IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Уникално Ferrari Testarossa с 6 колела предизвика скандал

Две ателиета се обвиняват взаимно за проблемите по проекта

Преди повече от година, едно странно, почти богохулно шестколесно Ferrari Testarossa се появи онлайн и веднага привлече огромно внимание. Това удължено, сюрреалистично творение предизвика любопитство, недоверие и множество въпроси.


Ferrari Testarossa


Сега най-накрая се появиха официални подробности. Историята на проекта е изпълнена с драми, пропуснати срокове и творчески конфликти. Напредъкът е бавен и сякаш самата вселена намеква, че някои идеи е най-добре да останат неосъществени.

В началото на 2024 година ателиетата Danton Art Kustoms и Frechy Export LLC създават шестколесен AM General Humvee, който има само две задвижващи колела. Двигателят е Hellcat Hemi V8. На снимки и на теория колата изглежда впечатляващо. Тя е продадена на Ричард Роулингс от ателието Gas Monkey Garage, а след това изтъргувана на аукцион на Barrett-Jackson за 750 000 долара.

Тази продажба трябва да даде началото на ново партньорство: при успешен резултат, Gas Monkey Garage да финансира следващия проект - шестколесно Ferrari Testarossa. След това обаче настъпва тишина. Никой не вижда и не чува нищо. Наскоро се появява публикация в социалните мрежи с Роулингс и колата, а в коментарите си Алекс Дантън прави изявления, които моментално предизвикват скандал.


Ferrari Testarossa


"Толкова е лесно да откраднеш и да си присвоиш чужда работа. Има карма. Да, лъжец и крадец. Аз направих всичко, те не затегнаха нито един винт. Той дори не ми плати повече от 10% за работата ми, принуждавайки ме да подпиша споразумение за конфиденциалност. Те потискат хората с финансовата си власт. Предпочитам да работя и да показвам изкуството си на света, отколкото да харча пари за адвокати", пише Дантън за Роулингс и GMG.

Според Роулингс обаче, колата се нуждаела от много повече работа от очакваното. Твърди се, че почти всичко - от заваряване до боядисване - трябвало да бъде преработено. Довеждането на проекта до желаното ниво би изисквало "огромно количество работа". Тоест, въпреки всичко, което вече е направено, финалът все още е далеч от завършен. Междувременно Дантън твърди, че колата е "унищожена". Ако този автомобил можеше да говори, щеше да поиска да бъде сложен край на страданията му.


0 от 500
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Като цяло съм фен на Gas Monkey.Направиха страхотно ТВ шоу,имат страхотен бизнес.Но с фераритата много си повярваха след успешната реставрация на онова F40.Това е втората Тестаросса съсипана по тяхна инициатива.Нямало лоша реклама,но това си е баш такава.Справят се чудесно с американските бангии,що им трябва да се закачат с европейски произведения на изкуството? :-)