fallback

От рядък Fiat до експеримент на ВАЗ - историята на автомобилите "тарга"

Остава загадка защо Toyota не патентова дизайна, а повечето лаври обира Porsche

Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.

Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не съм учуден, в цветната си индустриална история италианците стоят в основата на много повече неща, отколкото днес официално се знае.Изглежда през 50те и 60те даже и по-късно е имало глад за свежи идеи, особенно по малки купета, и седани. Тия неща после през 80те тези идеи имат мащабна реализация в много модели на различни брандове.
fallback
Последни