Начин на ползване:
предимно в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
През 2013-та отивам да търся някаква малка кола, исках нещо японско. Да, но от японките все ми харесваха големи модели, а аз искам нещо за тесните малки улици. Гедах разни, но никоя не ме грабна. Пежо 206 имаше странна позиция на водаца. И какво да видя - една моя стара любов от гимназита - едно такова Клио в гълъбово. Купих я без да се замисля и късмета ми проработи! Това е една от колите, които винаги съм мечтал да имам, просто защото ме кефи как изглежда. Харесва ми повече от по-новата маска с триъгълните фарове. Салонът е достатъчно просторен като за толкова малка количка, но отзад е тясно за високи. Возията е по френски мека. За много дълъг път не е подходяща, но на мен ми трябва кола за града и понякого излети до планината или на село, което е близо до града. Служи ми отлично и се изненадах, че стара кола и то френска може да е безпроблемна. Е, има скърцания и се наложи смяната на съединител, както и жилото на педала на съединителя, масло и накладки, но това е нормално. Частите до колкото помня бяха евтини. Като цяло за парите е супер. Харчи около 9 градско, но понякога пада до 8 защото ми се падна автоатик и гледам да не я настъпвам много. То с моето каране ако беше с ръчни повече щеше да гълта. :) Все пака щеше да е хубаво да се предлага дизел автоматик, че да е нисък разхода. Но кеф цена няма и реших да последвам сърцето си. И без това карам най-вече до работа и обратно - по 3 километра в посока, по-рядко до село или на пазар, та едва ли това че гълта ще ме разори. Идеална е за млади хора и градско каране. Вероятно може да се ползва и от семейства с малки деца. Паркира се лесно и има добра видимост. Сега вече ми стана ясно защо този модел е толкова срещан по улиците - доста кола за малко пара.