fallback

Нова китайска марка вече плава към България

4.7-метровият електрически SUV B10 ще струва под 30,000 евро

Първата партида от новия китайски електрически кросоувър Leapmotor В10 вече пътува към Европа - включително и България - на борда на транспортен кораб на Grimaldi Lines. Моделът ще бъде официално лансиран на Стария континент по-другата седмица на автомобилния салон в Мюнхен. Leapmotor е и поредната китайска марка, навлязла на българския пазар, като вече се предлага у нас от "София Франс Ауто".           Новите В10 преди натоварването им в пристанището в Нинбо. Leapmotor построи специален кораб за доставки на автомобили към Европа в партньорство с Grimaldi Lines           Първата партида от В10 - общо 9241 автомобила - бе натоварена на кораба на 26 август. Електрическият компактен кросоувър е анонсиран с цена 29,900 евро за Европа, макар че може да има разлики в крайните цени за отделните пазари.

В Китай автомобилът се продава от пролетта на цени между 99,800 и 129,800 юана - тоест между 12,000 и 15,600 евро. Причините за двойно по-високата цена за Европа трябва да се търсят в по-дългия списък със задължително оборудване, изисквано от Брюксел, с търговските мита и, по всяка вероятност, със скритите субсидии за насърчаване на електромибилите на вътрешния китайски пазар.          Интериорът на Leapmotor B10           Компанията Leamotor (търговско название, иначе е регистрирана като Zhejiang Leapmotor Technology Co) e основана в Ханджоу през 2015, а от 2023 акционер в нея е гигантът Stellantis. Бившият вече шеф на концерна Карлос Тавареш роди идеята Stellantis да продава колите на Leapmotor на Стария континент през съществуващата си мрежа. Водеха се дори преговори за европейска сглобка, най-вероятно в италианските заводи на Fiat. Логично вносител в България е тукашният представител на Stellantis - "София Франс Ауто". Компанията дистрибутира на българския пазар също Peugeot, Citroen, Opel, DS, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Piaggio и също Isuzu.               Какво предлага Leapmotor (ГАЛЕРИЯ):

       

fallback
  • #15
    Патриот ( преди 2 месеца )
    Кои фирми тука ще търгуват с китайците от тях най много смартфони да се купят
  • #14
    Евролюбител ( преди 3 месеца )
    Добре дошли в еврозоната 29900 евро са 75000 лв.
  • #13
    Ляв бек ( преди 3 месеца )
    Ами,гответе се! При цени на европейските модели,от 60-80 хиляди нагоре,скоро повечето автосервизи,ще трябва да започнат да учат китайски.
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А по нашите пътища трябва да си луд да караш нова кола.Особено електрическа И да гледаш как се сипят батерии зад теб
  • #11
    Jay ( преди 3 месеца )
    Грам не ме интересуват! Китайците има 7-8бранда,които стават, останалото е талаш с технологии и надеждност на Хюндай "Пони" от преди 20 години(айде малко се изсилих)! Не, че голяма част от европейските не са същите, но пък надценени !?
  • #10
    до 1 ( преди 3 месеца )
    Смех, 80 бона за каквото и да е - невър, в твоя случай. По-скоро 3 бона за Астра или Корола 2004
  • #9
    до 5 ( преди 3 месеца )
    Стандартно нещо не си вдянал. Предстои премиера на В10 в Европа, идва с кораб, статията е за него. Под статията има галерия с всички модели на марката, където е описан и С10
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нова партида грозни и нискокачествени тенекии
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Преди да го плюете вижте какво предлагат европейците (не говоря Тесла) като ел. коли и за колко, да може да е китаец но нека да им даде някои насоки къде да работят, като начало да започнат да махат предното предаване за EV.
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Само да не стане пожар на кораба, че "зелената сделка" съвсем ще почернее:))
fallback
Последни