Honda представи три ефектни премиери в навечерието на Токийския автосалон, но за жалост две от тях едва ли ще достигнат до Европа. За тукашните пазари отношение има най-вече прототипът Super-N - малък градски електромобил, максимално близък според запознати до бъдещия сериен наследник на Honda E.
Какво знаем за премиерите на Honda (ГАЛЕРИЯ):
Изкуствен звук и имитация на предавки
Японците казват само, че Super-N ще получи Boost режим, който ще повишава достъпната максимална мощност и ще добавя симулация на звук от двигател и смяна на предавки. Според тях това ще предложи "ангажиращо чувство при шофиране, уникално за превозно средство с тези размери". За цената не се знае нищо, освен, че трябва да е чувствително по-ниска от тази на Honda E. Първият електромобил на марката за Европа спечели фенове с елегантния си и свеж дизайн, но в крайна сметка се провали заради твърде малкия обхват и солидната цена - над 40,000 евро.
Японците казват само, че Super-N ще получи Boost режим, който ще повишава достъпната максимална мощност и ще добавя симулация на звук от двигател и смяна на предавки. Според тях това ще предложи "ангажиращо чувство при шофиране, уникално за превозно средство с тези размери". За цената не се знае нищо, освен, че трябва да е чувствително по-ниска от тази на Honda E. Първият електромобил на марката за Европа спечели фенове с елегантния си и свеж дизайн, но в крайна сметка се провали заради твърде малкия обхват и солидната цена - над 40,000 евро.


0