Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
Светът дължи огромна благодарност на една италианска икона на име Енцо Ферари за малкото несъгласие с Феручо Ламборгини - бивш индустриалец и производител на трактори. Този спор доведе до създаването на красивия спортен автомобил Muira от Lamborghini, първият спортен автомобил в света със средно разположен двигател. А по-късно, през деветдесетте години, спорът достигна кулминацията си в Diablo, с максимална скорост от 325 км/ч.


0