fallback

Ето с какво BYD ще предизвика Dacia Spring

Малкият Seagull пристига в Европа на цена от само 12 000 евро

Китайският производител BYD е сред основните играчи не само на вътрешния пазар, но и в чужбина. А неговият модел Seagull ще пристигне в Европа през 2025 г., за да се изправи срещу най-евтини коли на ток и най-вече срещу Dacia Spring.

Електромобилът беше представен на автосалона в Пекин, който се провежда в момента. Там присъства и екип на Motor1, който разкрива интересни подробности за бъдещето на Seagul. В Китай цените на хечбека с 5 врати и пробег от 250 км стартират от 8100 евро. В Италия електромобилът ще се продава за около 12 000 евро, което определено е заплаха за Spring.

Seagull е част от серията електрически автомобили Ocean на BYD. Дължината му е само 3,78 метра, което го перфектен за чисто градска употреба. Визията му е дело на главния дизайнер на китайската марка Волфганг Егер, който е работил за Alfa Romeo и Audi.

Отпред няма място за „фрунк", тоест за малък преден багажник, докато отзад е предвиден товарен отсек с максимален капацитет от 930 литра при сгъната задна седалка. Зад волана е разположен малък 5-инчов екран на приборния панел, докато в центъра на арматурното табло има 12,8-инчов монитор за мултимедийната система, както и различни контроли.

В момента малкия BYD се предлага с електромотор със 75 к.с., чиято мощност се предава към предната ос. Клиентът може да избира между две батерии - 30,08 кВт/ч (LFP литиево-желязо-фосфатна батерия) или 38,88 кВт/ч BYD Blade (също LFP).

С малката батерия се очаква Seagull да измине около 250 км по цикъла WLTP, докато с BYD Blade може да достигне 300 км по WLTP, което е напълно достатъчно за градска кола.

Самият модел беше пуснат в Китай преди една година - през април 2023 г., докато тази, която ще пристигне в Европа през 2025 г., ще бъде актуализирана версия - вероятно предстоящ фейслифт на колата, показана в Пекин.

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Умного удобн гледаш топ версията. Само че 2к отгоре взимаш прилично оборудвано и доста по-мощно и20. Кой нормален човек ще вземе това дето си цитирал?
  • #39
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Из пат каняк, цената на 1200 кубика Хюндай i10 e 28100 лева със 5 ръчни скорости.
  • #38
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Из пат каняк,ти четеш ли,това е автоматик?
  • #37
    Специална оферта ( преди 6 месеца )
    Новият Hyundai i10 e тук с освежен изразителен дизайн и редица технологични иновации. А сега и със специална лизингова оферта от 10 лв./ден (с ДДС) и допълнителни бонуси.Офертата от 10 лв./ден (с ДДС) или 300 лв./ месец (с ДДС) е за Hyundai i10 с двигател 1.2 бензин, 5-степенен автоматик (5AT), ниво на оборудване Exclusive, двутонално купе с пакет Color Pack и допълнителен цвят металик по избор от наличните при следните условия:Цена на автомобила по ценова листа: 37 050 лв. (с ДДС).
  • #36
    До турбо ( преди 6 месеца )
    Както винаги живееш в други векове и споделяш информация от детството си като актуална. Даже не само като актуална акото информация за 2025 година. Сравняваш твоето детство с детството на бъдещето си внуци и ги слагаш като знак за равенство.. спри да го правиш. Грозно е. Както спрямо нас, така и спрямо внуците ти. Тях не ги интересува колко струваше билетчето за градския транспорт - 6 ст. . Не можеш да им дадеш 20 стотинки за баничка с боза. Каква е цената днес и когато ще излезе чайката?
  • #35
    До Турбо ( преди 6 месеца )
    За разлика от тебе, аз освен че имам неограничен интернет, се възползвам от него и при питане на чичо google, вместо чичо Гошо съседа с фраза за търсене "byd seagull vs hyundai i10" от първия резултат получавам следния резултат:Maximum speed, km/h 156-130 ...Acceleration (0-100 km / h), sec.14.6-13.0 всъщност 26 км в час разлика в максималните скорости на практика е само 10 км в час, ако синът ти не се движи като теб, а кара навсякъде със 140. Ако караш ти, разлика няма.
  • #34
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Хюндай и10 1,2 4 цилиндров 84 к.с и ускорение 12,6 с.,за 26000 лв купен декември 2022г.
  • #33
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не били 100 кг, а 125 и това било голяма лъжа. При това за по-голям и по-мощен автомобил? Това дори при сравнение на автомобили с ДВГ е пренебрежимо малка разлика, А в случая говорим за сравнение на по-голям електромобил с по-малък автомобил с ДВГ. Смятам, че разликата в теглото е пренебрежимо малка независимо дали са 100 или 125 кг. Когато говорим за по-бърз градски автомобил очевидно, че се има предвид по-бързото ускорение в градски условия.
  • #32
    До турбо ( преди 6 месеца )
    Тоест казваш ми че това което съм написал е вярно, но лъжа и не си съгласен с мен. Имаш YouTube Уикипедия енциклопедия и всички източници на света, но не им вярваш? Когато те питат за собствените ти източници на информация никога не можеш да посочиш такива, защото информацията ти се пуска свисше по факса директно в главата ти. За разлика от тебе аз нямам такива способности и се налага да разчитам на официалните източници на информация. Каква е мощността на hyundai за 28 000 лв и ускорението?
  • #31
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Всички измервания за пробег на електрически автомобили ги правят по нанадолнище.Тръгват от място с 2000 метра надморска височина и се спускат до 20 метра надморска височина.
fallback
Последни