IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi се похвали с рекорд на RS6 Avant

Комбито е в края на жизнения си цикъл, но търсенето му расте

Изминаха шест години, откакто Audi представи сегашното поколение на RS6 Avant. Въпреки че в Европа вече се продава ново A6 Avant, спортното комби се радва на огромен интерес, похвалиха се от компанията-производител.


Audi RS6 Avant GT


Обикновено в края на жизнения цикъл на един модел, интересът към него намалява, тъй като предстоя смяна на поколенията. Това обаче не важи за супер комбито от Инголщад, като от Audi твърдят, че търсенето на RS6 никога не е било по-високо, поне за първите шест месеца на годината.

Според Алина Сейсен, отговаряща за комуникациите в продажбите и маркетинга, популярността на комбито е увеличила значително общото търсене на моделите на Audi Sport с цели 41% в сравнение с първите шест месеца на 2024. За да е по-ясна ситуацията - Audi Sport покрива само модели RS, но не и тези с обозначение S. Това отличава марката от основните конкуренти Mercedes и BMW, които обединяват своите модели, носещи абревиатура AMG и M в името си.

Това прави успеха на RS6 още по-забележителен, особено за стареещ продукт. За първите си две поколения (C5 и C6) RS6 се продава както като седан, така и като комби. C7 идва изключително като по-практичния Avant - традиция, продължена от сегашното C8. И докато RS7 Sportback споделя много с RS6, изявлението на Сайсен важи само за комбито.


Audi RS6 Avant GT


На какво обаче се дължи огромният интерес към автомобил в края на жизнения му цикъл? Най-вероятно е комбинация от фактори. Mercedes-AMG все още не е пуснала новата E63 Estate, докато решението на BMW да даде на M5 Touring хибриден силов агрегат отблъсква купувачи, които предпочитат чист V8.

Говорейки за електрификация, Audi вече потвърди, че следващото поколение RS6 Avant (C9) ще получи хибридно задвижване. Това означава по-голямо тегло и по-сложна технология, което кара купувачите да избират по-стария вариант.


0 от 500