Едно от предимствата на пазаруването на луксозен автомобил е възможността да се избира от голямо разнообразие от възможности. Обикновено колкото по-висока е началната цена, толкова по-дълъг е списъкът на екстрите.

Конфигураторът на Audi обаче е изключително сложен, но това вероятно ще се промени с бъдещите модели. Марката Volkswagen Group иска да намали броя на квадратчетата, които можете да отметнете в списъка с опции. Но не става въпрос само за намаляване на разходите. Ще има и ползи за клиента.
Главният изпълнителен директор Гернот Дюлнер заяви пред Auto Express, че като намалява дълбочината на персонализирането, Audi може да се съсредоточи върху по-малко, по-хубави неща. Главата на производителя от Инголщад даде за пример воланите, които компанията предлага. „Нуждаем се само от три или може би четири версии на волана, а в момента имаме над 100!“
Целта е интериорът да се чувства достоен за логото с четирите пръстена. Главният творчески директор на Audi – Масимо Фрасела, е категоричен, че спестените пари може да бъдат похарчени за други премиум детайли, които ще бъдат с още по-високо качество.
Едновременно с това ще бъдат преразгледани и нивата на оборудване, предлагани в момента от марката. Едно от тях – S-Line, ще бъде основно преработено, като не е изключено дори да отпадне от гамата.
Друг начин Audi да утвърди имиджа си на луксозен автомобилен производител е като се отърве от най-евтината си кола. Базираното на VW Polo супермини A1 щe бъде спряно, след като приключи жизнения цикъл на сегашното поколение. Купеобразният кросоувър Q2 също си отива без наследник и така A3 става най-достъпният модел на марката.


0