Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
3,5-литровият V8 двигател с два турбокомпресора развива 640 конски сили при 6800 об/мин в състезателния автомобил, но двигателят е бил разстроен в одобрената за движение по пътищата версия, осигурявайки 550 к.с. Разполага с шестстепенна секвенциална скоростна кутия, която предава мощността към задните колела.
R390 GT1 се предлага с пълноценно състезателно окачване и спирачна система. Максималната му скорост е 355 км/ч, като са произведени само два автомобила.


0