fallback

Eлектрическите планове вкараха Ford в беля

Компанията спря Fiesta, за да прави електромобили в Кьолн, сега съкращава четвърт от работниците

Европейското подразделение на американския автомобилен производител Ford се готви за поредните съкращения на персонала. Според Wall Street Journal, близо 1000 служители ще бъдат съкратени от завода в Кьолн. Компанията отдава необходимите уволнения на ситуацията на пазара на електрически превозни средства.

Заводът на Ford в германския град произвежда електрическите кросоувъри Capri и Explorer. И двата модела, базирани на платформата на Volkswagen, не успяха да се похвалят с достатъчно търсене на европейския пазар. В резултат на това компанията е принудена да премине към едносменен режим на работа, който ще влезе в сила през януари. В завода работят малко над 4000 души. Следователно съкращенията ще засегнат приблизително една четвърт.

Ръководството на Ford заявява, че настоящото ниво на търсене на електромобили се е оказало значително по-ниско от прогнозите, използвани за изграждане на стратегията. Освен това, компанията посочи недостатъчните инвестиции в зарядна инфраструктура и намалените държавни субсидии като отрицателни фактори, които се отразяват негативно на популярността на електромобилите в ЕС.

В края на миналата година американският производител обяви съкращаване на персонала, което ще засегне до 4000 души. Сегашните съкращения са в допълнение към вече обявените.

fallback
  • #22
    До 20 ( преди 2 месеца )
    Наистина има автоцензура и никой не казва какво мисли. Затова шефа на ford никога няма да си купи китайски автомобил xiaomi, за да си го кара ежедневно без да се крие и да го хвали, вместо да си купи електрически ford. Ако шефа на ford не ги купува, защо смяташ клиентите за по-глупави?
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като гледам как се качват продажбите на Тесла....
  • #20
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #19, в развития свят има автоцензура и никой човек, който се има за средна класа или повече няма да заяви открито, че е против това, което се налага за модерно и правилно. Разни богати могат да казват какво мислят или пък разни скъсани, но тия, които са по средата, много внимават.
  • #19
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Мислиш ли, че някой ще се притесни да заяви открито, че няма да си купи електрически ford, защото има малък пробег и се зарежда бавно, А цената му е по-висока от на истински електрически автомобил? Продажбите на истинските електромобили се качват, за разлика от тези на ford.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сами са си виновни, ама страдат работниците. Даже явно не им пука и за акционерите. Когато прогнозите са базирани на политкоректно дрънкане от разни трибуни, а не на реални проучвания на нагласите на купувачите - това е резултатът. Не че може да се направят реални проучвания, при положение, че хората ги е страх да говорят открито срещу електрическите коли.
  • #17
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Какво очакваха -200 хил клиенти на фордове от ценовия сегмент 10-20хил Е , да преминат на Форд за 35-50 хил юро?
  • #16
    Антиелектрика ( преди 2 месеца )
    Не е лошо да се помисли от сайта, за ограничаване по някакъв начин на долните лъжи и жалка пропаганда на мозъчния евнух, чрез налагане на ограничаване на броя мнения за един ден. Той днес толкова изплиска легена, че даже започна да отрича фотосинтезата, защото ако имаше поне две мозъчни гънки, щеше да знае, че с тези проценти, които иска да са фотоволтаици, рапицата абсорбира цели 10% от СО2 отделян от България в годината. Сега ще *** още 100 поста безмозъчни ***
  • #15
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Ха - промениха заглавието! Браво - сега звучи по-добре :-)
  • #14
    Послушен ( преди 2 месеца )
    Разбира се че ще го слушаме и няма да произвеждаме електромобили само заради някакви си 28% ръст на продажбите. Ще произвеждаме хибриди които да имат още по-голям ръст въпреки че общите продажби си остават същите, защото хибридите канибализират продажбите на автомобили с ДВГ. Но статистиката е важна - продажбите на хибриди растат с 50%, а продажбите на електромобили само с 28%. Ще слушаме Акио Тойода и ще заместваме дизела с водород, за да върви икономиката с 4 пъти по-скъп транспорт.
  • #13
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ще слушате Акио Тойода!
fallback
Последни