Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
През 1987 германска тунинг компания, наречена RUF, известна с доработките на Porsche 911 Turbo, се сдобила с 911 Carrera и започнала да създава наистина много специално нещо. То било наречено RUF CTR (Group C Turbo RUF), като 3,2-литровият шестцилиндров боксер на Carrera отстъпи място на 3,4-литров шестцилиндров боксер с два турбокомпресора, за който се твърди, че произвежда около 550 к.с. (RUF официално заявиха, че са 470 к.с.). Колата участва в състезание за максимална скорост „Car and Driver“ и успя да достигне 340 км/ч.


0