fallback

Volkswagen се прицели в трона на Toyota Corolla

Следващият Golf ще получи хибридна система в два варианта на мощност

Volkswagen започна тестове на деветото поколение на Golf, като прототипи на модела бяха забелязани по пътищата на Южна Европа, съобщава испанското издание Motor.es.

Основната новост е появата на самозареждаща се хибридна версия на HEV. Това е първият път в дългата история на модела, когато Golf ще получи такава система и това е директен сигнал към Toyota Corolla, която отдавна се е утвърдила в този сегмент.

Досега се твърдеше, че Golf ще стане изключително електрически, но концернът не е готов за радикални промени и затова разработката на тази версия се отлага. Германският производител ще залага на разширяване на избора за потребителите - класическите двигатели ще останат, а новата версия на HEV ще получи литиево-йонна батерия, която позволява изминаване на кратко разстояние, без да се стартира двигателя.

Според информациите Golf HEV ще бъде оборудван с 1,5-литров TSI двигател в две версии - 136 и 177 к.с. И двете ще работят с предно задвижване и ще получат етикет ECO, който дава предимства в някои държави от ЕС, включително по-евтин паркинг и безплатен вход в центъра на града.

Всъщност, тази задвижваща система вече беше представена при новия T-Roc, но във VW са категорични, че тя трябва да се поставя и на Golf, за да може той да се конкурира с Toyota Corolla. Пускането на хибридни вариант се очаква не по-рано от 2027, като самата поява на такъв автомобил показва, че компанията е преразгледала плановете си и залага на растежа на масовия сегмент, където Corolla е ненадмината.

fallback
  • #16
    . ( преди 2 месеца )
    Като гледам пета година не си поумнял, след като все още не си разбрал след толкова повторения че не аз А антиелектриците твърдят за 20 милиона тесли. Аз още през 2019 когато спорех с ника на инженер Радев който ви е по-късно убихте от срам заради тези 20 милиона, а после в знак на почит го провъзгласихте за професор, спорих с него, че не е невъзможно Тесла да построи заводи за производство на 20 милиона, а е невъзможно да намери на кого да ги продаде.
  • #15
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Тесльо, тия предположения за бъдещето базирани на факти от миналото доведоха до абсурдизмите за 20 милиона Тесли годишно през 2030, за което още те подиграват. Гледам не си поумнял особенно оттогава. Слабо, Тесльо, слабо. Претенциите ти големи, покритието - никакво.
  • #14
    . ( преди 2 месеца )
    Тоест през 2020 година Toyota е продавала 22 пъти повече от BYD, а миналата година само 2,5 пъти повече. Какво ли ще стане ако тенденцията се запази? Ами когато светът започна да преминава към електромобили а Toyota няма какво да им предложи, дали няма да стане като с изравняване на цените на електромобилите с ДВГ? Цените на ДВГ ще се качват а продажбите на Toyota ще падат докато се изравнят с BYD, които твърде вероятно няма да достигнат 10 милиона никога, макар че не е невъзможно.
  • #13
    . ( преди 2 месеца )
    2020: Toyota 9,53M, BYD 0,43M, съотношение 22:1; 2021: Toyota 10,38M, BYD 0,75M, съотношение 14:1; 2022: Toyota 10,56M, BYD 1,86M, съотношение 5,7:1; 2023: Toyota 11,23M, BYD 3,02M, съотношение 3,7:1; 2024: Toyota 10,82M, BYD 4,27M, съотношение 2,5:1
  • #12
    До #5 ( преди 2 месеца )
    Явно електрическите импулси в главата ти са дали на късо и не си успял да разбереш, че Тойота задава стандартите в автомобилостроенето и другите трябва да загряват какво да правят, а не те. Това е все едно да водиш хорото и някой от последните да ти задава темпото и посоката. Нелепо е дори да го помислиш, а щом го пишеш дори, значи късото съединение на втория ти етаж е доста сериозно...
  • #11
    . ( преди 2 месеца )
    До 10. Или си изтървал часовете по математика или пък си сляпо вярващ на своите предразсъдъци или пък си просто нагъл лъжец. Залагам на всички тези заедно. 2020:Toyota9,53M,BYD0,43M,съотношение
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Същото може да се каже и за Toyota! Бавно загрява за електромобилите и батериите и трябваше да направи това преди 25 години. Тогава щеше да е само 5 години изостанала от BYD, които почнаха преди 30 години, а Toyota все още не е почнала, защото бъдещето било на водорода, а дотогава настоящето било на хибридите. "Toyota продава 7 ПЪТИ повече коли от BYD. Явно все пак знаят какво се търси в момента.
  • #9
    Гост ( преди 2 месеца )
    Абе те и Тесла се целеха,ама не уцелиха.
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пьотърчо, ти ли не пропускал уроците по бълг. ез., мойто момче?
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    С този маслояд не става за нищо. Първо да си оправят двигателите, че за нищо не стават.
fallback
Последни