагат,***!