Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
Когато концепцията Jaguar XJ220 беше представена за първи път през 1988, тя се предлагаше с V12 двигател, задвижване на всички колела, задно управление и активна аеродинамика. Когато производственият автомобил XJ220 най-накрая влезе в продажба през 1992, той имаше 542 к.с., V6 двигател с два турбокомпресора, задно задвижване и загуби активната аеродинамика. Феновете на Jaguar бяха разочаовани, но скоро след това колата разви 340 км/ч, която а направи най-бързият автомобил в света по това време.


0