fallback

Tesla намали цената на Model 3 в Европа

В опит да увеличи продажбите Мъск предлага базовата версия за 36 990 евро

Tesla представи нова основна версия на Model 3 за Европа, на която американският производител разчита за увеличение на продажбите. Така Model 3 Standart вече струва 36 990 евро и заменя предишния вариант от начално ниво, който се продаваше за 39 990 евро.

Пробегът на WLTP е 534 км, което е с 20 км по-малко от досега. Стандартната консумация пада до 13,0 kWh на 100 километра. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 6,2 секунди, максималната скорост е непроменена при 201 км/ч. Максималната мощност на зареждане на зарядното устройство за постоянен ток е леко увеличена до 175 kW.

В стандартното оборудване на автомобилът влизат 18-цолови джанти в нов дизайн "Prismata". Външната оптика остава идентична, но за да оправдае намалената цена, Tesla спестява от оборудването. И това елиминира различни характеристики в интериора.

Аудиосистемата използва седем високоговорителя вместо девет и екранът за задните пътници е изтрит. Освен това липсват околното осветление и вентилацията на седалката за водача и предния пътник. Предните седалки и воланът трябва да се регулират ръчно. Отоплението на седалката се предлага само отпред, отзад вече не е необходимо. Шасито разчита на пасивни амортисьори без честотно-селективната технология на по-скъпите версии.

Със цена от 36 990 евро разстоянието до следващия по-висок модел се увеличава значително. Моделът 3 Long Range RWD струва около 45 000 евро, но предлага пробег от 750 км. Като алтернатива на покупката се предлага лизинг с депозит от 6900 евро и срок от 60 месеца се дължи месечно 299 евро. Годишното ограничение на пробега обаче е 10 000 км.

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 25 минути )
    Пояснявам, че може би не го написах достатъчно ясно. Доплащането и получаването се случва извън толеранса. Тоест ако си на 25000 км получаваш пари обратно. Ако си на 40000 км доплащаш. И реално никой не те спира да навъртиш и 100 хиляди км. Човек трябва да си сметне обаче дали това има смисъл. Имайте все пак предвид, че то и за застраховката се пита колко км караш на година. Защото ако караш много, рискът да направиш авария е по-висок.
  • #19
    анонимен ( преди 31 минути )
    Договор като договор, бе хора. В конкретния договор ще е написано. Имаш примерно 10 хиляди километра на година за 3 години. Като го върнеш след 3 години се гледа колко си навъртял. Имаш примерно 2500 км толеранс нагоре надолу. Тоест ако си между 27500 и 32500 км всичко е точно. И за всеки км нагоре или надолу доплащаш или получаваш някакви стотинки. Примерно 10 стонинки доплащаш, 5 стотинки ти връщат. Преди да подпишеш, четеш договора и всичко е ясно.
  • #18
    Турбо ( преди 2 часа )
    Никога не си купувал нова кола на лизинг.Ограничението на пробега е за коли със заложена висока остатъчна стойност и по ниски месечни вноски.За по голям годишен пробег ти залагат само 10-20% остатъчна стойност и месечните вноските скачат.
  • #17
    до 15 ( преди 3 часа )
    Ко? Всички коли на лизинг в Европа имат ограничение на пробега. Ако искаш повече, плащаш повече.
  • #16
    анонимен ( преди 4 часа )
    Как беше оня лаф : "може да лъжеш малко време за много неща, за малко неща много време, но не винаги за всичко". Хората в Европа чакахме различен модел, аз не си купувам тесла не защото не мога да си позволя 35К, а защото няма къде да я събера. В момента и с 308 виждам зор.
  • #15
    Скъсани боксерки ( преди 4 часа )
    Няма друга компания, която да ти налага лимит на пробега. Мъск наистина е олио фен! Фашизъм/крепостничество в действие!...
  • #14
    анонимен ( преди 4 часа )
    Това е новия модел за 25К евро/долара :D
  • #13
    Гледам че ( преди 14 часа )
    В Испания предложението на лизинг е само за фирми. Офертата ще е като одобрят субсидиите за догодина.
  • #12
    анонимен ( преди 14 часа )
    Не беше ли тази тесла с различна батерия, с по-висока плътност?
  • #11
    Антитрол ( преди 16 часа )
    Потърсете грешки в сметките и аргументите?Ако не намерите, карайте по утъпкания сценарий на правилата на ТРОЛФЕРМАТА" "Като не можеш да отговориш смислено на аргумента на опонента, тогава : С ПОВЕЧКО НИКОВЕ го напсувай; Измисли му прякор, някоя лъжа по негов адрес; Пиши от негово име някоя глупост; Гарнирай с обилни обиди по негов адрес и кажи, че ще му смениш физиономията. Прати в лудницата. Кажи, че е бременен от Мъск. НО НИКОГА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ говорете по ТЕМАТА НА ДИСКУСИЯТА! НИКОГА!!
fallback
Последни