fallback

Volkswagen се прицели в трона на Toyota Corolla

Следващият Golf ще получи хибридна система в два варианта на мощност

Volkswagen започна тестове на деветото поколение на Golf, като прототипи на модела бяха забелязани по пътищата на Южна Европа, съобщава испанското издание Motor.es.

Основната новост е появата на самозареждаща се хибридна версия на HEV. Това е първият път в дългата история на модела, когато Golf ще получи такава система и това е директен сигнал към Toyota Corolla, която отдавна се е утвърдила в този сегмент.

Досега се твърдеше, че Golf ще стане изключително електрически, но концернът не е готов за радикални промени и затова разработката на тази версия се отлага. Германският производител ще залага на разширяване на избора за потребителите - класическите двигатели ще останат, а новата версия на HEV ще получи литиево-йонна батерия, която позволява изминаване на кратко разстояние, без да се стартира двигателя.

Според информациите Golf HEV ще бъде оборудван с 1,5-литров TSI двигател в две версии - 136 и 177 к.с. И двете ще работят с предно задвижване и ще получат етикет ECO, който дава предимства в някои държави от ЕС, включително по-евтин паркинг и безплатен вход в центъра на града.

Всъщност, тази задвижваща система вече беше представена при новия T-Roc, но във VW са категорични, че тя трябва да се поставя и на Golf, за да може той да се конкурира с Toyota Corolla. Пускането на хибридни вариант се очаква не по-рано от 2027, като самата поява на такъв автомобил показва, че компанията е преразгледала плановете си и залага на растежа на масовия сегмент, където Corolla е ненадмината.

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И какво значение има? Освен за този дето ще наброи 60 бона, Примерно. И ще допринесе с 1 бройка за трона. И ще поръча за задното стъкло стикер, Супер Голф, продал се в *** броя за годината :) Нали?
  • #25
    . ( преди 2 месеца )
    Но още по-лесния тест за измъкване. Tesla вече не отне ли трона на Toyota corolla като най-продаван автомобил за годината? Две поредни години? Е тази година може и да си го върне, но има доста време до края на годината И може пък да го отнемат
  • #24
    . ( преди 2 месеца )
    Казвал ли съм някога, че не е проблем да се строят заводите? Вие казвали ли сте че точно това ще е проблема? А аз казвал ли съм че не е проблем да се построят заводите, а е проблем на кого ще продадат всичките тези автомобили след като построят завода? Господин Радев изчисли ли че през 2028 година ще трябва да бъдат построени 20 нови завода на Тесла за да посрещне търсенето? Аз казах ли му, че настоящите 4 завода които се строят, ще могат да стигнат до 2025 година? Хайде да видим кой ще се измъ
  • #23
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Не се оправдавай,троти нети,много добре помните твоите мантри.По един завод годишно ще се строи,по 50% ръст и 20 милиона електромобила през 2030 година.
  • #22
    . ( преди 2 месеца )
    До рук. Така ли ще се измъкнеш с лъжата за 20 милиона, въпреки че през 2019 обясних на Радев че не е проблем да ги произведат защото антиелектриците тогава ВЯРВАХТЕ, че Тесла не може да построи толкова заводи до 2030 И това ще е проблемът. Още тогава ви казах че проблемът не е да ги произведе, а ДА НАМЕРИ НА КОГО ДА ГИ ПРОДАДЕ. Но това е опит за смяна на темата къде са алтернативите ? Водородът, както и метанът и етанолът? А синтетичните горива произведени от този водород и уловен въглероден д?
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тронът на Королка е клекало на двора на село. Голф няма никакъв интерес към него.
  • #20
    РУК ( преди 2 месеца )
    Кретеноида пак започна с вярванията!Какви вярвания бе точко?Автомобилния пазар последните години е толкова динамичен и непредсказуем,влияещ се основно от чисто политически намеси и решение.И въпреки масовото задушаване на алтернативите на батериите,на хоризонта пак има алтернативи!Ти нали вярваше, че Тесла ще продават всяка година с 50% ръст и ще стигнат 20 000 000 коли на година?Къде са ти вярванията?Разко взе да вярваш в "Ксиаоми".Автомобилния пазар не е божество да вярваш в него!Кретеноид!
  • #19
    . ( преди 2 месеца )
    Така е! Някога да съм оспорвал лидерството на Toyota в продажбите за СЛЕДВАЩИТЕ няколко години? Питам за продажбите СЛЕД като в някои страни електромобилите задминат 50% пазарен дял? ОЩЕ НЕ СТЕ ОТГОВОРИЛИ вярвате ли на Toyota за 30% максимум пазарен дял на електромобилите ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА. Вовеки веков? Никога никога никога? ВЯРВАТЕ ЛИ?
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тротинетке, кво ги даваш тези съотношения. Хорото го води един. Толкова ли ти е трудно да го осъзнаеш.
  • #17
    . ( преди 2 месеца )
    Той и всички антиелектрици включително тебе, спорехте, че е невъзможно до 2030 да се построят толкова заводи за да се произведат 20 милиона автомобила. Ако се върнеш в темите в онази година никъде не става въпрос за 20 милиона продажби, А за заводи които да произвеждат 20 милиона. Обърнахте палачинката чак когато 50% ръст на Тесла спря и чак по средата на 2024 отговорихте на въпроса от 2019 - През коя година ще спре 50% ръст на продажбите на Тесла И оттогава повтаряте ЛЪЖАТА.
fallback
Последни