IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Механици посочиха най-лесните и най-трудни коли за обслужване и ремонт

Разходите за поддръжка също са много важни при избора на употребяван автомобил

Класациите за надеждност, извършени от организации като Германския автомобилен клуб (ADAC(, дават обща представа кои автомобили да избягвате при закупуване на употребяван автомобил и на кои си струва да заложите. Реалността за шофьора обаче е съвсем различна, тъй като в допълнение към степента на повреда, в случай на ежедневна употреба са важни и разходите за поддръжка, цените на частите и степента на сложност на ремонта.


ремонт


Понякога автомобилите, които се развалят често, са по-добрият избор, тъй като ниските разходи за чисти и ремонт означават, че поддръжката им не е изключително скъпа. И обратното - автомобилите, които се развалят по-рядко, могат да се окажат много трудни и скъпи за ремонт.

С всичко това са наясно професионалните автомобилни механици, като 160 от тях взеха участие в проучване, което трябваше да определи кои употребявани автомобили са най-лесни за обслужване. Въпросът към тях беше елементарен - Коя марка/група марки смятате, че е най-лесна за обслужване?

В случая те трябваше не да посочат това кои автомобили се развалят най-често, а по-скоро за това кои са най-лесни за ремонт по отношение на достъп до отделни елементи на превозното средство, качество на крепежни елементи и връзки (податливост на корозия, захващане на винтове и др.), наличност на резервни части и практични технически решения за лесно обслужване.


Най-лесните и най-трудни автомобили за ремонт (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 3 месеца )
    Статията е несериозна. Обслужване и ремонт на Ауди няма нищо общо с обслужване и ремонт на Шкода! Защо са в една група!? Направете класацията за конкретни модели.
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Механик ( преди 3 месеца )
    Няма ли някой механик/сервизаджия тук?Ауди и въобще цялата Ваг група са отвратителни за ремонт. На Ауди А6 3.0 дизел за да им смениш ангренажните вериги сваляш двигателя. На БМВ Х5 за да му смениш веригите същата работа. Това означава сваляш брони, фарове, радиатори (източваш антифриз, фреон и т.н.) Цена за обслужването 4-6 хиляди лева. Отделно трябва да имаш специални инструменти за зацепването. За съжаление статиите на тази медия стават все по-недостоверни и нямащи връзка с реалността.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До #5 ( преди 3 месеца )
    Аааа, значи имаш предвид "другата половина от Германия"?;) Сега сериозно: Просто наистина нямаше, не само в центъра, ами и в хубавите крайградски квартали с дворчетата. И пак казвам, че не съм се заглеждал специално по колите.
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    до 3,ако си стоял на центъра няма де да ги видиш,па мноу си видел.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Като цяло няма причина леки автомобили с двигатели по 80-100кг да са трудни за ремонт.
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Едва ли касацията да е манипулирана, по-скоро е "манипулативна" - посочват какво е лесно за обслужване и ремонт при тях (по обясними причини):). А че половин Германия карала нови Дачии е просто несериозно и говорене на едро - за две седмици в четири града в Саксония видях (без да се вглеждам особено по колите) 5 или 6 Дачии...
  • #2
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Иван ( преди 3 месеца )
    Класацията е манипулирана, защото е от ADAC, от там не чакайте достоверна информация. Половин Германия кара чисто нови Дачии, но никой не го отразява това.
  • #1
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А къде е Рено, щото в Европа се продават милиони такива попринцип?