fallback

Десет V6 двигателя, които доказват, че няма нужда от V8

Благодарение на електромотори или турбокомпресори тези агрегати са впечатляващи

Повече от половин век Porsche 911 е доказателство, че не се нуждаете от V8 – или дори двигател с повече цилиндри, за да постигнете производителност от световна класа. Неговият 6-цилиндров боксер задвижва поколения спортни автомобили, които постоянно изпреварват конкурентите си с по-големи двигатели.

Но 911 не е единственият, който доказва, че шестте цилиндъра могат да осигурят сериозна скорост. В целия автомобилен свят широка гама от автомобили, повечето задвижвани от V6 двигатели, които демонстрират, че интелигентното инженерство и модерните технологии могат да направят шестте цилиндъра също толкова вълнуващи, колкото двигателите с по-голям брой цилиндри.

Днес подобрения като турбокомпресор и суперкомпресор издигнаха V6 до нови висоти, произвеждайки огромна мощност и въртящ момент, които съперничат или надминават традиционните V8. Добавете хибридна технология и не е необичайно съвременните V6 машини да осигуряват производителност на ниво хиперавтомобил.

Дори Ferrari, отдавна синоним на V8 и V12, заложи на електрифицирания V6, при това за най-новия си флагман. Колегите ни от Carbuzz подготвиха списък с 10 автомобила с V6 двигатели, които показват, че не се нуждаете от V8 за впечатляваща производителност.

Десет V6 двигателя, които доказват... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Всъщност, тези V6 двигатели доказват, че няма нужда от I3 двигатели.
  • #7
    до долния ( преди 1 месец )
    Но риплейсмънт фор дисплейсмънт. Турбото консуматив хибрида издържаш две коли.
  • #6
    Тончо ( преди 1 месец )
    Аз си карам б4 тди 1993 г и ми дреме пет на сто,даже сваля и по малко не гние не дрънка,няма рециклаж по нея.Едната врата е по тежка от четирите на дачия
  • #5
    Пропов ( преди 1 месец )
    V6 вече няма NA, всички са надути с турбини, точно за да "заместят" V8 и нагоре. Ама турбините изяждат звука на мотора, а това за мен е непростимо. Дори и дете ще различи V8 от V6 с турбо. Просто втория звучи като пръдня в малка дървена тоалетна. В смисъл - нелепо.
  • #4
    Пропов ( преди 1 месец )
    V6 се нуждае от сериозна периферия за да се опре на големите батковци. Това го прави по скъп, по тежък и по проблемен. Като му изравниш теглото и мястото в коша( с турбините, охладителите, клапаните , тръбите...) с V8 , то за къв *** ти е тогава този сложен и надут шестак, само да ти прави проблеми. Ама те убеждават че е по добре, щото Зелените са им опряли ножове на шиите на производителите. А всъщност V8 и по големите също могат да се накичат с периферията като на V6 и излитат още по високо.
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    То, хубаво давате за пример Порше, ама да ви кажа, че и те имат 8 цилиндров веобразен. Що така!?
  • #2
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Напишете нова статия с 10 V8 които доказват, че има нужда от тях :-) След това и за V12 :-). Ако ще е 6 цилиндорв, то тогава да е редови
  • #1
    Хм... ( преди 1 месец )
    А още по-добре да е атмосферен V6, без никакви турбини. За ежедневно каране е перфектен и може да е вечен.
fallback
Последни